QUOTE(Violeta* @ 2015 11 25, 11:32)
Visiškai suprantu, kad yra vaikų kuriems reikia tik spec įstaigų, kure jie gautų visapusišką pagalbą, bet yra ir vaikų kuriems grupėj pakaktų tik logopedo ir gero pedagogo sustyguot grupės mikroklimatą. Čia siekiamybė žinoma, bet kol kas bandau eit tuo keliu..vėliau matysime. Vaikas pats parodys.
Cia tevu tokia nuomone apie ju vaika, nes dazniausiai jie neivertina realiai vaiko sutrikimo, nemato jo grupes kontekste, kaip ji priima, kaip su juo bendrauja, jei kalba labai prasta - jam sunku papasakot kas ten vyksta, galu gale vaikui sunku suvokti, kad tai, kas vyksta grupeje nera normalu, nes jis nezino, neturi patirties, kad gali buti kitaip Reta tokiu pedagogu, kurie sugebetu sudrinti grupes mikroklimata, nes tempai ir reikalavimai jiems dideli, vaiku daug - realiai ir galimybiu ne kazka...
Aisku, vaikui teks nugyvent visa gyvenima toje pat visuomeneje - bet ar reikia ta atstumima, pajuokas nuo pat mazumes girdeti, kai formuojasi jo saviverte, Su vyresniais - jau kitaip, gali mokyt, auklet kaip elgtis, kaip priimt kito nuomone - galu gale ir kiti ismoksta empatijos, prisilaikyti savo nuomone sau... O maziukai - gi jie sako ka galvoja, ka mato, ka pastebi ir nesuka galvos, kad kazka uzgauna, iskaudina... Jei jau pastebi mamytes, jog vaiko zodelius koreguojant sis uzsisklendzia, nustoja kalbeti - kaip manot jis reaguoja, kai net ne mama, o draugai pasisaipo? - o pasisaipo tikrai Vaikas neturi pasirinkimo eiti/neiti i darzeli, jis supranta, kad reikia, gal jam ten net ir smagu, daug veiklos, taciau jis tampa stebetoju, o ne dalyviu... Ir nebutinai turi ant vaiko matytis tas neigiamas poveikis - bet stebint aplinka pastebeti galima, tik kiek tevu ta stebi Uzeini i grupe, pakalbini kuri vaika - paprastai, tiesiog paklausi kaip tau sekasi, ka cia zaidi/piesi - ir puse grupes subege sako - jis nemoka kalbet... Arba jis negeras - musasi... Tai ka tas vaikas isgyvena, kuriam net issiziot neleidzia...