Nesvarbu, pirmiausia sutartis pasirasineja su tais, kurie pagal gyvenama vieta turi eiti, o registracijos numeris cia nieko negroja. Tik pazyma atneskite sveikatos susitvarke ir PPT isvadas, tai ir PPT isvados dar pirmenybe teiks
QUOTE(Alchemie @ 2016 05 19, 13:57)
Nesvarbu, pirmiausia sutartis pasirasineja su tais, kurie pagal gyvenama vieta turi eiti, o registracijos numeris cia nieko negroja. Tik pazyma atneskite sveikatos susitvarke ir PPT isvadas, tai ir PPT isvados dar pirmenybe teiks
Atlikta. Prieš jau nemažai laiko. Na, jeigu jau tokie atsiliepimai, tai tuomet gal ir tikrai jam ten bus geriausia?
Maniskei ner labai rimtos kalbos bedos, bet logopedes reiks. Gal bus klasiokai
QUOTE(Alchemie @ 2016 05 19, 12:06)
Integracija...kai kur vyksta, kai kur ner negirdeje apie tai su kuo valgoma ir kaip tvarkoma.
Ziauriai skambant nesvajokit, nebus kazkokios spec. geros mokyklos skrtos butent tkiems vaikams kur jiems bus visos paslaugos ir maza klase, ir ugdys taip, kaip reiketu pagal ju poreikius ir tie, kas jums sako, kad vaikui reikes specialios mokyklos, nieko neismano, apie ju kieki ir teikiamas paslaugas, bei apie jusu vaiko porekius, sutrikimus ir galimybes,
Ziauriai skambant nesvajokit, nebus kazkokios spec. geros mokyklos skrtos butent tkiems vaikams kur jiems bus visos paslaugos ir maza klase, ir ugdys taip, kaip reiketu pagal ju poreikius ir tie, kas jums sako, kad vaikui reikes specialios mokyklos, nieko neismano, apie ju kieki ir teikiamas paslaugas, bei apie jusu vaiko porekius, sutrikimus ir galimybes,
1. Taigi...Kartais manau, kad mano gyvenime funkcija aiškinti kas tai yra...
2. Nu....o kodėl negalėtų įsisteigti tokia mokykla...Žinau, kad SM erdvėj yra mama, kuri judina tokį kls pakankamai svarbiu lygmeniu. Aš galvoju, kad nėr neįmanomas dalykas tokios mokyklos steigimas valdiškomis lėšomis, užtikrinant tai ką privalu užtikrint remiantis LR konstitucija ir ES direktyvom. Bet tam reik entuziastingų žmonių, energijos, tikėjimo tuom ką darai, ir be abejones turėt tokį vaiką kad energijai išblėsus, ją vėl atgautum pasižiūrėjus į tą savo vaiką, kurį kėsinasi suluošint netikusi sistema...žodžiu...nežinau, bet jei kas tai inicijuotų prisidėčiau žinoma, bet va riek dar gilesnės studijos, ar negalėtų to daryt kokia asociacija, kad pvz tą pati bendrosios mokyklos kursą išdėliot per ilgesnį laiko tarpą ir pan. Vaikų tokių taigi ne viena dešimtis ir ne vienas šimtas ir kur jie visi dingsta kai jiems sueina 16????..Nu bet labai realiai suvokiu kokio mąsto tai užduotis...
Pas mus sistema ne zlugdo, o zudo vaikus, jie kaip kokio asakos yra nepatogus, reikia jiems darzeliu, mokyklu, specialistu, geriau gimtu is karto su diplomu reikamos kvalifikacijos ir kad is karto moketu mokescius
Kai pries 10 metu kalbejausi su PPT psichologe, ji sake, kad kiekvienoje mokykloje galetu buti po klase vaikams su spec. poreikiais, nes tru vaiku jau tada tiek buvo, vaiku su kalbos bedomis nuo nezymaus iki vidutinio kalbos raidos suletejimo, plius dar salia visokiu bedeliu...pagal tai, kad dabar ES intencija, kad visus spec. vaikus integruotu, t.y. ir aklus ir kurcius manau, kad steigti tokia mokykla, kur butu spec. poreikiu vaikams, kaip musu yra praktiskai beviltiska turi buti daugiau specialistu mokyklose, kad jie padetu vaikams mokytis, kaip Svedijoje, Suomijoje, ten speciukas turi padejeja, mokytojas turi dar padejeja, kuris mokosi ir ziuri, ar jis bus metodininkas, ar mokytojas, ar padejejas spec. mokiniams...tai garbinga profesija, pas mus net vaiku buti negarbinga...
