Sveikos, ieškau patarimo. Sūnui dabar 3,5 m, šneka gana daug, bet kolkas neaiškiai, jei nori ką nors papasakot dažnai pritrūksta žodžių (ypač visų prielinksnių) ir gaunasi toks mykimas kaip man vokiečių kalba bandant šnekėt. Jo kalba šiek tiek pavėlavus, pradėjo daugėti žodžių tik trejų metų, iki tol buvo tik pavieniai žodžiai. Nerimaudama dėl kalbos nuėjom šį pavasarį privačiai pas logopedę pasikonsultuot, sakė yra šiokių tokių trūkumų (ypač aktyvaus žodyno trūkumas, L praleidžia, painioja garsus vietomis) bet nemato labai didelių problemų KOLKAS. Nu ir tas KOLKAS mane persekioja
Naudoja daug žodžių, kurių prasmę mes žinom, bet aplinkiniai nesupranta (eitolialia - greitoji, uzkalis- užpakalis, kukutė- bulkutė ir pan)
Ką namie bandom daryt- žaidžiam vaidmenų žaidimus kuriuose šnekasi mašinytės ar kiti žaislai, skatinu pasitaisyt žodį, jei neaiškiai ištaria, kas savaite atspausdinu po 5 lapus "flashcards" su skirtingais paveiksliukais pagal temas ir bandom plėst žodyną (šitus labai mėgsta, stengiasi teisingai pakartot, per savaitę iš gebenoto padarėm begemotą ir daug nežinotų žodžių išmoko).
Klausimas ką dar galiu daryt, kokius žaidimus žaist?
Darželio logopedė sako kad nueitume į VRC ir skirs rudenį darželyje logopedą, bet aš noriu jau dabar namie dirbt, tik nežinau kaip.. o ir tas pirmasis kartas su darželio logopede buvo žiauriai nevykęs (nuėjo pasiimt įvertint mano vaiką iš grupės, man nepranešus kad įspėčiau jį, tai išsigando baisiausiai, kad teta paims ir mama neras
), tai nežinau ar iki rudens pamirš jis..
eiliuotų pasakų jis nemėgsta, nesusikaupia, stengias greičiau perverst, neidomu klausytis, daugiau atsivertęs paveiksliuką klausinėja kas čia, ką daro ir pan)