QUOTE(yuki @ 2017 02 10, 13:53)
žvarba, kada užsakinėjai? mane jau užkn... laukt. nuo sausio 31 vis dar sandėlyje. noriu parašyt jiems, bet nerandu, kur.
gal kas pasakys, kur jiems galima skųstis???
Labas,
skundžiuosi jau ne pirmą kart per šį seilą, tačiau jokios reakcijos.
O skųstis yra kuo, nes jų sistema visiškai grybauja:oh:
eini i suivares mes comandes ir tada kairiame kampe yra Besoin d'aide
Ten rasau.
Negana to, kad sandelyje stovi prekes, o pinigai rezervuojami dvigubai
Papildyta:
QUOTE(žvarba @ 2017 02 09, 14:56)
šiemet FR įdomią sistemą įvaldę
visus tris siuntinius padalino pusiau ir atsiuntė atskirai, tiesa kai ko nebegavau, kol jie išsiuntė.. Dar užkniso, kad pinigus rezervuoja visai siuntai, tada kai išsiunčia vieną siuntos dalį pinigus nuskaičiuoja ne iš tų rezervuotų, o naujai, išsiuntę antrą siuntos dalį nuskaičiuoja darsyk,- keliskart kortelėj gilų minusą radau, toks lengvas šokas buvo, kol susivokiau kas ir kaip..
Tokį šoką dėl minuso patyriau ir aš.
Dabar mano vieno pirkimo suma rezervuota. Uzsakymas isdalintas i 6 dalis.
tris gavau, dvieju niekaip nesupakuoja., o kita dalis jau anuliuota. Rezervuota ir pilna suma, ir dar vis po naują nusirašinėja.
Paskutinis pirkimas išvis šokiravo, nes krepšys neištuštėjo, patvirtinimo negavau, prie užsakymų jo nėra. Pinigai rezervuoti.
Paypal i užklausą neatsako, tad eisiu i SEB,kad rezervą paleistų.
vartotojų teisės pasiūlė rašyti skundą,pridedant laiškus, į kuriuos LR nereaguoja,banko išrašus.
Dviguba rezervacija yra neteisėta.
Panašu,kad tuoj baigsis ne tik "laisvi" pinigai mano sąskaitoje, bet ir kantrybė.