Bet, kaip mokytoja gali sakyti, idomu-neidomu, tai visiskai gincijamas dalykas, juk skaitydamas vieno amziaus zmogus pasiima viena is knygos, kito amziaus, kitka...patirtis, emocinis aktualumas kinta...pvz. man irgi buvo vargas, nes liepe skaityti Mes varnu saloje (o as tada rijau Tris muskietininkus), nes reikejo palaikyti pusbroliui kompanija, kuris labai sunkiai skaite, beje, jis normaliai prikurdavo teksto

bet paciai sau tyliai ir greitai perskaityti man patiko ir veliau skaiciau ir suaugusi, grynai prisiminti ir pagyventi prisimenamomis geromis emocijomis. O Karslonas man nepatiko

bet tai nereiskia, kad as nerekomenduosiu jos skaityti. Juk kaip tiko mokytojas turi surasti, kas net ir sunkioje, gal nuobodzioje veikloje yra idomaus, uzkabinancio ir ant to kabliuko apvynio viska, kas gal butu nuobodu. As tokiu principu mokiausi mokykloje man sunkius ir nuobodzius dalykus...tiesa delto fizikos teorija buvo 5, o uzdaviniai

kaip kada (penkiabaleje sistemoje), geogrfijos mokytoja turejom, ja vadinom Freken Bok

bet ten fantazijos netruko, 4-5 klaseje mes geografija mokemes rasiius rasydami apie keliones, kuris vykdeme narsydami visu tipu zemelapius, net klimatas buvo idomu, nes reikejo zinoti, kokiu oru gali tiketis kokiu metu laiku plaukiant laivu is Baltijos i Vidurzemio jura, as net ieskojau zemelapyje neatrastu salu

o atejo najas mokytojas ir liepe atsakineti api visokius jaurinius dirvozemius

0 fantazijos, gavau 2

tada jau geografija mokiausi ir is vadovelio pazodziui (paskui tas mokytojas rado savu budu mokyti idomiai

)
Manau, kad reiktu vaikui uzduoti skaitant, kada idomumas prasideda, kas yra idomu, ir ks mokytojai galejo buti nuobodu, nes jai gali but nuobodu skaityti ir Pratcheta, ir Sveko nuotykius, o gal ji lyriska ir jai idomu Altoriu sesely