Bet kiek skaitau, matau, kad viskas priklauso nuo vadybininkes
mano vadybininke SEB banke man siunte visus sprendimus el pastu, nieko nekomentavo telefonu. Sprendima perziurejo 2 kartus, su komitetu deretis ejo 3 kartus ir dar pries tai karta teiravosi savo vadovybes apie besikeiciancia mano situacija.
As is pradziu uzpildziau paraiska, gavau sprendima, tada pakeiciau darba ir dar i terminuota sutarti
tai bijojau, kad kai reikes ismoketi paskola po puse metu kada mano butas stoves, bankas neatsisakytu to daryti (mane sitaip prigasdino Nordea). Poto tik gavusi informacija, kad sebas kels palukanas, iskart puole su manimi susisiekti, pasiule pasirasyti sutarti kuo greiciau, dokus sutvarke ir sutarti paruose per puse dienos nes kita diena as turejau isvaziuoti savaitei slidineti
o grizus jau turejo buti isigaliojusios tos palukanos. Dar plius man reikejo pazymos is darbovietes nes truko keliu savaiciu iki bandomojo pasibaigimo, kad jis tikrai bus pratestas. Pries tai jinai dar ejo pas komiteta deretis del sumos nes isaugo pajamos ir gavo man maksimalu finansavima
Siuo metu mano darbo sutarti perrasineja i neterminuota tai manau ji dar pas komiteta eis 4rta karta dar karta kalbetis del finansavimo remontui (jie viena karta jau atsisake del terminuotos darbo sutarties).
Zodziu
as "faina" kliente