Jus turbur masinas perkat naujas tik is salono, su visom garantijom? Nes pirkti masina keliu metu senumo moketi ten 10k euru ar maziau irgi labai drasu, ar ne?
Mašinai 1km spinduliu rasčiau bent 10 auto servisų kurie man su mielu noru sutvarkytų problemytę, remontas kainuos 1-2% lyginant su mašinos kaina.Ką siurbliui sugedus daryti? jei ir netyčia atsiras kas remontuotu tai kaina minimum bus 50% siurblo kainos. O dar labiau tikėtina 300e keliaus į konteinerį.
Iš kitos temos apie garantijas prekėms, pirktoms iš UK.
QUOTE(padraika22 @ 2017 11 17, 16:03)
sveiki, kaip yra uk perkant buitinę techniką pirkau dulkių siurblį iš hoover.co.uk neatsiuntė nei čekio, nei sąskaitos. žodžiu, jokių pirkimo dokumentų. dulkių siurblys atėjo su broku. dabar jiems rašau prašydama, kad atsiųstų sąsk o jie nesiunčia "išsikalinėja"tai kaip tada su garantija? susiskambinau su hoover atstovais lietuvoje. jie pakeistų detalę, bet reikia pirkimą įrodančių dokumentų. kaip išspręsti bėdą esu pirkus buitinę prekę iš lenkijos, tai tvarkingai atsiuntė dėžėje pirkimo čekį.
QUOTE(Limcamca @ 2017 11 17, 16:31)
Pas mus neprivalo išduoti čekių ir sąskaitų. Mokėjimo kortelės išrašas yra pakankamas įrodymas, kad pirkote iš jų, jeigu atskirai neduoda jokio popieriaus. Bet, vistiek turėjote gauti kažkokį order confirmation. Gal užtektų tokio? Garantija iš UK išvežtoms prekėms labai dažnai nebegalioja. </p>
QUOTE(padraika22 @ 2017 11 17, 16:42)
bet kaip taip gali būti, kad nebegalioja garantija prekę išvežus iš uk? juk yra europinė garantija, kuri privalo galioti visoje europoje
QUOTE(Limcamca @ 2017 11 17, 16:56)
Jeigu prekė parduodama UK rinkai, tai garantija galioja UK. Jeigu prekė išvežama už UK ribų, visada galima su jais susisiekti, jie labai dažnai turi kontaktus, įmones su kuriomis bendradarbiauja kitose šalyse, ir gali patarti kaip sutaisyti, sutvarkyti. Paprastai taisyklėse būna nurodyta ar garantija tik tai šaliai ar galioja visai EU. Greitomis permečiau hoover taisyklės, tai tik 2-10 metų garantija yra UK. Pirmais metais galioja visur. O kodėl jums reikia garantijos? Jeigu gavote defektuotą prekę, tai jie ją turi jums pakeisti iš karto. Defektuotą grąžinat, gaunate naują. Gautai defektuotai prekei nėra jokių garantijų. Ją jie tiesiog keisti turi.
QUOTE(Limcamca @ 2017 11 17, 16:57)
Padraika22, ar jūs iš hoover.co.uk pirkote ar iš kažkur kitur?
QUOTE(padraika22 @ 2017 11 17, 17:06)
taip, iš hoover.co.uk
gavau su defektu. aš nerandu, kur jiems parašyti hoover.co.uk puslapyje. lietuvoje man lygtai detalę pakeistų, bet neturiu dokumentų pirkimo. tik orderio numerį
gavau su defektu. aš nerandu, kur jiems parašyti hoover.co.uk puslapyje. lietuvoje man lygtai detalę pakeistų, bet neturiu dokumentų pirkimo. tik orderio numerį
QUOTE(Limcamca @ 2017 11 18, 15:21)
Telefonas: 01685 721222 Dar yra telefonas kur konkrečiai dėl užsakymo galima kalbėtis: 700 01685 725572 arba puslapyje užpildykite contact us formą.
Defektuotą prekę be jokių kalbų turi keisti. </span>
Defektuotą prekę be jokių kalbų turi keisti. </span>
QUOTE(padraika22 @ 2017 11 23, 09:07)
Laba diena galgalite padeti gauti saskaita faktura hoover.co.uk? Man sutiko tvarkyti siurbli Lietuvos garantinis. Tik sask reikia. Ačiū
QUOTE(Limcamca @ 2017 11 24, 12:59)
Atsiuskite prasyma i emaila: tukisuk@gmail.com
Ir dar truputis nuomonių dėl UK pirktų prekių garantijos
[quote=padraika22,2017 11 20, 17:00]
Sveikos, pasiaiskinau del to nelemto dulkiu siurblio pirkto hoover.co.uk. Noredama uzregistruoti garantini niekaip to negalejau padaryt, nes esu ne uk. Siurblys atejo su defektu. Rasinejaus su hoover atstovais lietuvoje. Jie susisieke su uk. Stai koki ats gavau:
Norėtume atkreipti Jūsų dėmesį, kad prekės pristatymo vietą kaip pirkėją Jūs greičiausiai buvote nurodžiusi Pervežėjus tai yra juridinis asmuo, todėl Pardavėjas ir atsisako suteikti Jums garantiją, kadangi Jis nebuo informuotas apie prekės išvežimą iš Jungtinės Karalystės ir kadangi pirkimo sutartis pagal adresatus gaunasi sudaryta tarp dviejų juridinių asmenų, ne tarp vartotojo ir juridinio asmens.
