Įkraunama...
Įkraunama...

Vaikas nekalba 20

QUOTE(Darlingkrbe @ 2017 03 30, 10:52)
Laba diena,

pasiemiau pazyma is PPT del padejejo mokykloje skyrimo.
Ar galiu nunesti tik ja ar privalome pateikti visas isvadas mokyklai?
Aciu 4u.gif
Privaloma pateikti visas rekomendacijas, antraip nepagrįstas mokytojo padėjėjo poreikis. unsure.gif
Atsakyti
Mokykloje lieka originalas PPT isvadu, kur rekomenduojamas padejejas ir kt. priemones vaiko mokymui. Jums padaroma galiojanti kopija.
Kiek metu nesiau pazymas del namu mokymo ir PPT isvadas, visada mokyklai lieka originalai (nebent yra VRC isvados, kuriu nenorite palikti, galit atsviesti uzdengdami info, kuri neaktuali ir noretumet, kad liktu konfidenciali). Tų dokumentu pagrindu formuojamas papildomas krepselio dydis is ministerijos, nes padejejas, spec. pedagogas, logopedas gauna kruvi, kuris apskaiciuojamas pagal vaiku kieki ir is to jiems mokama alga 4u.gif
Atsakyti
Jei skiriamas padejejas, ar jis privalo buti su vaiku pastoviai?
Atsakyti
Padejejas yra pamokose, kuriose vaikas dalyvauja su klase, yra integruotas, ar tose, kur jam yra sunkiau dirbti pvz. lietuviu, matematika, per daile vaikas netures padejejos, jei jis geba piesti vienas. Padejeja nera vieno vieko "nuosavybe", ji dazniausiai irgi dirba su keletu vaiku pagal sudaryta tu vaiku pamoku tvarkarasti.
Maniskiui budavo taip pvz. viena pamoka individualiai su mokytoja, kai ji nturi pamokos (pvz. vaikai etikoje, o jusu vaikui etikos ner), kita pamoka klaseje su padejeja, trecia pas spec. pedagoge jos kabinete.
Vaikams su integruotu namu mokymu per savaite yra skiriamos 8 valandos individualaus mokymo, t.y. dengia pagrindines pamokas:lietuviu, matematika ir pasaulio pazinima. Del kitu pamoku, kurios vyktu klaseje su vakais jus rasote prasyma, kuriose jis galetu dalyvauti ir tada jam skiriama padejeja per tas pamokas. Maniskis dalyvaudavo per daile, dar turejo papildoma pasaulio pazinimo, nes jam gerai sekesi, ir pradinese klasese gana daug mokymosi per iliustracijas ir piesima, kas jam labai tiko.
Nuo antros klases jis individualiai turejo anglu, nes su klase nebuvo kas veikti, kadangi jau laisvai kalbejo angliskai. Prisidejus naujam dalykui padaugeja valandu per savaite apmokamu uz individualu mokyma.
Atsakyti
sveikos smile.gif kreipiuosi jau i mokyklinuku mamas:) gal yra nekalbiuku is kauno, apie 8 m vaiko amziaus, kurios noretu kartais susitikt su vaikuciais? baigiu isprotet is skausmo, kaip mano vaikas nori draugu, bet niekas jo nenori verysad.gif elgesio sutrikimu nera, tik kalbos sutrikimai ir raidos (jau tokiam amziuj raidos ir nevertina) del velyvos kalbos net kaimynam uzkliuvam, o tiek metu darbo, tiek lavinimo. mano akim jau tiek progreso, bet matyt tas vaikutis liks visad kitoks verysad.gif zodziu jei kuri noretu susipazint, lauksiu i az

del mokslu, tai maniskis 2 klasej, gauna visas specialistu pagalbas mokykloj, dvi dienas ateina i klase jam padejeja, bet ja tik 2 klasej gavo. pirmoj klasej viskas sekesi, ir sksityti, ir rasyt, antroje jau sunku, mokosi pagal palengvinta programa. pirmoje nors ta ir turejo, sugebejom visu kruviu mokintis. dabar tik skaiciavimo masinele, skaityt jau nepajegia tiek tekstu.. na viskas sunku pasidare..
Atsakyti
QUOTE(panele Morta @ 2017 04 10, 19:46)
sveikos smile.gif kreipiuosi jau i mokyklinuku mamas:) gal yra nekalbiuku is kauno, apie 8 m vaiko amziaus, kurios noretu kartais susitikt su vaikuciais? baigiu isprotet is skausmo, kaip mano vaikas nori draugu, bet niekas jo nenori verysad.gif

