Įkraunama...
Įkraunama...

Aeroterminis šildymas 2

As kiek suprantu tai per galingas but negali. Kuo galingesnis, tuo greiciau susils vanduo boileryje, o sildymui vistiek inverteris galia pareguliuos pagal poreiki. Beto prie didesnio minuso is tos galios nekazkas ir beliks smile.gif
Atsakyti
QUOTE(balamūtas @ 2015 12 03, 09:15)
As kiek suprantu tai per galingas but negali. Kuo galingesnis, tuo greiciau susils vanduo boileryje, o sildymui vistiek inverteris galia pareguliuos pagal poreiki. Beto prie didesnio minuso is tos galios nekazkas ir beliks smile.gif

Aš suprantu, kad atsarga gėdos nedaro, bet atsarga turi būti protinga, o ne du ar tris kart didesnė... Tai kaip minėjau daugumos gamintojų prie didesnio minuso ta galiai ir krenta, išskyrus panasonic T-Cap iki -15 deklaruoja, kad išlaiko nesumažėjusią galią... Gaila, bet T-cap serijos mažiau nei 9kW nebaūna...
Dėl vandens tai visi jie išduos 55 laipsnių termofikatą į boilerį, o ar tuos ŠS kilovatus boileris spės suvalgyt tai jau priklauso nuo gyvatuko boileryje kvadratūros... Čia vieni ŠS montažnikai ir patarė, kad būtinai imt boilerį su kuo didesniu gyvatuku (jo paviršiaus plotu), kad nešildytų siurblys to boilerio pusę dienos... Pasirinkus netinkamą boilerį, tie "atsargos" kilovatai taip ir gali likti nepanaudoti...

QUOTE(balamūtas @ 2015 12 03, 08:50)
O kaip paciu Panasonic'u patenkintas? Pirktum antra kart jei reiktu?

Tai, kad jis kiek skaičiau akcijinį nusipirko ir turėjo bėdų su pagrindine plokšte berods... Pakeitė jam vargais negalais... Bet gal po pirmos normalios žiemos eksploatacijos kitąmest galės plačiau pasakyt kas ir kaip... smile.gif
Atsakyti
Šį pranešimą redagavo funtikas2999: 03 gruodžio 2015 - 08:26
QUOTE(balamūtas @ 2015 12 03, 08:50)
O kaip paciu Panasonic'u patenkintas? Pirktum antra kart jei reiktu?

Tikrai ne, per daug bėdų su juo buvo, tiek dėl pačio siurblio tiek dėl montuotojų. O ir pats softas, kuris mano manymu labai svarbus tokiam siurbliui, Panasonico tikrai tupas.

QUOTE(funtikas2999 @ 2015 12 03, 09:11)
Pas mane bus ~110 kv. manau realios A klasės. Tik nežinau ar mano žiūrimas Panasonic T-cap 9kW nebus per galingas...

Taigi inverteris, suksis visada ant minimalių apsukų, o jei dar namas ir šiltas, tai ir retai suksis.

QUOTE(funtikas2999 @ 2015 12 03, 09:11)
balbiesas, o kondicionieriaus atskiro ar nuo ŠS neturi, negalvoji..? Man vieni ŠS montažnikai patarė geriau atskirą kondicionierių pasistatyt, nei nuo ŠS jungtis fancoil'us...

Paaiškinkit dar prašau, kaip ten tas ŠS vėsinimas veikia, ta prasme galima pasijungti kondicionierių prie ŠS arba vėsinti grindis per vėsų termofikatą..?  g.gif

Ne, šaldymo neplanuoju, kažkaip nelabai per vasarą įkaista kad jo reikėtų. O vėsinimas taip ir veikia - jeigu neturi fancoilu, stumia šaltą termofikatą per grindis, bet manęs ledinių plytelių pojūtis tikrai nedžiugina.

Dar šiek tiek eksploatacijos niuansų:
Vakar naktį per per 10h siurblys dirbo 8h, ilsėjosi 2h. Buvo 2 atitirpimai. Oro temperatūros vidurkis +1. Suvartota 9kw
Šiąnakt per 10h siurblys dirbo 10h, buvo 7 atitirpimai. Oro temperatūros vidurkis -0.2. Suvartota 18kw
Atsakyti
QUOTE(funtikas2999 @ 2015 12 03, 08:11)
Pas mane bus ~110 kv. manau realios A klasės. Tik nežinau ar mano žiūrimas Panasonic T-cap 9kW nebus per galingas... Jei žiūrėt kitų firmų modelius, tai neradau kurie prie didesnio minuso išlaikytų pastovią šildymo galią, tai gaunasi paradoksas, jei prie kokių -25 šalčio man reiktų iki 4kW šildymui, tai gaunasi, kad vistiek turi rinktis ar Dakin 8kW ar Mitsubishi 7,5kW (šito jau mažesnis galios kritimas link minuso...)  ar Panasonic 7-9kW high performance modelius...  schmoll.gif

balbiesas, o kondicionieriaus atskiro ar nuo ŠS neturi, negalvoji..? Man vieni ŠS montažnikai patarė geriau atskirą kondicionierių pasistatyt, nei nuo ŠS jungtis fancoil'us...