Tai cia jau viskas? Jokios garantijos ir net nebesapnuot, kad man pakeistu defektuota detale???? Tai kur ta europine garantija??? Padekit, gal dar imanoma kazka padaryt? Tai cia tas pats jusu visu laukia su dysonais pirktais uk? Esu pikta iki negalejimo
[/quote]
[quote=Auruma,2017 11 20, 17:07]
Aš tiksliai nežinau, bet pirkėjas ir pristatymo adresas neturėtų būti atskiri dalykai? Gi gali fizinis asmuo nurodyti pristatymo adresą, kuriame yra juridinis asmuo. Aš dažnai kaip pristatymo adresą nurodau darbovietę, tiesa visada registruojuosi kaip fizinis asmuo.
Kiek pamenu perkant per adreso nuomą tai nurodoma savo duomenys ir lyg kažkoks numeris? Tai tas numeris nurodo, koks fizinis asmuo. Čia gal reikėtų, kad adreso nuomotojas pateiktų kokį raštą?
Be to mokėjot taigi jūs. Galit apeliuoti, kad jūs nedirbat toj įmonėj, mokėta buvo iš fizinio asmens sąskaitos, tai kaip gali pirkti juridinis asmuo?
[/quote]
[quote=aijos,2017 11 20, 17:07]
Del to ir vengiu pirkti elektros prietaisus is kitos salies, nes, kai reikes garantinio aptarnavimo, jo nebus. Nors sioje temoje kelios yra rasiusios, kad galioja europine garantija, tik kazin ar kas nors yra ja pasinaudoje...
[/quote]
[quote=Trolėmolė,2017 11 20, 18:09]
Jeigu mokėjot kortele, gal galioja pirkinių draudimas
[/quote]
[quote=roka,2017 11 20, 18:29]
Tiesiog gražint negalima?
[/quote]
[quote=Vi_ktorija,2017 11 20, 18:38]
Aš jums jau minėjau, kad rašytumėt paklausimą, o šiuo atveju dabar pretenziją
http://www.ecc.lt/lt/
Nu netikiu aš, kad Hoover rašo teisybę. Aš netikiu nei pardavėju, nei jų atstovais.
Kol kas UK vis dar yra Europos Sąjungoje, kurioje galioja laisvas prekių judėjimas. Manau, kad tam pačiam hoover galioja tie patys Europos Sąjungos reglamentai, kurie garantuoja nekokybiškos prekės grąžinimą. Ko jie gali reikalauti, tai išlaidų iki UK padengimo ir atsisakyti pakeisti prekę, jei įrodytų, kad prekės trūkumas atsirado pervežimo metu.
Čia pagal hoover, jei gyvenau UK, nusipirkau prekę, išvažiavau į kitą ES šalį, man ką nebegalioja ES dviejų metų garantija?
Pirkėjas yra fizinis asmuo, nes fizinis asmuo mokėjo už prekę ir fizinis asmuo naudoja tą prekę.
Jei jūs įdėdite į autobusą, kad šis pervežtų jūsų siuntinį iš Kauno į Vilnių, tai pirkėjas - autobusų stotis? Tegu nešneka nesąmonių.
[/quote]
[quote=Limcamca,2017 11 20, 18:45]
Taip, Viktorija. Jūsų informacija yra NETEISINGA. Jeigu pardavėjas prekę parduoda UK rinkai, o pirkėjas ją išveža už UK ribų, jokia garantija negalioja. Tai yra aiškiai apibrėžta jų sąlygose ir jokios ecc jums nepadės. </p><p></p><p><strong>Padraika22</strong>, mes jums kitoje temoje patarėme. Kam jūs norite naudotis garantija? Jeigu gavote defektuotą prekę, nėra jokios garantijos. Defektuotą prekę turi keisti gera preke. Grąžinkite jiems brokuotą prekę, ir jie atsiųs naują. Ir, sąskaitą tikrai visada išrašo, nesvarbu kur prekę siunčiate. Mes jums rašėme jų telefono nr, ar skambinotės, kalbėjotės su jais? Ten pagrindinis jų ofisas.
[/quote]
[quote=roka,2017 11 20, 18:48]
Nu bet čia ne tas pats! Pirkėjas tai jūs, jūsų pavardė, juk nenurodėt, kad pirkėjas tai Pervežėjas? Pervežėjas tik pristatymo vieta.
Aš gal galiu prašyt pristatyt siuntinį bet kur, kur noriu.
Bet kaip suprantu esmė, kad buvo išvežta? Hm Tai UK pirkt el.prekes nesaugu. Įdomu, ar tik hoover tokį punktą į sutartį yra įtraukę, ar tai galioja bet kokiai el.prekei.
[/quote]
[quote=madam_pipi82,2017 11 20, 19:02]
tai dabar man padovanos Dyson Kalėdų senis iš UK... parsiųs man jį į LT... tai jei neduok die kažkas.. tai garantinis negalios LT ? vien tik dėl to kad išvežta iš Uk? nu absurdas
[/quote]
[quote=Vi_ktorija,2017 11 20, 19:05]
Kol nėra oficialios ECC išvados, nežinom, ar jūsų ar mano informacija yra neteisinga.
O kad pardavėjas į savo taisykles įtraukė kažkokias sąlygas, tai dar nereiškia, kad jos neprieštarauja teisės aktams, šiuo atveju ES reglamentams.