Sveiki
Kaip aš Jus suprantu 4u.gif ....Mums darželyje priešmokyklinėje grupėje tas pats buvo. Kai jis naujokas atėjo ir visi stumdė nuo savęs - niekas nepriėmė draugauti....Dar auklėtoja pabaisa pakliuvo. Mokykloje kol kas problemų su klasiokais jokių. Su auklėtoja taip pat, ačiū Dievui... Visi vaikučiai atėjo nauji, iš skirtingų darželių, bailiukai, laikėsi vienas kito, nebuvo jokių susiformavusių grupuočių kaip kad daržely... Gaila, kad Jūs Kaune, mielai pabendrautume. Labai gerai, kai yra žmonių, kurie tave supranta, kai tos pačios problemos. To tikrai trūksta...
Papildyta:
QUOTE(panele Morta @ 2017 04 10, 19:46)
del mokslu, tai maniskis 2 klasej, gauna visas specialistu pagalbas mokykloj, dvi dienas ateina i klase jam padejeja, bet ja tik 2 klasej gavo. pirmoj klasej viskas sekesi, ir sksityti, ir rasyt, antroje jau sunku, mokosi pagal palengvinta programa. pirmoje nors ta ir turejo, sugebejom visu kruviu mokintis. dabar tik skaiciavimo masinele, skaityt jau nepajegia tiek tekstu.. na viskas sunku pasidare..

Mes dabar pirmokai, po trišalės. Tai sekasi visai neblogai. Trišalės mokytoja gąsdino, kad negalės mokytis paprastoje mokykloje, vertinimai buvo nepatenkinami, kad ir didelės mokyklos erdvės jį gąsdins, šimtai lakstančių vaikų, triukšmas - prapuls jis, tik spec. mokykla - jos prognozė. Pasakiau jai, viską darysiu, bet į spec įstaigą niekad negrįšim. Tris metus buvom spec darželyje. Dabar reikia pavyt prarastą laiką ir taisyt padarytas klaidas...O mokykloje jam ir tos ervės patinka, ir valgykla, ir sporto salės, ir vaikų gausa nė kiek netrukdo... Mokomės dabar pagal bendrą programą be jokių pagalbų. Testai visi parašyti aukštesniuoju įvertinimu. Bet dirbam daug. Matematiką kiekvieną pratimą sprendžiam, lietuvių diktantus rašom kartu. Tikrinu kasdien pratybas. Kur sunkiau sekasi - papildomai sėdim.... Esu jam ir mokytoja, ir spec. pedagogė, ir psichologė... Vienu žodžiu teks man mokyklą baigt antrą kartą. Neaišku tik kiek klasių pratempsim...Svajoju, kad nors keturias klases pabaigt. Paskui su Dievo pagalba, gal ir progimnaziją pavyks įveikt....Mums dar gerai sekasi, nes kartojam šį kursą antrą kart, tik iš kitų vadovėlių. Kitais metais bus žymiai sunkiau, jau nebus kurso kartojimas, o krūviai žvėriški, tempas taip pat...Tada teks kitaip planuotis laiką, kažko atsisakyt - pamažint būrelių skaičių, daugiau laiko mokslams skirt...
Atsakyti
Šį pranešimą redagavo shantal: 11 balandžio 2017 - 02:00
QUOTE(shantal @ 2017 04 11, 02:25)
Mums dar gerai sekasi, nes kartojam šį kursą antrą kart, tik iš kitų vadovėlių. Kitais metais bus žymiai sunkiau, jau nebus kurso kartojimas, o krūviai žvėriški, tempas taip pat...Tada teks kitaip planuotis laiką, kažko atsisakyt -  pamažint būrelių skaičių, daugiau laiko  mokslams skirt...

Galiu truputį paguosti - antros klasės kursas lengvesnis nei pirmos. Mažai naujų dalykų, daugiau visko gilinimas, žinių plėtimas to, ką išmoko pirmoje. Tada trečia vėl sunkesnė - visokie dauginimai stulpelių, dalinimai kampu... O ketvirta vėl kažkiek lengviau, o gal vaikas isikirto sistema - nes prasidėjo žodiniai, loginiai uždaviniai, o lietuvių kalboje linksniavimai, bet kažkaip orentuojasi... Kartu baigėm pirmą ir antrą klasę - buvo pirmūnė, bet lankiau tokia psichologinę savipagalbos grupę, kur įtikino, jog darau klaidą, ji neišmoks pati mokytis, o aš nesugebėsiu su laiku programos išaiškinti. Patikėjau ir perleidau mokslus pačiai. Vidurkis krito smarkiai, bet po poros mėnesių pradėjo kilti. Dabar mokosi pati, retai tenka paaiškinti ko nesuprato klasėje, pirmūnė nėra, bet mokosi 7-8 (4 klasė).
Atsakyti
QUOTE(shantal @ 2017 04 11, 01:25)
Sveiki
Kaip aš Jus suprantu 4u.gif ....