Kai pries 10 metu kalbejausi su PPT psichologe, ji sake, kad kiekvienoje mokykloje galetu buti po klase vaikams su spec. poreikiais, nes tru vaiku jau tada tiek buvo, vaiku su kalbos bedomis nuo nezymaus iki vidutinio kalbos raidos suletejimo, plius dar salia visokiu bedeliu...pagal tai, kad dabar ES intencija, kad visus spec. vaikus integruotu, t.y. ir aklus ir kurcius manau, kad steigti tokia mokykla, kur butu spec. poreikiu vaikams, kaip musu yra praktiskai beviltiska turi buti daugiau specialistu mokyklose, kad jie padetu vaikams mokytis, kaip Svedijoje, Suomijoje, ten speciukas turi padejeja, mokytojas turi dar padejeja, kuris mokosi ir ziuri, ar jis bus metodininkas, ar mokytojas, ar padejejas spec. mokiniams...tai garbinga profesija, pas mus net vaiku buti negarbinga...
QUOTE(marusiote0120 @ 2016 05 19, 13:27)
LAba diena,
net negalvojau kad supermamose dar bendraujama Norėčiau prisistatyti.
Perskaičiau dar nepilnai jūsų susirašinėjimą. Žodžiu turiu 2 nekalbiukus. Mergaitėms 3,5metai, dvynukės. Iki rugsėjo praktiškai nekalbėjo, keli savos kalbos žodžiai ir viskas.
net negalvojau kad supermamose dar bendraujama Norėčiau prisistatyti.
Perskaičiau dar nepilnai jūsų susirašinėjimą. Žodžiu turiu 2 nekalbiukus. Mergaitėms 3,5metai, dvynukės. Iki rugsėjo praktiškai nekalbėjo, keli savos kalbos žodžiai ir viskas.
Kai maniškė buvo tokio pat amžiaus, mes iš PPT parsivežėm tokią diagnozę: Žymus kalbos atsilikimas, Motorinė alalija. "Žmonių" kalba pradėjo kalbėti gal 4 metų, prieš penktą gimtadienį jau ištarė ir "R". Darželyje logopedė su ja dirbo iki priešmokyklinės grupės. Šiuo metu mergaitė antrokė. Skaityt išmoko 7,5 metų, pirmoj klasėj apie Kalėdas, visą pirmą klasę lankėsi pas logopedę mokykloj. Tebeturim (tiesa, jau mažesnę) problemą su fonemine klausa, diktantus rašo nestebuklingai, visa kita mokykloj sekasi gerai arba puikiai. Dar stringa pasakymas sudėtingesnių žodžių ar žodžių junginių. Bet šiaip gyvent tai tikrai netrukdo.
Taigi, pasitaisykit savo pražilusius plaukus, ir pirmyn . Viskas su Jūsų mergytėm bus gerai.
Aš net nežinojau, kad turėjau problemų Va ir užaugau ir tikrai nesijaučiu gyvenimo atstumta. Net kartais pagalvoju, gerai, kad ir nežinojau, ištreniravau save kur jaučiau, kad yra bėda iš mano pusės. Na taip, iki šiol rašau klaidingai, bet tikrai tai gyvenime man nesudaro bėdų. Taip, kartais sunku suprasti žmonių nelogiškus veiksmus ir labai norisi paklausti "normalių" žmonių ar tikrai jie normalūs Bet ir čia išmokau kaip priimti tuos skirtumus.
O vaikams mes padėsim pasiekti pilnaverčio gyvenimo. Svarbu neužsiciklinti ties diagnozėm, nes kartais tik laikinos gairės, reikia rasti būdą vaiką motyvuoti ir neleisti nurašyti darželiuose/mokyklose. Esame vaikams ne tik mamos, matom daug geriau ko jiems reikia ir kovojam. Vienur reikia kovoti, kad duotų, padėtų, kitur kovojam, kad leistų jaustis normaliems, nereikia perdėtos globos, vedžiojimo visur ir visada už rankutės. Nėra niekur idealių sąlygų, nes esam unikalūs ir negali viena sistema tikti visiems.
Konkrečiai aš, kovoju, kad mano vaikui leistų eiti normliai kaip visiems, nereikia jam atskiro pedagogo, nereikia atskiros klasės. Mokykla gauna papildomai pinigų ir labai labai nori juos panaudoti, nors nematau tam poreikio visai. Taip ir norisi pasiūlyti: perduokit tuos pinigus kitai mokyklai, kuriai tikrai to reikia. Tačiau, kitokia sistema ir prieš sistemą sunku pasišakoti. Reikia labai daug žinoti, turėti aštrų liežuvį (ir to išmokau, nors sakinio suregzti nemokėdavau) ir nepasiduoti ... niekada nepasiduoti
O vaikams mes padėsim pasiekti pilnaverčio gyvenimo. Svarbu neužsiciklinti ties diagnozėm, nes kartais tik laikinos gairės, reikia rasti būdą vaiką motyvuoti ir neleisti nurašyti darželiuose/mokyklose. Esame vaikams ne tik mamos, matom daug geriau ko jiems reikia ir kovojam. Vienur reikia kovoti, kad duotų, padėtų, kitur kovojam, kad leistų jaustis normaliems, nereikia perdėtos globos, vedžiojimo visur ir visada už rankutės. Nėra niekur idealių sąlygų, nes esam unikalūs ir negali viena sistema tikti visiems.