[/quote]
[quote=Limcamca,2017 11 20, 19:13]
Merginos, visada taip buvo. UK gamintojai gigantai Vax, Dyson, Hoover ir panašiai neteikia garantijos, jeigu prekė išvežama iš UK. Prekė pirkta UK, turi būti registruota garantijai su pirkimo čekiu pačioje UK. Jeigu išvažiuoja į kitą šalį, jie gali rekomenduoti įmones kurios remontuoja jų gaminius, bet garantija tuomet nebegalioja. Kai kurios įmonės neleidžia garantijos net perkelti, tai reiškia, jeigu jūs ebay pirksite prekę ir sakys, kad yra su garantija, būtinai reikia išsiaiškinti ar tą garantiją galima perkelti ant jūsų. Deja, taip jau yra, kad čia galioja Lietuvai. Jeigu prekę išvešite ir naudosite pvz Ispanijoje, dauguma atvejų UK garantija galios. Dar, reikia atkreipti dėmesį, kad garantija gali galioti, jeigu prekę pirksite iš eu rinkai skirto puslapio. Bet, jeigu konkrečiai iš UK, būtinai reikia skaityti arba klausti jų papildomai, ar galios garantija, jeigu prekė bus išvežta. Pvz jeigu tą patį hoover pirksite iš angliškojo Currys, tai garantija galios visame EU.
[/quote]
[quote=Iš Stiklo,2017 11 20, 19:13]
Man irgi. Dukra gyvena UK, pirko jų parduotuvėje. Prisiskaičius jūsų liepiau išsiurbti visus savo namus ir patikrinti
[/quote]
[quote=Limcamca,2017 11 20, 19:16]
Tokiu atveju galima sužaisti. Dukra tegul būtinai užregistruoja garantiją. Jeigut (tfu tfu tfu) siurblys jums suges, parsiųsite jį atgal į UK, o čia jau dukra kreipsis į garantinį. Aišku, visada galima jų užklausti, gal kartais geranoriškai taisytų ir naujoje šalyje. Bet, čia jau pačiai įmonei spręsti, kiek jie nori būti geranoriški.
[/quote]
[quote=padraika22,2017 11 20, 21:23]
Neskambinau mat man ta sąskaita nereikalinga jei negalioja garantinis. Bet ydomu tai, kad skambinau Lietuvoje hoover garantinio servizui, tai ten atsiliepus moteris sake pakeistu detale jei turėčiau pirkima irodanti dokumentą. Bandysiu rytoj skambinti ecc, ziuresiu ka jie sakys. Man ta detalyte pigiau nusipirkt paciai lietuvoje nei siusti jiems i uk ir paskui vel i Lietuvą. Žodžiu, nepirkit buitines technikos uk.
[/quote]
[quote=Vi_ktorija,2017 11 21, 10:41]
Padraika22, kai turėsit info iš ECC, parašykit, kokia jų nuomonė, kažkaip smalsu pasidarė (manau, ne man vienai
[/quote]
[quote=padraika22,2017 11 21, 10:45]
aš jiems jau parašiau penktadienį užklausą. dar ats negavau. dar šiandien skambinsiu ir parašysiu čia ką sužinosiu
[/quote]
[quote=Vi_ktorija,2017 11 21, 10:48]
Papildykit ECC dar ir LT astovų pozicija, kur vakar mums įkėlėt, kur jie teigia, jog pirkimo sutartis sudaryta su juridiniu asmeniu...
[/quote]
[quote=Limcamca,2017 11 21, 11:49]
Padraika22, o jūs visai, visai nieko neturit? Juk perkant prekę yra užsakymo patvirtinimas, emailas informuojantis, kad prekė išsiūsta (šita info pas mus galioja garantijai), plius gi jūs turite banko išrašą, kad pinigai nuskaičiuoti. Kokios papildomos info prašo lietuvių atstovai? Pasiskambinau dabar į ECC. Ilgai kalbėjomės. Deja, gamintojo nurodytos taisyklės garantijai yra aukščiau, nei vartotojo teisės. Jeigu vartotojas nevykdo garantijoje nurodytų sąlygų, garantija negalioja. Tačiau, jūsų <strong>Padraika22</strong> atveju galioja vartotojo teisės, kurios nusako, kad jeigu prekė yra defektuota jie privalo ją keisti kita preke arba priimti ją atgal. Jeigu šito punkto jie nesilaikytų, tada būtų pažeidimas. Bėda, tik, kad šioje vietoje prekę reikia grąžinti atgal į UK ir jie neapmoka grąžinimo išlaidų iš LT į UK. Konsultantas patarė, perkant prekę visada atkreipti dėmesį į gamintojo sąlygas. Nes, gali būti, kad parduotuvė iš kurios perkate užsidarys, ir tuomet reikės viską tvarkytis su gamintoju. Tad, gamintojo sąlygos yra aukščiau nei vartotojo teisės. Dėl adreso nuomos tai net sunku patikėti, kad hoover taip atsakytų, tai yra visiška nesąmonė. Sandėris nėra sudaromas su adresais. Sandėris sudaromas su žmogumi, kuris mokėjo pinigus. Jeigu jums nepavyksta susikalbėti su hoover, atsiųskit info mums, mes galim paskambinti ir paprašyti dokumentacijos.
[/quote]
[quote=Vi_ktorija,2017 11 21, 13:09]
Aš dabar jau nebesuprantu, ką jūs laikote prekės garantija. Jūs teigiate, kad Padraika22 gali siųsti atgal nekokybišką prekę atgal į UK ir pardavėjas turi pakeisti kokybiška preke. Bet tai ir yra ES reglamentais garantuojama teisinė 2 metų kokybės garantija, suteikianti teisę pirkėjui grąžinti pardavėjui nekokybišką prekę atgal.
http://www.ecc.lt/lt...pping/warranty/
Sutinku, kad UK pardavėjas gali prašyti grąžinti prekę į UK, kad ši būtų pataisyta, bet tai iš vartotojo neatima teisės iš viso grąžinti nekokybišką prekę vien dėl to, kad ši buvo išvežta už UK ribų į kitą ES šalį.