Paaiškinkit dar prašau, kaip ten tas ŠS vėsinimas veikia, ta prasme galima pasijungti kondicionierių prie ŠS arba vėsinti grindis per vėsų termofikatą..?  g.gif

Pas mane 180m2 sildomo ploto namas. Didziausias silumos galingumo poreikis buvo 3kW. Tame tarpe iki 0,5kW karstam vandeniui. Namie palaikoma 20 laipsniu.
Oriniai SS labai neekonomiskai gamina karsta vandeni. Galvos neguldau, bet taip girdejua. Todel linkes manyti, kad reiketu sildyti vandeni tiesiogiai, o ne per gyvatuka. Sildyti ne daugiau 35 laipsniu ir ta pati vandeni cirkuliuoti sildymui ir naudoti karstam vandeniui. Va tik sita silta vandeni dar pakaitinti elektriniame boileryje.
Sunku pasakyti kas efektyviau. Ar kelti neekonomiskai temperatura virs 35 laipsniu su silumos siurbliu ar jau kaitinti elektra.
Atsakyti
Manyciau priešingai - 200ltr nuo 20 iki 50-55 laips. - 30-40 min. Su 2m2 gyvvatuku

QUOTE(FIEDZIA @ 2015 12 03, 09:53)
Pas mane 180m2 sildomo ploto namas. Didziausias silumos galingumo poreikis buvo 3kW. Tame tarpe iki 0,5kW karstam vandeniui. Namie palaikoma 20 laipsniu.
Oriniai SS labai neekonomiskai gamina karsta vandeni. Galvos neguldau, bet taip girdejua. Todel linkes manyti, kad reiketu sildyti vandeni tiesiogiai, o ne per gyvatuka. Sildyti ne daugiau 35 laipsniu ir ta pati vandeni cirkuliuoti sildymui ir naudoti karstam vandeniui. Va tik sita silta vandeni dar pakaitinti elektriniame boileryje.
Sunku pasakyti kas efektyviau. Ar kelti neekonomiskai temperatura virs 35 laipsniu su silumos siurbliu ar jau kaitinti elektra.

Atsakyti
QUOTE(arkava @ 2015 12 03, 11:01)
Manyciau priešingai - 200ltr nuo 20 iki 50-55 laips. - 30-40 min.  Su 2m2 gyvvatuku


Na jei naudoti su boileriu integruotus ŠS, tai tiesioginė freono spiralė boileryje tikrai bus efektyviau, nei kad pradžiai šilumokaitis freonas-vanduo ir paskui tą karštą vandenį varyt į boilerio šilumokaitį vanduo-vanduo. Tik kad išbrangsta tokie sprendimai (reiktų papildomų šilumokaičių, freono trieigių ir pan. vietoje vieno šilumokaičio freonas-vanduo ir trieigio ant vandens trasos), klausimas ar atpirks kada tas efektyvumo padidėjimas padidėjusią kainą.

Atsakyti
Boileris atskiras, sildo vandeniu is SS...

QUOTE(Verteris @ 2015 12 03, 10:20)
Na jei naudoti su boileriu integruotus ŠS, tai tiesioginė freono spiralė boileryje tikrai bus efektyviau, nei kad pradžiai šilumokaitis freonas-vanduo ir paskui tą karštą vandenį varyt į boilerio šilumokaitį vanduo-vanduo. Tik kad išbrangsta tokie sprendimai (reiktų papildomų šilumokaičių, freono trieigių ir pan. vietoje vieno šilumokaičio freonas-vanduo ir trieigio ant vandens trasos), klausimas ar atpirks kada tas efektyvumo padidėjimas padidėjusią kainą.

