Jų manymu sekretorėms užtenka vidurinio išsilavinimo. Bet įdomu ant kiek jos protingos tik baigusios mokyklas dokumentų tvarkyme, archyvavime ir t.t. Juk į kursus irgi niekas nesiunčia, nes techniniam personalui pinigų nėra..
Jų manymu sekretorėms užtenka vidurinio išsilavinimo. Bet įdomu ant kiek jos protingos tik baigusios mokyklas dokumentų tvarkyme, archyvavime ir t.t. Juk į kursus irgi niekas nesiunčia, nes techniniam personalui pinigų nėra..
Užburtas ratas. Jokios motyvacijos iš administracijos darbui neprideda. Žodžiu dirbi už kapeikas ir tylėk. Bet manau, kad kiti pasikelia sau atlyginimus ir neblogai pasikelia, tik ne sekretorėm.
Su šventiniu laikotarpiu
Gal galite plačiau papasakoti apie metines veiklos užduotis? Kokias gavote? Kaip aplamai viskas vyksta? Mes pirmi metai tik turėsim, tai nžn nei ką rašyt, nei ko iš manęs nori
Su Naujais Metais , kaip tik užėjau į mūsų temą norėdama paklausti apie metinius uždavinius (užduotis) , o čia jau ir klausimas kaip tik užduotas. Neturiu ir aš dar patirties šiuo klausimu - gal kas pasidalintų savo gerąja patirtimi...
Sveiki. Forume esu naujokė. Kaip tik rengiu sau (raštinės vedėjai) metines užduotis, galiu pasidalinti Jos skamba maždaug taip:
Užduotys
Siektini rezultatai
Nustatyti rezultatų vertinimo rodikliai
2.1. Dokumentų valdymo ir apskaitos užtikrinimas
Savalaikiai parengtas dokumentacijos planas, bylos suformuotos vadovaujantis dokumentacijos planu
1. Dokumentacijos planas parengtas ir pateiktas derinimui iki einamųjų metų lapkričio 1 d.
2. Bylos suformuotos ir valdomos vadovaujantis einamųjų metų dokumentacijos planu.
3. Pasibaigus metams, bylos sutvarkytos ir perduotos saugojimui vadovaujantis dokumentų tvarkymo ir apskaitos taisyklėmis.
2.2. Darbuotojų asmens bylų valdymas
Efektyviai ir savalaikiai tvarkomos darbuotojų asmens bylos
1. Laiku ir tinkamai įformintas darbuotojų priėmimas, atleidimas.
2. Laiku ir tinkamai įforminti darbo sutarčių pakeitimai.
3. Tinkamai suformuotos priimtų darbuotojų, sutvarkytos ir perduotos saugojimui atleistų darbuotojų asmens bylos.
2.3. Įstaigos veiklos dokumentų teisėtumo užtikrinimas
Veiklos dokumentai parengti / pakeisti vadovaujantis galiojančiais teisės aktais
Parengti / pakeisti veiklos dokumentai atitinka teisės aktų reikalavimus.
Sveiki. Forume esu naujokė. Kaip tik rengiu sau (raštinės vedėjai) metines užduotis, galiu pasidalinti Jos skamba maždaug taip:
Užduotys
Siektini rezultatai
Nustatyti rezultatų vertinimo rodikliai
2.1. Dokumentų valdymo ir apskaitos užtikrinimas
Savalaikiai parengtas dokumentacijos planas, bylos suformuotos vadovaujantis dokumentacijos planu
1. Dokumentacijos planas parengtas ir pateiktas derinimui iki einamųjų metų lapkričio 1 d.
2. Bylos suformuotos ir valdomos vadovaujantis einamųjų metų dokumentacijos planu.
3. Pasibaigus metams, bylos sutvarkytos ir perduotos saugojimui vadovaujantis dokumentų tvarkymo ir apskaitos taisyklėmis.
2.2. Darbuotojų asmens bylų valdymas
Efektyviai ir savalaikiai tvarkomos darbuotojų asmens bylos
1. Laiku ir tinkamai įformintas darbuotojų priėmimas, atleidimas.
2. Laiku ir tinkamai įforminti darbo sutarčių pakeitimai.
3. Tinkamai suformuotos priimtų darbuotojų, sutvarkytos ir perduotos saugojimui atleistų darbuotojų asmens bylos.
2.3. Įstaigos veiklos dokumentų teisėtumo užtikrinimas
Veiklos dokumentai parengti / pakeisti vadovaujantis galiojančiais teisės aktais
Parengti / pakeisti veiklos dokumentai atitinka teisės aktų reikalavimus.
Sveikos kolegės
gal galit paaiškint ar pasiūlyti paprastą variantą dėl darbo sutarčių pakeitimų. Situacija tokia, jog įstaigoje dirba apie 80 darbuotojų ir kiekvieno iš jų darbo sąlygos keičiasi 3-4 ar net daugiau kartų. Keičiasi etatai (darbo laiko norma), pareigybės ir aišku užmokestis. Seminare pasiūlė vidaus darbo tvarkos taisyklėse nusimatyti, jog įsakymas prilygsta darbo sutarties priedui ir tokiu atveju nereikia jo daryti. Dabar buvo masinis darbo sąlygų keitimas, todėl rašyti įsakymus buvo nepatogu. Sudarėme darbo sutarčių priedus ir manau čia įsakymai vėlgi pertekliniai... kaip darote Jūs?
kitas aspektas - kaip tiksliai nurodyti pakeitimus pvz., darbuotojas dirba 1,5 etato dvejomis pareigybėmis ir keičiama 1 et. Pereinama į kitą pareigybę. Tiesiog, jau metų paėmus bylą būna painiava... kas pasikeitė matosi, bet jau neaišku vietoj ko ir kuo dar liko dirbti. Bandžiau rašyti kuo lieka dirbti, bet tada vėl neatitikimas, nes turi būti surašoma tik kurios dalys keičiamos...
P.S. prie DS pakeitimo aišku daromas sutikimas
Tiesa, kaip darote darbuotojų etatų sąrašus? suprantamoj kalboj, tarifikaciją? Kur pareigybių skaičius, etatų skaičius? etatų skaičius kaip ir aišku, bet pareigybės turi būti nurodytos pagal klasifikatorius?
tiesiog kosmosas...
šiandien švenčiame sekretorės dieną
Sveikos, mergaitės. Malonu, kad taip gražiai ir paslaugiai bendraujat ir dalinatės norima informacija. Ir aš, atrodo, panašios veiklos, "darbuotoja" - šviežiai iškepta raštinės vedėja (dar tik 1 metai). Dirbu darželyje-mokykloje (valstybinėje įstaigoje).
Gal kas žinote, kaip rašomas ilgai saugomų bylų sąrašas (dirbu tik pirmi metai, o iki manęs "tokio dyvo" niekas nebuvo matęs, tuo labiau daręs - archyvas netvarkytas nuo įstaigos gyvavimo pradžios ). Tikriausiai, reikia remtis dokumentacijos planu, ir visos bylos, kurios saugomos ilgiau nei 25 m. - tos ir bus surašytos į "ilgo saugojimo bylų sąrašą"?