[/quote]
[quote=Limcamca,2017 11 21, 14:47]
Jusu nurodyta EU direktyva nera istatymas. UK istatymas yra virsesnis, nei EU direktyva. Nes, cituoju: "<span>because the Sale of Goods Act (SOGA) meets or exceeds most of the directive's requirements, this overrides the EU directive." </span>Perkant UK jums reikia ziureti ka sako musu istatymas Sale of Goods Act. ( Todel butent juo jai reikia vadovautis, norint susigrazinti pinigus, o ne gamintojo garantija.Suprantat, pas mus su ecc nieko nepagasdinsi. Pas mus labiau bijo banku, nes jie privalo grazinti pinigus pirkejui, jeigu preke yra brokas, ar defektuota. O, su banku parduotuves tikrai nesiterlioja taip, kaip terliojasi su vartotojais. ECC neturi jokiu galiu, tik rekomenduojamo pobudzio. Tai viskas, ka jie padarys, parasys rekomendacini laiskeli ir rekomendacini laiskeli vartotojui ka daryti. O, tai finale bus, kreipkis i teisma. Yra, pas mus tokie teismai. Va, jeigu ta teisma pralosi ir nesutiksi, tada jau gali teisybes EU ieskoti. Todel mano galva yra geriau naudotis vartotoju teisemis, nei garantija, nes garantija yra pazeista, ir jie tikrai neprivalo nieko kitaip daryti.
[/quote]
[quote=Vi_ktorija,2017 11 21, 15:22]
Na iš esmės jūs išskiriate atskirai dvi teises: vartotojų teises ir garantijos teises.
Pas mus tai vadinama vartotojo teisė atsisakyti nekokybiškos prekės sutarties per tam tikrą laiką.
Bet kaip suptantu, priename prie vieningos išvados, kad nekokybišką prekę, pirktą UK, galima grąžinti pardavėjui ir gauti kokybišką prekę arba atgauti pinigus, todėl nereikia gąsdintis dėl prekių pirkimo UK.
[/quote]
[quote=Loram,2017 11 21, 15:38]
Akcija atrakcija
https://www.dyson.co.uk/en.html SUPER kainos
ir čia jų atsakymas į mano klausimą apie garantiją kitoje EU šalyje
Good morning,
We would not advise purchasing a machine in one country and taking this to another.
Whilst we are an International Brand and are continuing to expand into new territories, our guarantee is currently not fully International meaning we may not be able to offer you the same level of service should you take your machine abroad.
The guarantee for your machine is from the point of purchase and the duration of cover will not change regardless of where the machine is taken to (eg if you are told at the point of sale your guarantee length will be 2 years, this will be the same regardless of which country the machine is in should it require parts or servicing).
A large part of our guarantee is the after sales service we provide and we believe in making sure this is the best it can be. Due to shipping restrictions on particular parts, differences in the products we sell in each market and variations in Electrical Safety Standards amongst other factors, there may be restrictions on the level of service we can provide but we will always try to assist where we can.
Should you choose to take a machine to another country and find that you are in need of parts or servicing, we would advise in the first instance to contact your local service provider, should there be no service provider in your area we would then advise to contact the service provider in the original country of purchase.
Should you have any further queries or if you are interested in finding out more about our new products, please dont hesitate to contact us again via Email, Online Chat at www.dyson.co.uk or over the phone on 0800 298 0298.
http://www.dyson.co....m-cleaners.aspx
Regards
Daniel Hughes
Owner Support
Dyson UK
Kiek mano anglų k. žinios leidžia suprasti - tai viskas ok
[/quote]
[quote=Limcamca,2017 11 21, 15:56]
Kad kaip tik jie raso, kad nerekomenduoja pirkti preke vienoje salyje, o ja naudotis kitoje salyje. Garantija ju galioja 2 metus, nesvarbu kur preke yra. Bet del ivairiu tarptautiniu apribojimu, draudimo ivezti, naudoti tam tikras detales, skirtingos elektros instaliacijos standartu, jie nevisada gali suteikti garantini aptarnavima ir servisa. Jie visada stengsis padeti jums, nurodys kur kreiptis toje salyje kur esate. Ka ir pataria, jeigu preke sugenda pirmiausia rekomenduoja kreiptis i vietini atstova, jeigu tokia nera, na tada pas juos, jie ka nors patars.
[/quote]
[quote=Loram,2017 11 21, 16:07]
tai taip, nerekomenduoja, bet garantija galioja - o tai ir yra svarbiausia
o kai kaina skiriasi min 200eur, tai kiekvienas pagalvoja kaip jam geriau...
[/quote]
[quote=padraika22,2017 11 21, 16:25]
Bet man siurblio siuntimas i lietuva kainavo 16 eur. Jei ji grazint dar tiek, paskui vel parsisiust nauja, nes jie i kitas salis nesiuncia. Tai cia puse siurblio kainos
Bet as niekaip nesuprantu, kodel perkant uk jie neprivalo isduoti man saskaitos ar cekio. Atsiunte be jokiu pirkimo dokumentu. Paprasius ju, neduoda. Skambinau siandien i ecc, teisininkai siandien isvyke. Liepe perskambinti ketvirtadieni.
[/quote]
[quote=Limcamca,2017 11 21, 16:30]
Bet, jus teisi, zinoma, kiekvienas pasiskaiciuoja ar apsimoka ivertines rizika. visoms linkiu sekmingu pirkiniu </p>
[/quote]
[quote=Limcamca,2017 11 21, 16:36]
Padraika22, jus praleidot gal mano zinute. Negali buti, kad nera visai, visai jokios dokumentacijos. Perkant online vistiek kazka gaunate, patikrinkite, gal jusu accounte online yra popieriai. Jus gaunate order confirmation, galite gauti order acknowledgement, despatch note - visi sitie skaitosi kaip invoicai, ir papildomos dokumentacijos, tokios kaip invoice ar receipt nebebutina pateikti, jeigu klientas nepraso. Dar buna dokumentacija prilipina prie pacios dezes, maiselyje. Be to, gi banko isklotine rodo pirkima. Jeigu viso to neuztenka, sakau, parasykite savo order number, paskambinsim jiems ir paklausime kame problema.
