QUOTE(Pupcis @ 2016 01 10, 01:20)
Aišku, kad galingesnis siurblys sumažins skirtumą. Tačiau, gali būti, kad pastačius galingesnį siurblį, nors temperatūrų skirtumą turėsi, kad ir 3 laipsnius kris paduodama temperatūra, dėl per mažo šilumos siurblio galingumo (kaip Korida rašė, reikia pasiskaičiuoti namo šiluminius nuostolius). Tie 5 kontūrai yra skirtingose patalpose? Pradžioj pabandyk užsisukti dar vieną kontūra ir pažiūrėk kas gaunasi. Taip pat pasitikrink ar neužneštas grindinio filtras.
Pas mane cirkuliacinis siurblys irgi per mažas, jei skaičiuoti visiems namo kontūrams. Tačiau yra sudėtos termopavaros. Šildymo sezono pradžioje namas įkaista lėtai, nes visi kontūrai būna atidaryti. Tačiau, kai įšyla, dalis konturų užsidaro ir siurblio srautas tampa pakankamas. Kadangi oras patalpose vėsta LĖTAI šildymo sezono metu visi kontūrai niekada nebūna atidaryti. Jei namas būtų "kiauras" reikėtų didesnio našumo siurblio, o dabar viskas gaunasi OK.
Namas gal ir nera idealiai apsiltintas, bet tikrai nera kiauras. Sakykim vakar aisku buvo vos -2 bet 11h ryte katilas prisilde namus iki 22,4 laipsniu temperaturos (buvo uzduota 22), tada katilas isijunge apie 17h kai temperatura buvo nukritus iki 21,6, kol spejo pasilti dar nukrito iki 21,4.
Per nakti kol temp iki -5 nama pasildzius iki 22 ar katilu ar zidiniu namo vidaus temperatura ryte neveikiant sildymui nukrenta iki 20.
5 konturai yra skirtingose patalpose, bet namas vieno auksto 5 kambariu tad akivaizdu kad kai kur gali buti ir 2 ar 1,5 kambario. Grindinio filtras pravalytas ir nuo montavimo pradzios situacija yra ta pati ir temp skirtumas tas pats tarp paduodamo ir griztamo. Su konturais dar pabandyziu pazaisti uzsukant vienoj ar kitoj patalpoj bandant paziureti ar kas keiciasi. O koks pas jus skirtumas tarp griztamo ir paduodamo?
QUOTE(mintas @ 2016 01 10, 02:31)
Kad termofikatas grindyse mažiau atvėstų ir tarp paduodamo ir gryžtančio būtų mažesnis t skirtumas reikia didinti cirkuliacinio galingumą, bet galingumo per daug neprididinsi, nes prie tam tikros ribos prasideda turbuliancija vamzdyne ir srautas beveik nekyla net stipriai pakėlus cirkuliacinio galingumą. Būtent dėl to ir keliami reikalavimai maksimaliam vamzdžio ilgiui. Jei vamzdžių ilgis per didelis, tai tik toks temperatūrų kritimas yra net labai geras rezultatas, nors ŠS atveju rekomenduotinas 5C skirtumas, o KKK atveju galimas ir 10C.
Aciu uz nuomone, reikes bandyti statyti papildoma reguliuojama cirkuliacini siurbli ir ziureti ar padeda ar ne, nes akivaizdu kad sis katilo siurbliukas nesugeba tinkamai cirkuliuoti vandens grindyse. Klausimas ar pades bet tai pigesnis variantas nei pulti is pagrindu visa nama siltinti is naujo, kas irgi abejoju ar pakeis skirtuma tarp paduodamo ir griztamo, kas manau stipriai ir itakoja katilo efektyvuma? Per saltas grizta, sunku paduoti siltesni..
QUOTE(Orginalus @ 2016 01 11, 00:43)
Nepavyko uzkelt temperaturos, prisukus kitus konturus, vistiek temperatura neuzkyla, tiek kiek noretusi. Kas veikia tai jei uzsuki visiskai visus kitus konturus, tuomet temperatura akivaizdziai pakyla, vargstu dabar su termostatu pajungimu( kaip pas raituza) neina niekaip sujungti, kad veiktu, tuomet uzdarines pavaras kambariu, ir galbut bus ispresta problema, galvoju gal padaryti dar viena kontura lubose, klausimas ar ta siluma nesilaikys palubeje ( itempiamos lubos pas mane) gal kas esat taip pasidare? sieninio sildymo jau neimanoma padaryti, nes plyteliu gi nelupsi.
Manau kad cia fankoilas butu logiskesnis variantas. Jungtusi nuo to pacio katilo tik nuo papildomo kolektoriaus ir momentaliai galetu pasildyti patalpa o vasara jei norisi ir vesintu.