QUOTE(priklausomybe @ 2015 12 22, 21:28)
Aš tai žinokit pikta ant vertbaudet, jeigu turiu tokią teisę pykti
.
Esmė ta, kad aš žinodama apie visus IP, tel. ir vienodus adresus, paprašiau draugės, kad ji man nupirktų porą daiktų iš savo namų, savo kompo, jos adresu ir jos kortele. Žodžiu, gauna ji šiandien laišką:
....
kai vasarą buvo masinis pirkimas - man atsitiko lygiai tas pats! Pirkau pirmą kartą, be jokių maklių, laukiu patenkinta prekių - ir bac anuliuotas užsakymas ir šitas laiškas!!! Bandžiau rašyti dar jiems, nieko nepešiau. Atrašė sorry, pas mus yra du accountai su tokiais duomenimis, ir pšššš... Ir praktiškai sugadintas accountas - net jei dabar išsiųsite kažkam pakvietimą, tas kažkas apsipirks, jums su nauju kodu , gautu už rekomendaciją, vėl neleis pirkti, anuliuos užsakymą
Jau tokia pikta buvau, nes tiek laiko sugaišau!!!
Tai po to dėl sportinio azarto kokius 5 kartus apsiprekinau jau iš kitų accountų ir su kitais duomenimis
(kreditinė tiko ta pati). Adreso problemą sprendžiau paprastai : Ramunių g. 5 ir Ramunių gatvė Nr.5 - sistemai du skirtingi adresai...
Su vardais panašiai - Rūta Vaitkute ir Rutai Vaitkutei - vėlgi 2 skirtingi vardai
Siūlau nevargti ir nesipeckioti su jais, ten IT sprendimas - labai bugovas, ir jie tikrai jūsų duomenų neatstatinės , nesigilins ir nieko netaisys
Papildyta:
QUOTE(priklausomybe @ 2015 12 22, 21:28)
Esmė ta, kad aš žinodama apie visus IP, tel. ir vienodus adresus, paprašiau draugės, kad ji man nupirktų porą daiktų iš savo namų, savo kompo, jos adresu ir jos kortele.
QUOTE(priklausomybe @ 2015 12 22, 21:53)
Bet draugė tai jau senai užsiregistravus, ne dabar...
tai pala, jei ji seniai užsiregistravus - tai su nauju pakvietimu ir negalėjo pirkti savo vardu ir savo adresu? Ten naujiems klientams. Tada visai normalu, kad anuliavo
O kokiu accountu pirko? Tuo seniai susikurtu?