Atsakyti
ziuriu vis naudojat zodi "inverteris", tai cia liaudiskai butu tas vadnimas propeleris? smile.gif

pas mane isvis idomiai kartais dirba pati sistema, tarkime nustatau i grindis 28 laipsnius, tai buna, kad pati sildyma permeta ant vidinio ten'o, bet sanaudos buna dar mazesnes nei sildytu su silumos siurbliu, t.y. per ta ten'a sunaudoja 1 kw/h, nors pats tenas yra 2 pakopu 3kw+3kw, kas irgi labai keista, nes jei realiai sildytu tenu, tai ir sanaudos butu 3kw/h arba 6 kw/h (kas puikiai matosi, kai ten'as realiai isijungia), tai gal tiesiog pats monitorius rodo, kad veikia per vidini ten'a, o realiai sukasi tik cirkuliacinis siurblys, va situ kosmosu nesuprantu ir paaiskinimu niekur nerandu smile.gif gal sistemoje esantis kompas yra protingesnis nei zmogus, ir pats paskaiciuoja pagal kazkoki tai algoritma kad silumos siurbliui dabar dirbti butu brangiau nei ka daro per vidini ten'a smile.gif) nes taip ziurint kai nustatau 28 laipsnius, tai silumos siurblys pakaitina vandeni iki 31 laipsnio ir issijungia, kol vanduo neatves iki 25, ir tokiu rezimu sukasi; bet kaip aprasiau virsuje, buna kad permeta pasildyma ant vidinio ten'o, ir ten temperatura pastoviai laikosi: iseinancio 27 laipsniai, o ieinancio 26 laipsniai, ir suprask toki darba kaip nori, ir kaip suzinot, ar taip turi buti, ar cia durniuoja kazkas. pardavejai sako, jei el. sanaudos neaauga, tai viskas ok ir nesuk tipo galvos...
Atsakyti
QUOTE(balbiesas @ 2015 12 03, 10:04)
Taigi inverteris, suksis visada ant minimalių apsukų, o jei dar namas ir šiltas, tai ir retai suksis.
Suprantu, kad 9kW suksis ant 2kW galios, bet kam mokėti už tuos kW jei jie niekada nebus išnaudoti, kaip minėjau, gaila tik tiek, kad nėra silpnesnio šios serijos varianto...
Pvz. lyginant kainas lenkuose: 9kw Panasonic t-cap vienfazis kainuotų ~5.400eur, (trifazis 6250-6450eur atitinkamai) imant silpnesnį variantą Panasonic high performance (COP truputį prastesnis prie įvairių temperatūrų) vienfazį 7kW, kurio galia krenta iki 4,6kW (prie -15), kainuotų ~3850eur... Suprantu, kad dar nėra daug juos ekploatuojančių, todėl ir neaišku kiek reikėtų tos galios A klasės name, todėl daugelis vis dėl to rinksis didesnę brangiai kainuojančią atsargą, tame tarpe įtariu ir aš...
QUOTE(balbiesas @ 2015 12 03, 10:04)
Ne, šaldymo neplanuoju, kažkaip nelabai per vasarą įkaista kad jo reikėtų. O vėsinimas taip ir veikia - jeigu neturi fancoilu, stumia šaltą termofikatą per grindis, bet manęs ledinių plytelių pojūtis tikrai nedžiugina.
Aš ir šaltų grindų nenoriu, todėl ir galvoju, kad arba imsiu atskirą kondiške arba pasiliksių galimybę ateity ją įsirengt, jei po vasaros kitos matysiu, kad reik... Iš pradžių dar galvojau ortakinius fancoil'us imt ir uždėt ant rekupo ortakių, bet paskui supratau, kad rekupo duodamo oro srautas ženkliai per mažas, kad atvėsinti patalpas... Tą pasakė ir patys rekupu pardavėjai, kad su rekupu geriau nesišaldyti, o imti atskirą kondicionierių...
QUOTE(balbiesas @ 2015 12 03, 10:04)
Dar šiek tiek eksploatacijos niuansų:
Vakar naktį per per 10h siurblys dirbo 8h, ilsėjosi 2h. Buvo 2 atitirpimai. Oro temperatūros vidurkis  +1. Suvartota 9kw
Šiąnakt per 10h siurblys dirbo 10h, buvo 7 atitirpimai. Oro temperatūros vidurkis  -0.2. Suvartota 18kw

O ne per daug čia pas tave, kad ir apykiauriam B klasės namie prie tokio oro..? blink.gif
QUOTE(FIEDZIA @ 2015 12 03, 11:53)
Pas mane 180m2 sildomo ploto namas. Didziausias silumos galingumo poreikis buvo 3kW. Tame tarpe iki 0,5kW karstam vandeniui. Namie palaikoma 20 laipsniu.
Sunku pasakyti kas efektyviau. Ar kelti neekonomiskai temperatura virs 35 laipsniu su silumos siurbliu ar jau kaitinti elektra.