Mes dabar pirmokai, po trišalės. Tai sekasi visai neblogai.

tai ir mums priesmokyklineje tas pats buvo, tik mes isejom i mokykla (tik dar kita), tai ir mokytoja stumdesi, nenorejo, ir vaikai neprieme.. o atejom is spec darzelio.. gailiuosi is tikro, kad trisales nedarem, buvo minciu, o dabar tikrai nepaliks antrus metus...nes manau veliau pradeti, jam butu buve geriau.. dabar mokykloje kitoje nors ir daug vaiku, jis gan neblogai jauciasi, vaikai nestumdo, bet ir ner, kad draugu turetu. toks buna neutralus ir tiek.. bet kaip jis nori draugaut, tai be proto.. eina po pamoku i grupe, ten ateina is kitos klases toks berniukas silpnesnis, tai jiedu ir padraugauja, bet tas berniukas ne visad buna.. dabar atsikelem i naujus namus, tai plysta sirdis, kaip maniski visi vaikai atstuma, stovi maniskis uz kampo, greziodamas rankas, nedrisdamas ateit prie vaiku, o tie net is to kampo ji atbege stumia, kad tik eitu salin. o dar kokie epitetai, kad koks keistas, kad begioja kaip pingvinas ir tt.. labai labai sunku... ka kalbeti apie vaikus, suauge musu nepriima kitokiu... na issiliejau..

dirbam ir mes laaabai daug namie, viska namie padarom, papildomai skaitom, diktantus rasom, as jau kazkaip ir pripratus, tiek, kad taip reikia gyventi... tiek, kad maniskis neturi motyvacijos, nenori tarkim graziai rasyti, nenori ilgiau padirbti, aisku vistiek ir demesio koncentracija ne kaip pas bendraamzius.. daznai ikalbineti reikia, kad pasimokinti, be to, ir priprates, kad jeigu nepadedi, pats nedaro. tai mokytoja ir sako, kad turi vis atskirai ateit prie jo, nors jis tikrai galetu daug ka savarankiskai atlikti.
Papildyta:
QUOTE(Kriiste @ 2017 04 11, 06:33)
Galiu truputį paguosti - antros klasės kursas lengvesnis nei pirmos. Mažai naujų dalykų, daugiau visko gilinimas, žinių plėtimas to, ką išmoko pirmoje. Tada trečia vėl sunkesnė - visokie dauginimai stulpelių, dalinimai kampu... O ketvirta vėl kažkiek lengviau, o gal vaikas isikirto sistema - nes prasidėjo žodiniai, loginiai uždaviniai, o lietuvių kalboje linksniavimai,  bet kažkaip orentuojasi... Kartu baigėm pirmą ir antrą klasę - buvo pirmūnė, bet lankiau tokia psichologinę savipagalbos grupę,  kur įtikino, jog darau klaidą,  ji neišmoks pati mokytis,  o aš nesugebėsiu su laiku programos išaiškinti. Patikėjau ir perleidau mokslus pačiai. Vidurkis krito smarkiai, bet po poros mėnesių pradėjo kilti. Dabar mokosi pati, retai tenka paaiškinti ko nesuprato klasėje, pirmūnė nėra, bet mokosi 7-8 (4 klasė).

