QUOTE(ninkute @ 2015 11 21, 19:17)
Sveikutės,
Ateinu su prašymu. Patarkit, ką daryti su pirmoku ir kaip mokyti. Jau baigiam pirmą vadovėlį, imsime V raidę. Jis pažįsta kokias 4-5 raides. Apie skiemens dėjimą nėra kalbų. Ką daryti su diktantais? Jei rašo su klase, tai parašo iš 15 raidžių dvi ir viskas. Pasilikti po pamokų ir rašyti diktantą iš kokių penkių raidžių ir viskas. Žada lankytis auditas. Tiesiog nežinau kaip elgtis su juo. Vaikai jau skaito, tai ką jam duoti tuo metu, kai kiti skaito. Ar tiesiog ruošti užduotis atskirai ir tegu vedžioja raides, bando jas nurašyti? Prognozės kitų metų jam aiškios, antri metai, bet kaip mokyti, kad tikrintojams neužkliūtum. Diktantų sąsiuviniuose vien nepatenkinami darbai, tai naudos nėra, jei mokau vienodai su visais. O dar aktyvumas ir trukdymas pamokoje. Išsipasakojau, bet laukiu Jūsų patarimų.
Ateinu su prašymu. Patarkit, ką daryti su pirmoku ir kaip mokyti. Jau baigiam pirmą vadovėlį, imsime V raidę. Jis pažįsta kokias 4-5 raides. Apie skiemens dėjimą nėra kalbų. Ką daryti su diktantais? Jei rašo su klase, tai parašo iš 15 raidžių dvi ir viskas. Pasilikti po pamokų ir rašyti diktantą iš kokių penkių raidžių ir viskas. Žada lankytis auditas. Tiesiog nežinau kaip elgtis su juo. Vaikai jau skaito, tai ką jam duoti tuo metu, kai kiti skaito. Ar tiesiog ruošti užduotis atskirai ir tegu vedžioja raides, bando jas nurašyti? Prognozės kitų metų jam aiškios, antri metai, bet kaip mokyti, kad tikrintojams neužkliūtum. Diktantų sąsiuviniuose vien nepatenkinami darbai, tai naudos nėra, jei mokau vienodai su visais. O dar aktyvumas ir trukdymas pamokoje. Išsipasakojau, bet laukiu Jūsų patarimų.
Labutis. Lengviausia tai patarinėti... Bet iš situacijos aišku, kad reiks jam individualizuoti darbą. Kitaip nieko ir nebus. O ir auditas giria tada,kai pamokoje atsižvelgiama į visokius vaikus. Ir kuo greičiau pradėk duoti atskiras, jam skirtas užduotis. Kad tikrinimų metų jam nebūtų naujiena ir darbas vyktų sklandžiai.