Ačiū už atsakymus, artėja 4 vaiko gimtadienis, noriu pirkt tiek paspirtuką, tiek dviratuką - gal vienas kiek dubliuos kitą, bet, galvoju, gal tai kažkiek stimuliuos ir smegenis, esu jau ne kartą pastebėjus, kad visokios naujos patirtys labai padeda kalbai vis naujais proveržiais, tai noriu viską bandyt.
Alchemie, nu pas mus ta atskirtis senokai suprasta, buvo fazės aš pats, ir pan. Vartojo/a veiksmažodžius 1 asmeniu : noriu, galiu..Be to tikslingo "aš" išskyrimo. O jei ką nors prisidirbdavo, paklausus atsakydavo ne
aš padariau, o L padarė. Nu bet su įvardžiais jau tvarkomės.
Logopedė sutrikdė kažkiek, sako, tuoj bus 4, jūsų vaikas turi atsakyt į 20 klausimų
apie save, žinot atsakymus į konkrečius kls, na pvz, koks močiutės vardas, koks mašinos numeris, koks adresas...Pasimečiau net. Močiutė ir yra močiutė, aš esu mama, tėtis yr tėtis...vardais šeimoje nesivadiname, mašinos nr, net nesugalvočiau mokyt, adresas, nu žino tiek, kad gyvena Vilniuje, 3 aukšte...
Mikrorajoną dar žino. Nu ar reik vaikui tai žinot? aš įsivaizduoju, kad ta info nu gal turi būt vardas pavardė, amžius, gimtadienis, pomėgiai, senelių kaimo pavadinimas, draugų vardai, na nesikeičianti info, kurios atskleidimas irgi nebūtų žalingas, jei kas sumanytų ja pasinaudot...ar galėtų kas pakomentuot tas normas ir kaip čia su jom? Nesimokom mes dar nei kalendoriaus, nei laikrodžio, nei pinigų, nei kokių kitų laiko skaičiavimo sistemų, nuo kada tas tampa "reikalinga žinot"? \iki šiol mokėms abstraktus: skaičius, spalvas, formas, dydžius, raides, medžiagas, pavadinimus įv daiktų, dabar kaip suprantu, "aukštesnis lygis" bus . ot. Kažkaip nebevaikiška, suaugėliška info.