Koks pas tamsta aparatas ir ar namas B, A ar dar kokios "klasės"...?
Taip ŠS oras-vanduo, karštą vandenį (iki +55) ruošia nelabai ekonomiškai, t.y. kelių modelių COP prie -15oro ir +55 vandens yra 1,5-1,7; prie -7 apie 1,8-2. Prie +2 apie 2,5 (Mitsubishi šitoj vietoj ženkliai prasčiau), prie dar didesnio pliuso artėja prie 3 ir karštą vasarą net 4 smile.gif Taigi bet kokiu atveju, net ir prie nemažo minuso COP yra geresnis nei boilerio teno (COP=1)... o kai kW skaičius didelis, manau tas jausis... Turbūt teisingai ? rolleyes.gif
Atsakyti
nustatyta i grindis 28, sildo iki 31? g.gif
paskui ilsisi?
tai kur davikliai sumontuoti?
kas butu visai atjungus tena?
sildymas reguliuojamas pagal kambario temp. ar pagal šilumnešio (28) ?


QUOTE(AsAntonio @ 2015 12 03, 11:27)
ziuriu vis naudojat zodi "inverteris", tai cia liaudiskai butu tas vadnimas propeleris? smile.gif

pas mane isvis idomiai kartais dirba pati sistema, tarkime nustatau i grindis 28 laipsnius, tai buna, kad pati sildyma permeta ant vidinio ten'o, bet sanaudos buna dar mazesnes nei sildytu su silumos siurbliu, t.y. per ta ten'a sunaudoja 1 kw/h, nors pats tenas yra 2 pakopu 3kw+3kw, kas irgi labai keista, nes jei realiai sildytu tenu, tai ir sanaudos butu 3kw/h arba 6 kw/h (kas puikiai matosi, kai ten'as realiai isijungia), tai gal tiesiog pats monitorius rodo, kad veikia per vidini ten'a, o realiai sukasi tik cirkuliacinis siurblys, va situ kosmosu nesuprantu ir paaiskinimu niekur nerandu smile.gif gal sistemoje esantis kompas yra protingesnis nei zmogus, ir pats paskaiciuoja pagal kazkoki tai algoritma kad silumos siurbliui dabar dirbti butu brangiau nei ka daro per vidini ten'a smile.gif) nes taip ziurint kai nustatau 28 laipsnius, tai silumos siurblys pakaitina vandeni iki 31 laipsnio ir issijungia, kol vanduo neatves iki 25, ir tokiu rezimu sukasi; bet kaip aprasiau virsuje, buna kad permeta pasildyma ant vidinio ten'o, ir ten temperatura pastoviai laikosi: iseinancio 27 laipsniai, o ieinancio 26 laipsniai, ir suprask toki darba kaip nori, ir kaip suzinot, ar taip turi buti, ar cia durniuoja kazkas. pardavejai sako, jei el. sanaudos neaauga, tai viskas ok ir nesuk tipo galvos...

Atsakyti
QUOTE(balbiesas @ 2015 11 14, 22:16)
Mano 9kw panasonicas, 200 litrų boilerį "standartiškai" nuo 43 iki 51-52 užkaitina (daviklis per vidury) per ~40 min.
Pasakyk koks pas tave boileris ir kokia boilerio gyvatuko kvadratūra...? smile.gif
Dėkui.
Atsakyti
QUOTE(arkava @ 2015 12 03, 12:34)
nustatyta i grindis 28, sildo iki 31?  g.gif
paskui ilsisi?
tai kur davikliai sumontuoti?
kas butu visai atjungus tena?
sildymas reguliuojamas pagal kambario temp. ar pagal šilumnešio (28) ?


pas mane reguliuojasi temperatura pagal iseinancia vandens temp is sistemos, jokiu termostatu bent kolkas neinstaliavau. davikliai kaip suprantu yra ir lauke ir viduje, lauke, jei nustatyciau auto rezima, o viduje, tas kuris matuoja vandens temp.
o pakelia iki 31, ir ilsisi kol temperatura vandens nenukrenta iki 25, poto vel isijungia siurblys ir ir t.t.
atjungti tenu nebandziau, nes pagal mane ir garantija dings jei kazkas atsitiktu...
beje pagal mane tenai ir neveikia, kai tokie orai, nes negali jie sildyt 1 ar 0.5 kw ir t.t. jei jo galingumas yra 3+3 kw.
Atsakyti
Šį pranešimą redagavo AsAntonio: 03 gruodžio 2015 - 13:09