[/quote]
[quote=padraika22,2017 11 20, 17:00]
Sveikos, pasiaiskinau del to nelemto dulkiu siurblio pirkto hoover.co.uk. Noredama uzregistruoti garantini niekaip to negalejau padaryt, nes esu ne uk. Siurblys atejo su defektu. Rasinejaus su hoover atstovais lietuvoje. Jie susisieke su uk. Stai koki ats gavau:
Norėtume atkreipti Jūsų dėmesį, kad prekės pristatymo vietą kaip pirkėją Jūs greičiausiai buvote nurodžiusi Pervežėjus tai yra juridinis asmuo, todėl Pardavėjas ir atsisako suteikti Jums garantiją, kadangi Jis nebuo informuotas apie prekės išvežimą iš Jungtinės Karalystės ir kadangi pirkimo sutartis pagal adresatus gaunasi sudaryta tarp dviejų juridinių asmenų, ne tarp vartotojo ir juridinio asmens.
Tai cia jau viskas? Jokios garantijos ir net nebesapnuot, kad man pakeistu defektuota detale???? Tai kur ta europine garantija??? Padekit, gal dar imanoma kazka padaryt? Tai cia tas pats jusu visu laukia su dysonais pirktais uk? Esu pikta iki negalejimo
[/quote]
[quote=Auruma,2017 11 20, 17:07]
Aš tiksliai nežinau, bet pirkėjas ir pristatymo adresas neturėtų būti atskiri dalykai? Gi gali fizinis asmuo nurodyti pristatymo adresą, kuriame yra juridinis asmuo. Aš dažnai kaip pristatymo adresą nurodau darbovietę, tiesa visada registruojuosi kaip fizinis asmuo.
Kiek pamenu perkant per adreso nuomą tai nurodoma savo duomenys ir lyg kažkoks numeris? Tai tas numeris nurodo, koks fizinis asmuo. Čia gal reikėtų, kad adreso nuomotojas pateiktų kokį raštą?
Be to mokėjot taigi jūs. Galit apeliuoti, kad jūs nedirbat toj įmonėj, mokėta buvo iš fizinio asmens sąskaitos, tai kaip gali pirkti juridinis asmuo?
[/quote]
[quote=aijos,2017 11 20, 17:07]
Del to ir vengiu pirkti elektros prietaisus is kitos salies, nes, kai reikes garantinio aptarnavimo, jo nebus. Nors sioje temoje kelios yra rasiusios, kad galioja europine garantija, tik kazin ar kas nors yra ja pasinaudoje...
[/quote]
[quote=Trolėmolė,2017 11 20, 18:09]
Jeigu mokėjot kortele, gal galioja pirkinių draudimas
[/quote]
[quote=roka,2017 11 20, 18:29]
Tiesiog gražint negalima?
[/quote]
[quote=Vi_ktorija,2017 11 20, 18:38]
Aš jums jau minėjau, kad rašytumėt paklausimą, o šiuo atveju dabar pretenziją
http://www.ecc.lt/lt/
Nu netikiu aš, kad Hoover rašo teisybę. Aš netikiu nei pardavėju, nei jų atstovais.
Kol kas UK vis dar yra Europos Sąjungoje, kurioje galioja laisvas prekių judėjimas. Manau, kad tam pačiam hoover galioja tie patys Europos Sąjungos reglamentai, kurie garantuoja nekokybiškos prekės grąžinimą. Ko jie gali reikalauti, tai išlaidų iki UK padengimo ir atsisakyti pakeisti prekę, jei įrodytų, kad prekės trūkumas atsirado pervežimo metu.
Čia pagal hoover, jei gyvenau UK, nusipirkau prekę, išvažiavau į kitą ES šalį, man ką nebegalioja ES dviejų metų garantija?
Pirkėjas yra fizinis asmuo, nes fizinis asmuo mokėjo už prekę ir fizinis asmuo naudoja tą prekę.
Jei jūs įdėdite į autobusą, kad šis pervežtų jūsų siuntinį iš Kauno į Vilnių, tai pirkėjas - autobusų stotis? Tegu nešneka nesąmonių.
[/quote]
[quote=Limcamca,2017 11 20, 18:45]
Taip, Viktorija. Jūsų informacija yra NETEISINGA. Jeigu pardavėjas prekę parduoda UK rinkai, o pirkėjas ją išveža už UK ribų, jokia garantija negalioja. Tai yra aiškiai apibrėžta jų sąlygose ir jokios ecc jums nepadės. </p><p></p><p><strong>Padraika22</strong>, mes jums kitoje temoje patarėme. Kam jūs norite naudotis garantija? Jeigu gavote defektuotą prekę, nėra jokios garantijos. Defektuotą prekę turi keisti gera preke. Grąžinkite jiems brokuotą prekę, ir jie atsiųs naują. Ir, sąskaitą tikrai visada išrašo, nesvarbu kur prekę siunčiate. Mes jums rašėme jų telefono nr, ar skambinotės, kalbėjotės su jais? Ten pagrindinis jų ofisas.
[/quote]
[quote=roka,2017 11 20, 18:48]
Nu bet čia ne tas pats! Pirkėjas tai jūs, jūsų pavardė, juk nenurodėt, kad pirkėjas tai Pervežėjas? Pervežėjas tik pristatymo vieta.
Aš gal galiu prašyt pristatyt siuntinį bet kur, kur noriu.