kaip idomiai, nes mums atvirksciai, kaip tik sunkiau antroje.. gi atsirado ir skaiciai didesni, ir dalyba, daugyba, maniskis zino kaip veiksma, bet jo nesuvokia, tik mechaniskai su skaiciavimo masinele suskaiciuoja.. unsure.gif uzdaviniai matematikos loginiai, kuriu jau jis irgi nesupranta ir neisprendzia.. matyt jau pas maniski intelekto lygis kitas unsure.gif apie tekstu dydi net nekalbu, kad lengviau nei pirmoje.. o kur dar anglu kalba ir tokiais tempais unsure.gif
Atsakyti
QUOTE(panele Morta @ 2017 04 11, 08:18)
tai ir mums priesmokyklineje tas pats buvo, tik mes isejom i mokykla (tik dar kita), tai ir mokytoja stumdesi, nenorejo, ir vaikai neprieme.. o atejom is spec darzelio.. gailiuosi is tikro, kad trisales nedarem, buvo minciu, o dabar tikrai nepaliks antrus metus...nes manau veliau pradeti, jam butu buve geriau.. dabar mokykloje kitoje nors ir daug vaiku, jis gan neblogai jauciasi, vaikai nestumdo, bet ir ner, kad draugu turetu. toks buna neutralus ir tiek.. bet kaip jis nori draugaut, tai be proto.. eina po pamoku i grupe, ten ateina is kitos klases toks berniukas silpnesnis, tai jiedu ir padraugauja, bet tas berniukas ne visad buna.. dabar atsikelem i naujus namus, tai plysta sirdis, kaip maniski visi vaikai atstuma, stovi maniskis uz kampo, greziodamas rankas, nedrisdamas ateit prie vaiku, o tie net is to kampo ji atbege stumia, kad tik eitu salin. o dar kokie epitetai, kad koks keistas, kad begioja kaip pingvinas ir tt.. labai labai sunku... ka kalbeti apie vaikus, suauge musu nepriima kitokiu... na issiliejau..

dirbam ir mes laaabai daug namie, viska namie padarom, papildomai skaitom, diktantus rasom, as jau kazkaip ir pripratus, tiek, kad taip reikia gyventi... tiek, kad maniskis neturi motyvacijos, nenori tarkim graziai rasyti, nenori ilgiau padirbti, aisku vistiek ir demesio koncentracija ne kaip pas bendraamzius.. daznai ikalbineti reikia, kad pasimokinti, be to, ir priprates, kad jeigu nepadedi, pats nedaro. tai mokytoja ir sako, kad turi vis atskirai ateit prie jo, nors jis tikrai galetu daug ka savarankiskai atlikti.
Papildyta:

kaip idomiai, nes mums atvirksciai, kaip tik sunkiau antroje.. gi atsirado ir skaiciai didesni, ir dalyba, daugyba, maniskis zino kaip veiksma, bet jo nesuvokia, tik mechaniskai su skaiciavimo masinele suskaiciuoja.. unsure.gif uzdaviniai matematikos loginiai, kuriu jau  jis irgi nesupranta ir neisprendzia.. matyt jau pas maniski intelekto lygis kitas unsure.gif apie tekstu dydi net nekalbu, kad lengviau nei pirmoje.. o kur dar anglu kalba ir tokiais tempais unsure.gif

Vat maniškė kai jau sistemą perkanda - problemų nėra... Bet kol perkanda... Jei suvokė ką reiškia pridėti - didelio skirtumo nebėra trizenklis tas skaičius ar vienzenklis, kaip ir atimti... Diktantai irgi tik kad pailgėjo, nu dar nosines atsirado galininke, kilmininke. Tad apimtys didesnės, o turinys panašūs. Aišku anglų kalba naujas dalykas - bet mokytoją gavom nuostabią, vaikam įdomu, tad problemų nekyla...
Atsakyti
QUOTE(Kriiste @ 2017 04 11, 07:24)
Vat maniškė kai jau sistemą perkanda - problemų nėra... Bet kol perkanda... Jei suvokė ką reiškia pridėti - didelio skirtumo nebėra trizenklis tas skaičius ar vienzenklis, kaip ir atimti... Diktantai irgi tik kad pailgėjo, nu dar nosines atsirado galininke, kilmininke.  Tad apimtys didesnės, o turinys panašūs. Aišku anglų kalba naujas dalykas - bet  mokytoją gavom nuostabią, vaikam įdomu, tad problemų nekyla...

