QUOTE(Verteris @ 2016 08 29, 14:54)
O ši detalė buvo vietoj kažkokios kitos (t.y. pakeitė kažkokią) ar visiškai nauja? Šiaip pradedu gerbti gamintoją, panašu serviso kokybę palaiko normalią.
Nekeitė, o įdėjo visiškai naują, t.y. papildomą detalę. "Tenko" tikrai gerai dirba. Galbūt įtakos turi ir tai, kad aš jiems esu nusiuntęs SM nuorodų, kur mes aptarinėjame jų produkciją. Todėl stengiasi gerai dirbti, nes žino, kad informacija viešinama. Bet kuriuo atveju "Tenko" tikri šaunuoliai. Servisas dirba tikrai labai gerai ir jau ne pirmą kartą tuo įsitikinu.
Be to mano siurblys visiškai naujas modelis, todėl tikėtina, kad buvo padaryta kažkokių konstrukcinių klaidų, kurias dabar gamintojas mato ir taiso. Tarkime, kad reikėjo apšiltinti kažkurią detalę, dėl kurios siurblys "siusiojo". Dabar pamatė, kad galimi sprogimai, todėl numatė papildomą vamzdelį. Naujai produkcijai taip būna, kad per kelis pirmus metus išgaudo vaikiškas ligas, o tada daiktas tarnauja kuo puikiausiai.