Bet kaip suprantu esmė, kad buvo išvežta? Hm Tai UK pirkt el.prekes nesaugu. Įdomu, ar tik hoover tokį punktą į sutartį yra įtraukę, ar tai galioja bet kokiai el.prekei.
[/quote]
[quote=madam_pipi82,2017 11 20, 19:02]
tai dabar man padovanos Dyson Kalėdų senis iš UK... parsiųs man jį į LT... tai jei neduok die kažkas.. tai garantinis negalios LT ? vien tik dėl to kad išvežta iš Uk? nu absurdas
[/quote]
[quote=Vi_ktorija,2017 11 20, 19:05]
Kol nėra oficialios ECC išvados, nežinom, ar jūsų ar mano informacija yra neteisinga.
O kad pardavėjas į savo taisykles įtraukė kažkokias sąlygas, tai dar nereiškia, kad jos neprieštarauja teisės aktams, šiuo atveju ES reglamentams.
[/quote]
[quote=Limcamca,2017 11 20, 19:13]
Merginos, visada taip buvo. UK gamintojai gigantai Vax, Dyson, Hoover ir panašiai neteikia garantijos, jeigu prekė išvežama iš UK. Prekė pirkta UK, turi būti registruota garantijai su pirkimo čekiu pačioje UK. Jeigu išvažiuoja į kitą šalį, jie gali rekomenduoti įmones kurios remontuoja jų gaminius, bet garantija tuomet nebegalioja. Kai kurios įmonės neleidžia garantijos net perkelti, tai reiškia, jeigu jūs ebay pirksite prekę ir sakys, kad yra su garantija, būtinai reikia išsiaiškinti ar tą garantiją galima perkelti ant jūsų. Deja, taip jau yra, kad čia galioja Lietuvai. Jeigu prekę išvešite ir naudosite pvz Ispanijoje, dauguma atvejų UK garantija galios. Dar, reikia atkreipti dėmesį, kad garantija gali galioti, jeigu prekę pirksite iš eu rinkai skirto puslapio. Bet, jeigu konkrečiai iš UK, būtinai reikia skaityti arba klausti jų papildomai, ar galios garantija, jeigu prekė bus išvežta. Pvz jeigu tą patį hoover pirksite iš angliškojo Currys, tai garantija galios visame EU.
[/quote]
[quote=Iš Stiklo,2017 11 20, 19:13]
Man irgi. Dukra gyvena UK, pirko jų parduotuvėje. Prisiskaičius jūsų liepiau išsiurbti visus savo namus ir patikrinti
[/quote]
[quote=Limcamca,2017 11 20, 19:16]
Tokiu atveju galima sužaisti. Dukra tegul būtinai užregistruoja garantiją. Jeigut (tfu tfu tfu) siurblys jums suges, parsiųsite jį atgal į UK, o čia jau dukra kreipsis į garantinį. Aišku, visada galima jų užklausti, gal kartais geranoriškai taisytų ir naujoje šalyje. Bet, čia jau pačiai įmonei spręsti, kiek jie nori būti geranoriški.
[/quote]
[quote=padraika22,2017 11 20, 21:23]
Neskambinau mat man ta sąskaita nereikalinga jei negalioja garantinis. Bet ydomu tai, kad skambinau Lietuvoje hoover garantinio servizui, tai ten atsiliepus moteris sake pakeistu detale jei turėčiau pirkima irodanti dokumentą. Bandysiu rytoj skambinti ecc, ziuresiu ka jie sakys. Man ta detalyte pigiau nusipirkt paciai lietuvoje nei siusti jiems i uk ir paskui vel i Lietuvą. Žodžiu, nepirkit buitines technikos uk.
[/quote]
[quote=Vi_ktorija,2017 11 21, 10:41]
Padraika22, kai turėsit info iš ECC, parašykit, kokia jų nuomonė, kažkaip smalsu pasidarė (manau, ne man vienai
[/quote]
[quote=padraika22,2017 11 21, 10:45]
aš jiems jau parašiau penktadienį užklausą. dar ats negavau. dar šiandien skambinsiu ir parašysiu čia ką sužinosiu
[/quote]
[quote=Vi_ktorija,2017 11 21, 10:48]
Papildykit ECC dar ir LT astovų pozicija, kur vakar mums įkėlėt, kur jie teigia, jog pirkimo sutartis sudaryta su juridiniu asmeniu...
[/quote]
[quote=Limcamca,2017 11 21, 11:49]
Padraika22, o jūs visai, visai nieko neturit? Juk perkant prekę yra užsakymo patvirtinimas, emailas informuojantis, kad prekė išsiūsta (šita info pas mus galioja garantijai), plius gi jūs turite banko išrašą, kad pinigai nuskaičiuoti. Kokios papildomos info prašo lietuvių atstovai? Pasiskambinau dabar į ECC. Ilgai kalbėjomės. Deja, gamintojo nurodytos taisyklės garantijai yra aukščiau, nei vartotojo teisės. Jeigu vartotojas nevykdo garantijoje nurodytų sąlygų, garantija negalioja. Tačiau, jūsų <strong>Padraika22</strong> atveju galioja vartotojo teisės, kurios nusako, kad jeigu prekė yra defektuota jie privalo ją keisti kita preke arba priimti ją atgal. Jeigu šito punkto jie nesilaikytų, tada būtų pažeidimas. Bėda, tik, kad šioje vietoje prekę reikia grąžinti atgal į UK ir jie neapmoka grąžinimo išlaidų iš LT į UK. Konsultantas patarė, perkant prekę visada atkreipti dėmesį į gamintojo sąlygas. Nes, gali būti, kad parduotuvė iš kurios perkate užsidarys, ir tuomet reikės viską tvarkytis su gamintoju. Tad, gamintojo sąlygos yra aukščiau nei vartotojo teisės. Dėl adreso nuomos tai net sunku patikėti, kad hoover taip atsakytų, tai yra visiška nesąmonė. Sandėris nėra sudaromas su adresais. Sandėris sudaromas su žmogumi, kuris mokėjo pinigus. Jeigu jums nepavyksta susikalbėti su hoover, atsiųskit info mums, mes galim paskambinti ir paprašyti dokumentacijos.
