QUOTE(Bitelė @ 2016 01 08, 14:41)
Ir šiaip, tikrai nebūtinai vaikui bus gerai tose vadinamose prestižinėse mokyklose. Kartais man net atrodo, kad jų reikia tėvams, ne vaikams, ypač kai kalbama apie pradinukus.
Žinai, kas blogiausia tokioje situacijoje? Nežinai, kaip geriau, nes negali imt ir pabandyt biškį ten, biškį ten Pasirenki ir vedi. Blogai. Keiti. Į ką? Lyg į kažką geresnio. Bet iš kur žinoti, kad tavo vaikui ten bus geriau?
Šiandien iš Agatos darželio gavau pusmetinę ataskaitą apie ją, jos elgesį, draugus ir tt. Iš esmės viskas, apie ką šnekam su auklėtojais kasdien, tačiau viename dokumente. Perskaičiau ir pagalvojau, kad jei Agata pateks į tokią mokyklą, kur tik išdėstomos žinios, vaikai turi kalti viską reikia nereikia, be jokio pagrindimo (taip, kaip iš esmės mokėmės mes visos), tai bus labai, labai blogai Ir mėtausi, nebežinau, ką daryt. Šnekame su Darija pastaruoju metu, ar jai patinka, kas jai patinka, nepatinka. Tai išsiaiškinom tą, kad pasaulio pažinimas visiškai neįdomu. Kodėl? Nes mokytoja atsistoja prieš klasę ir dėsto medžiagą. Kol kas lietuvių ir matematika yra ką mokytis - skaityt, rašyt, skaičiuot, pamatiniai dalykai, kurių reikės gyvenime. Vaikai tą supranta ir kol kas uoliai mokosi. Kas po to? Plem, NIEKO! Tolimesnis kalimas. Ne to nori mūsų vaikai Kur kažkokie projektai, projektėliai, pagrindimo ir parodymo, kodėl to reikia, darbas su tėvais, informacijos paieška. Blin, aš taip bijau dėl mūsų (visų) vaikų - jie nenori būti taip mokomi. Ir jie tą sako, rodo. Puiku, jei atrandate mokytojus, kurie eina kartu su vaikais, o ne su švietimo ministerijomis. Kuo daugiau galvoju, tuo daugiau pasimetu ir nervinuos