Konkrečiai aš, kovoju, kad mano vaikui leistų eiti normliai kaip visiems, nereikia jam atskiro pedagogo, nereikia atskiros klasės. Mokykla gauna papildomai pinigų ir labai labai nori juos panaudoti, nors nematau tam poreikio visai. Taip ir norisi pasiūlyti: perduokit tuos pinigus kitai mokyklai, kuriai tikrai to reikia. Tačiau, kitokia sistema ir prieš sistemą sunku pasišakoti. Reikia labai daug žinoti, turėti aštrų liežuvį (ir to išmokau, nors sakinio suregzti nemokėdavau) ir nepasiduoti ... niekada nepasiduoti
Maniškiam į mokyklą kitąmet, mes visą laiką lankėme paprastą darželį, draugų grupėje turi daug, mergaitės per šokius dėl jo pešasi Bendraamžius moko rašyt, skaityt ir skaičiuot... Taip, kalba taisytina, visai gali būti, kad iki galo su tuo nesukovosime bet aš planuoju leisti į paprastą mokyklą ir tikiu, kad mano vaikas programą įveiks. Tikiuosi, neklystu
Labai priklauso nuo mokytojos, kuri mokys vaika pradineje mokykloje. Maniski disleksika ismoke per puse metu skaityti. Praktiskai su dauguma klasioku, kurie nemokejo skaityti, tai, kad paskui jam tos raides ir toliau lakste, kad tai tebera didelis sunkumas teksto suvokimo, sakinio suvokimo, uzduoties, jau atskira kalba, cia reikia pagalbos, nes tiesiog zmogus su dviem pierstais taip gerai nepaims piestuko, kaip su penkiais. Siaip svarbu, kad butu galimybe gauti pagalba, o pas mus ji daugeliu atveju teorine net ir paprasta mokykla vaikui gauti darosi nebeimanoma
Žiūrėsim kaip bus, nes maniškis jau dabar rašo iš klausos gan neblogai savo amžiui, vyresnei sesei turbūt gramatika labiau šlubuoja negu jam Jis negirdi au, rašo ou, bet pats taip taria, tai pvz., jeigu rašytų diktantą kokį, gal ir neblogai būtų, aišku, nosinių nėra ir viso kito, bet dar metai iki mokyklos, tikiuosi, kad mokykloje nebus sunkumu Galvoju sau, blogiausiu atveju gallma kartoti pirmą klasę su pažymom Mokykla į kurią pretenduosime patekti turi spec. klases ir visus pedagogus, bet aš tikrai nemanau, kad mano vaikui reikia į tas klases, o visi specialistai perkrauti, nes spec. poreikių vaikų daug.
QUOTE(karikatura333 @ 2016 05 20, 10:17)
Mokykla į kurią pretenduosime patekti turi spec. klases ir visus pedagogus, bet aš tikrai nemanau, kad mano vaikui reikia į tas klases, o visi specialistai perkrauti, nes spec. poreikių vaikų daug.
kokią mokyklą išsirinkote? jei nenorite viešai, galite AZ. aš kuo toliau tuo labiau galvoju apie spec. mokyklą arba bent klasę, nežinau, gal ir nuvertinu vaiką, bet galvoju kad jam ten būtų lengviau. arba jei paprastoj, tai sakė, kad jam turėtų būt mokytojo padėjėjas. nes dabar tai šeimininkutė padeda darželyje, tai oi kaip išgražėjo darbeliai nuo pradžios imant, palyginus
o nuvertint jaučiu, iad nuvertinu. vakar sakau parepetuokim išleistuvių tekstą, tai aš tik žodelį pasakiau, o jis ir pasakė man visą gražiausiai
QUOTE(Li @ 2016 05 20, 09:52)
kokią mokyklą išsirinkote? jei nenorite viešai, galite AZ. aš kuo toliau tuo labiau galvoju apie spec. mokyklą arba bent klasę, nežinau, gal ir nuvertinu vaiką, bet galvoju kad jam ten būtų lengviau. arba jei paprastoj, tai sakė, kad jam turėtų būt mokytojo padėjėjas. nes dabar tai šeimininkutė padeda darželyje, tai oi kaip išgražėjo darbeliai nuo pradžios imant, palyginus
o nuvertint jaučiu, iad nuvertinu. vakar sakau parepetuokim išleistuvių tekstą, tai aš tik žodelį pasakiau, o jis ir pasakė man visą gražiausiai
o nuvertint jaučiu, iad nuvertinu. vakar sakau parepetuokim išleistuvių tekstą, tai aš tik žodelį pasakiau, o jis ir pasakė man visą gražiausiai
Medeinos pradinė, man ji labai prie širdies, maža, jauki, mokytojai rūpestingi vaikai integruojami į "sveikų" vaikų veiklas
nenuvertinkite vaiko suprantu, kad baimių daug, aš jų irgi labai daug turiu, bet gerai, kad stabdo aplinkiniai mane