[/quote]
[quote=Vi_ktorija,2017 11 21, 13:09]
Aš dabar jau nebesuprantu, ką jūs laikote prekės garantija. Jūs teigiate, kad Padraika22 gali siųsti atgal nekokybišką prekę atgal į UK ir pardavėjas turi pakeisti kokybiška preke. Bet tai ir yra ES reglamentais garantuojama teisinė 2 metų kokybės garantija, suteikianti teisę pirkėjui grąžinti pardavėjui nekokybišką prekę atgal.
http://www.ecc.lt/lt...pping/warranty/
Sutinku, kad UK pardavėjas gali prašyti grąžinti prekę į UK, kad ši būtų pataisyta, bet tai iš vartotojo neatima teisės iš viso grąžinti nekokybišką prekę vien dėl to, kad ši buvo išvežta už UK ribų į kitą ES šalį.
[/quote]
[quote=Limcamca,2017 11 21, 14:47]
Jusu nurodyta EU direktyva nera istatymas. UK istatymas yra virsesnis, nei EU direktyva. Nes, cituoju: "<span>because the Sale of Goods Act (SOGA) meets or exceeds most of the directive's requirements, this overrides the EU directive." </span>Perkant UK jums reikia ziureti ka sako musu istatymas Sale of Goods Act. ( Todel butent juo jai reikia vadovautis, norint susigrazinti pinigus, o ne gamintojo garantija.Suprantat, pas mus su ecc nieko nepagasdinsi. Pas mus labiau bijo banku, nes jie privalo grazinti pinigus pirkejui, jeigu preke yra brokas, ar defektuota. O, su banku parduotuves tikrai nesiterlioja taip, kaip terliojasi su vartotojais. ECC neturi jokiu galiu, tik rekomenduojamo pobudzio. Tai viskas, ka jie padarys, parasys rekomendacini laiskeli ir rekomendacini laiskeli vartotojui ka daryti. O, tai finale bus, kreipkis i teisma. Yra, pas mus tokie teismai. Va, jeigu ta teisma pralosi ir nesutiksi, tada jau gali teisybes EU ieskoti. Todel mano galva yra geriau naudotis vartotoju teisemis, nei garantija, nes garantija yra pazeista, ir jie tikrai neprivalo nieko kitaip daryti.
[/quote]
[quote=Vi_ktorija,2017 11 21, 15:22]
Na iš esmės jūs išskiriate atskirai dvi teises: vartotojų teises ir garantijos teises.
Pas mus tai vadinama vartotojo teisė atsisakyti nekokybiškos prekės sutarties per tam tikrą laiką.
Bet kaip suptantu, priename prie vieningos išvados, kad nekokybišką prekę, pirktą UK, galima grąžinti pardavėjui ir gauti kokybišką prekę arba atgauti pinigus, todėl nereikia gąsdintis dėl prekių pirkimo UK.
[/quote]
[quote=Loram,2017 11 21, 15:38]
Akcija atrakcija
https://www.dyson.co.uk/en.html SUPER kainos
ir čia jų atsakymas į mano klausimą apie garantiją kitoje EU šalyje
Good morning,
We would not advise purchasing a machine in one country and taking this to another.
Whilst we are an International Brand and are continuing to expand into new territories, our guarantee is currently not fully International meaning we may not be able to offer you the same level of service should you take your machine abroad.
The guarantee for your machine is from the point of purchase and the duration of cover will not change regardless of where the machine is taken to (eg if you are told at the point of sale your guarantee length will be 2 years, this will be the same regardless of which country the machine is in should it require parts or servicing).
A large part of our guarantee is the after sales service we provide and we believe in making sure this is the best it can be. Due to shipping restrictions on particular parts, differences in the products we sell in each market and variations in Electrical Safety Standards amongst other factors, there may be restrictions on the level of service we can provide but we will always try to assist where we can.
Should you choose to take a machine to another country and find that you are in need of parts or servicing, we would advise in the first instance to contact your local service provider, should there be no service provider in your area we would then advise to contact the service provider in the original country of purchase.
Should you have any further queries or if you are interested in finding out more about our new products, please dont hesitate to contact us again via Email, Online Chat at www.dyson.co.uk or over the phone on 0800 298 0298.
http://www.dyson.co....m-cleaners.aspx
Regards
Daniel Hughes
Owner Support
Dyson UK
Kiek mano anglų k. žinios leidžia suprasti - tai viskas ok
[/quote]
[quote=Limcamca,2017 11 21, 15:56]
Kad kaip tik jie raso, kad nerekomenduoja pirkti preke vienoje salyje, o ja naudotis kitoje salyje. Garantija ju galioja 2 metus, nesvarbu kur preke yra. Bet del ivairiu tarptautiniu apribojimu, draudimo ivezti, naudoti tam tikras detales, skirtingos elektros instaliacijos standartu, jie nevisada gali suteikti garantini aptarnavima ir servisa. Jie visada stengsis padeti jums, nurodys kur kreiptis toje salyje kur esate. Ka ir pataria, jeigu preke sugenda pirmiausia rekomenduoja kreiptis i vietini atstova, jeigu tokia nera, na tada pas juos, jie ka nors patars.
[/quote]
[quote=Loram,2017 11 21, 16:07]
tai taip, nerekomenduoja, bet garantija galioja - o tai ir yra svarbiausia
o kai kaina skiriasi min 200eur, tai kiekvienas pagalvoja kaip jam geriau...
