QUOTE(stripulis @ 2015 10 25, 13:04)
Kriiste, paslaptis, kas ir kur atsiliepia?
įdomu kur koncentruot dėmesį į vaiką, jaučiu vis tiek nekalbiukams kažkas panašaus turėtų būt problemiška...
Ne paslaptis... Tik pas mus truputi kitos problemos nekalbejimo - susije su autizmu, tai va pernai po kaledu islindo tokia yla - jog ka ji skaito, nesupranta turinio - atrodo skaito gerai, neskiemenuoja - bet esmes nesuvokia
Pirmoje klaseje visi orentavosi - kad vaikas ismoktu skaityti, tai jos igudziu pakako per akis, taciau antroje klaseje jau reikia raiskaus skaitymo, bet ji ismoko gerai skaityti, nebereikia pertrauku po zodziu - gavos vientisi sakiniai, be jokiu tarpu, atokvepiu tarp zodziu, po kableliu, sakiniu - taip tolygiai, monotoniskai... Tas pats su rasto darbais - raso zodzius isvien - tau reik atsirinkt kur zodis baigias, kur kitas prasideda - tu ir atsirink...
Dabar jau lenda taskiuku ant e, i, nedejimas, varniuku ant s,z. Nelabai skiria ilgasias nuo trumpuju balsiu, daugyba nuo dalybos - bet cia velgi gal skaitymo problemos - nes kai paklausia cia sudet ar atimt reikia - pasakius suskaiciuoja gerai, o per savarankiskus - kaip jai atrodo... Dar va pasidare populiaru is jos puses - mokine, kuri yra pirmune (buvo pirmune, siemet jau tikrai nebebus) - parnesa namo testa matematikos, kuriame ne vieno teisingo atsakymo, ir ne tai kad jie su klaidom, bet atsakymai ne i tema (suprasciau kad vaikas ne taip suskaiciavo, pamirso kokia desimti prideti , ar kad is desimties pasiskolino) - bet visai is oro, pvz 37-25 gauna 48
Kelis kart bandziau aiskintis kame reikalas, is pradziu sake nzn kaip taip gavos, paskui pasake, kad jai nusibodo skaiciuoti, tai surase kaip jai graziau buvo, ar koki skaiciu sugalvojo
taip pat va rinko riesutelius pratybose ar testuose - vel atsakymai negeri - ten esme tame, kad reikia suskaiciuoti ir nuspalvinti ta riesuteli, ant kurio parasytas tinkamas atsakymas - jinai pirma suskaiciavo neteisingai, tokio atsakymo nebuvo, tai vietoje to, kad paklaustu mokytojos ka daryt, nera tokio atsakymo (mokytoja butu sakius, kad suskaiciavai neteisingai, skaiciuok is naujo) - padare savo isvadas, kad nesamone ir daugiau skaiciuot nebande - nuspalvojo kaip jai atrodo graziau, geriau... O skaiciuoti tikrai moka ir sekasi neblogai, kaip ir rasyti - atrodo zino, supranta, bet gaunasi kaip gaunasi
Žiūriu į save veidrodyje ir galvoju - " ir kam atiteko tokia laimė..." , užlipu ant svarstyklių - "...ir dar tiek jos daug..."