QUOTE(Alchemie @ 2016 04 06, 07:27)
Negrazus darbai? Ar literaturos mazai
Kaip tik per daug literatūros ten, kur jos neturėtų būt Na, jei ne literatūros, tai bent publicistinio stiliaus. Beveik kas antras studentas savo darbe (šiuo atveju tai ekonomikos bakalauro baigiamieji) vis bando kopijuoti žurnalistus: "krizė sudavė smūgį įmonei", "produkcijos kiekis grimzdo į seniai nematytas žemumas" ir pan. Beje, būtent vaikinai dažniau tokį stilių bando naudoti
QUOTE(saintlina @ 2016 04 06, 09:02)
Kažkaip man atrodė, kad literatūros mokytojos moka vaikus sudominti, įtraukti..
kaip keista, kad mokytoja tokią savo išankstinę nuostatą vaikams primeta
O sudominti tai tikrai ne visos moka. Vidurinėje turėjau labai gerą lietuvių kalbos/literatūros mokytoją, o gimnazijoje... na, nelabai pasisekė. Privalomų kūrinių net normaliai nenagrinėdavom, mokytoja prirankiodavo iš visokios literatūros kritikos (Kubilius, Daujotytė ir pan) ištraukų apie tuos kūrinius ir... diktuodavo jas, turėdavom užsirašinėti. Visiškai beprasmis užsiėmimas tas kritikos perrašymas būdavo
O tai, kas paaugliams įdomu buvo, jos visai nedomino. Pvz., pagal programą priklausė ir "Rugiuose prie bedugnės", ir Keruako "Kelyje". Bet apie tas knygas ji ėmėsi diskutuoti tik tada, kai viena klasiokė jau gan "naglai" prispyrė, likus kokioms 5min iki pamokos pabaigos. Mokytojos pozicija buvo, kad tose knygose "ne tos vertybės" iškeliamos, mat juk šeima yra vienintelė tikra vertybė. Mhm, lyg taip pristatant Keruaką būtų galima rasti bendrą kalbą su septyniolikmečiais
QUOTE(saintlina @ 2016 04 06, 12:46)
ir aš taip manau. Reiktų kažkaip stengtis sudomint ar bent jau nenuteikt priešiškai iš anksto.