[/quote]
[quote=padraika22,2017 11 21, 16:25]
Bet man siurblio siuntimas i lietuva kainavo 16 eur. Jei ji grazint dar tiek, paskui vel parsisiust nauja, nes jie i kitas salis nesiuncia. Tai cia puse siurblio kainos
Bet as niekaip nesuprantu, kodel perkant uk jie neprivalo isduoti man saskaitos ar cekio. Atsiunte be jokiu pirkimo dokumentu. Paprasius ju, neduoda. Skambinau siandien i ecc, teisininkai siandien isvyke. Liepe perskambinti ketvirtadieni.
[/quote]
[quote=Limcamca,2017 11 21, 16:30]
Bet, jus teisi, zinoma, kiekvienas pasiskaiciuoja ar apsimoka ivertines rizika. visoms linkiu sekmingu pirkiniu </p>
[/quote]
[quote=Limcamca,2017 11 21, 16:36]
Padraika22, jus praleidot gal mano zinute. Negali buti, kad nera visai, visai jokios dokumentacijos. Perkant online vistiek kazka gaunate, patikrinkite, gal jusu accounte online yra popieriai. Jus gaunate order confirmation, galite gauti order acknowledgement, despatch note - visi sitie skaitosi kaip invoicai, ir papildomos dokumentacijos, tokios kaip invoice ar receipt nebebutina pateikti, jeigu klientas nepraso. Dar buna dokumentacija prilipina prie pacios dezes, maiselyje. Be to, gi banko isklotine rodo pirkima. Jeigu viso to neuztenka, sakau, parasykite savo order number, paskambinsim jiems ir paklausime kame problema.
[/quote]
QUOTE(stylius @ 2017 11 14, 21:07)
<p>Nupirkau zmonai dyson v8 total clean. Aiksu pirkau is skelbimu, bet garantijos, atvezti is uk. Tikekimes garantijos neprireiks.</p><p> Zmonos pirmas ispudis buvo toks, sako kad cia apgaule, negali but kad tiek dulkiu prisiurbe, nes antklode ant lovos patiesta naujai pries dvi dienas </p>
jus is ebay.co.uk refurbished pirkot?
QUOTE(Portishead @ 2017 11 26, 12:45)
jus is ebay.co.uk refurbished pirkot?
Pirkau is Lt, skelbiu.lt ,ten juos daznai pardavineja. Pirkau nauja, supakuota, visi lipdukai ir t.t. . Pasiurbiau kelias dienas, supakavau ir padejau iki ikurtuviu
QUOTE(speedy @ 2017 11 26, 14:50)
Tas kas pardavė, matyt, iš ten pirko.
supratau, dėkui. bandysiu ir aš pigiau prasisukt su tuo v8.
QUOTE(Portishead @ 2017 11 26, 13:57)
supratau, dėkui. bandysiu ir aš pigiau prasisukt su tuo v8.
Tai kad dabar, manau, geriausia kaina oficialiame Dyson puslapyje.
V8 juodojo penktadienio proga 349 svarai:
https://www.dyson.co...otal-clean.html
QUOTE(Vi_ktorija @ 2017 11 26, 15:14)
Tai kad dabar, manau, geriausia kaina oficialiame Dyson puslapyje.
V8 juodojo penktadienio proga 349 svarai:
https://www.dyson.co...otal-clean.html
V8 juodojo penktadienio proga 349 svarai:
https://www.dyson.co...otal-clean.html
bandziau ten suvest savo adresa, bet tik UK pasirinkt galima. turbut tarpininku reikia. tai susitariau jau su pardavejais is musu skelbiu...isperkamuoju siuncia. sako turi is ekspozicijos uz 300 ir naujus neispakuotus uz 340... be garantijos surizikuosiu...
QUOTE(Portishead @ 2017 11 26, 15:50)
bandziau ten suvest savo adresa, bet tik UK pasirinkt galima. turbut tarpininku reikia. tai susitariau jau su pardavejais is musu skelbiu...isperkamuoju siuncia. sako turi is ekspozicijos uz 300 ir naujus neispakuotus uz 340... be garantijos surizikuosiu...
Tai pirkit per UK adreso nuomą, mokėsit už pervežimo paslaugas. Turėsit dokumentus. Vis geriau, negu skelbiu.lt
Sandėlio nuomos adresą teikia ne vien įmonė.
https://pirkeu.lt
https://eshopwedrop.lt
http://www.tukisuk.com
QUOTE(Vi_ktorija @ 2017 11 26, 18:26)
Tai pirkit per UK adreso nuomą, mokėsit už pervežimo paslaugas. Turėsit dokumentus. Vis geriau, negu skelbiu.lt
Sandėlio nuomos adresą teikia ne vien įmonė.
https://pirkeu.lt
https://eshopwedrop.lt
http://www.tukisuk.com
Sandėlio nuomos adresą teikia ne vien įmonė.
https://pirkeu.lt
https://eshopwedrop.lt
http://www.tukisuk.com
siandien kaip tik tame eshopwedrop uzsiregistravau bet vistiek pardavejus is skelbiu pasirinkau. dabar nezinau ka daryt, galiu aisku atsaukt, kad nesiustu...
QUOTE(Portishead @ 2017 11 26, 18:00)
siandien kaip tik tame eshopwedrop uzsiregistravau bet vistiek pardavejus is skelbiu pasirinkau. dabar nezinau ka daryt, galiu aisku atsaukt, kad nesiustu...
Speju is to pacio zmogaus pirkau. Irgi per pasta, is kauno, atsiunte ispakavau, pazejau tinka ir padaviau eurus paste.