kaip gerai, kad taip jusiske mokosi 4u.gif gal pas ja ir nebuvo su raida bedu, tik su kalba? maniskiui dabar ir lengvas protinis, atrodo tokios spragos atsiranda, kad nebezinom ka daryti.. nors tikrai jis labiau motyvuotas butu, gal lengviau butu.. o dabar kai mokomes, skaito teksta ir spelioja, kai reikia pakartoti, net atrodo nebando suprasti esmes, apie ka skaito, nors va skaito neblogai.. nesuprantu kodel taip.. arba uzdavini jam aiskinu, o jis ten I dangu ziuri, svajoja savo ir baigiasi supratimas, kas ten ka su kuo dare smile.gif na jo problemos visuomet buvo kalba, raida, smulkioji motorika.. tai rastas irgi kaip gydytojo, raideles ne visos telpa i eilutes, skaiciai irgi smile.gif
Atsakyti
QUOTE(panele Morta @ 2017 04 11, 08:31)
kaip gerai, kad taip jusiske mokosi 4u.gif gal pas ja ir nebuvo su raida bedu, tik su kalba? maniskiui dabar ir lengvas protinis, atrodo tokios spragos atsiranda, kad nebezinom ka daryti.. nors tikrai jis labiau motyvuotas butu, gal lengviau butu.. o dabar kai mokomes, skaito teksta ir spelioja, kai reikia pakartoti, net atrodo nebando suprasti esmes, apie ka skaito, nors va skaito neblogai.. nesuprantu kodel taip.. arba uzdavini jam aiskinu, o jis ten I dangu ziuri, svajoja savo ir baigiasi supratimas, kas ten ka su kuo dare smile.gif na jo problemos visuomet buvo kalba, raida, smulkioji motorika.. tai rastas irgi kaip gydytojo, raideles ne visos telpa i eilutes, skaiciai irgi smile.gif

Pas mus F84...
Tai pas mus bėdos ne tik su kalba, bet daugiausia su jos suvokimu. Skaito irgi puikiai, bet visai nesupranta esmės. Dabar jau kažkiek pagauna kampą. Tai kaip ji gali issprest loginį uždavinį kai nesupranta sakinio prasmės? Tai ir dirbau - skaitom ne knygas, o trumpus apsakymukus (mokytojai teko susitaikyt), ir analizuojam - kas nuėjo? Kur nuėjo? Ką padarė? Kam padarė? Ką sutiko? Ir ne aš skaitau, o ji - nes jei perskaitau aš, ji supranta. Ir taip su kiekvienu sakiniu, per vakarą max 10 sakinių ir dūmai iš ausų rūksta, bet dabar jau pastebiu, kad pamažu pati pradeda skaityti - matyt jau turinį suvokia...
Atsakyti
QUOTE(Kriiste @ 2017 04 11, 07:33)
psichologinę savipagalbos grupę,  kur įtikino, jog darau klaidą,  ji neišmoks pati mokytis,  o aš nesugebėsiu su laiku programos išaiškinti. Patikėjau ir perleidau mokslus pačiai. Vidurkis krito smarkiai, bet po poros mėnesių pradėjo kilti. Dabar mokosi pati, retai tenka paaiškinti ko nesuprato klasėje, pirmūnė nėra, bet mokosi 7-8 (4 klasė).

Su trišale mums taip buvo. Palikau viską savieigai....Dvi mokytojos dirba, pasitikėjau...Dar visur pratybose tik parašyta šaunuoliukas, labai gerai, tik pagyrimai....Kada per Kalėdas pradėjo kalbėt tik apie spec. mokyklą, taip kojas ir pakirto....tada sėdau pati mokyt, pradėjo matytis rezultatai...
Dabar jis pats ir mokosi....Daug kas klausė, kodėl neprašau mokytojo padėjėjo - dėl tos pačios priežasties, kad nepriprastų prie gero - pats galvotų savo galva, klausytų ir girdėtų mokytoją, aktyviai dalyvautų pamokoje....Taip, matematiką aš jam atšviečiu iš pratybų į priekį ir duodu namie stręst. Jis kas vakarą puslapį sprendžia savarankiškai. Tada aš patikrinu. Matau, kur klaidos žioplos - pasakau, kad yra klaidų, jis suranda, pataiso...Bet matau, kur pastoviai kartojasi tos pačios, ir kontroliniuose mokykloje tos pačios. Tada jau reikia pasėdėt ir paaiškint tarkim sunkesnį matematikos veiksmą. Nes jei tik užleisi, po to neišsikapstysi, dabar tie veiksmai baziniai, pamatiniai, ant jų klijuosis visi kiti, ir reikia tų spragų nepalikt,
Dar man toks nonsensas - kaip vaiko ėmimas pamokų metu pas secialistus. Kai mes rugsėjį dėliojomės grafikus, tai pas spec. pedagogę buvo galimybė eit tik pamokų metu, pas logopedę, psichologę taip pat . Nu kas per nesąmonė. Pamoka - šventas dalykas, vaikas būtinai turi dalyvauti pamokose - kaip kitaip jis išmoks savarankiškai mokytis, klausyti ir girdėti, diskutuoti, dirbti grupėse....Atsisakėm tų specialistų , o logopedės išsireikalavau imti jį po pamokų, per didžiausius barnius....
Atsakyti
Šį pranešimą redagavo shantal: 11 balandžio 2017 - 11:31