Įkraunama...
Įkraunama...

Vaikas nekalba 19

QUOTE(Bramune @ 2015 10 24, 16:30)
Tikriausiai reiketu keisti darzeli... Bet dukrytei labai sunki adaptacija naujoj aplinkoj, todel tokios galimybes nesvarstom. Net vasara, kai darzelis uzdaromas, paeiliui visi imam atostogas, kad jai nereiketu keisti darzelio. Net pakeitus grupe, buna sudetinga situacija...

O gal kaip tik reikia pratinti vaiką prie pasikeitimų? Kai jie laikini, pvz vasaros laikotarpiu, yra viena, nes dirba bile kas ir nebūtinai gerai, o kai jau papuolat į nuolatinė grupę, visai kas kita.. Kitąmet mokykla, ten nieks nesiderina, tai gal geriau iš anksto pradėt ruoštis?

Net jei nusprendėte visi taikytis prie vaiko, nemanot kad ir sistema turėtų taikytis? Nors aš būčiau už pagalbą vaikui esamame kolektyve, kaip ir pedagogams, nei jų atskyrimą spec įstaigoje, tačiau šiuo metu situacija tokia... Gal per brangu kažkam, gal neverta, nzn...
Papildyta:
[quote=Zamba,2015 10 24, 16:38]
Drįstu paprieštarauti schmoll.gif Dar praeitais metais, kai vaikas ėjo į lopšelinę grupę, buvau nuėjusi pas logopedę pasikalbėti, bet gavau atsakymą, jog jis per mažas ir galbūt "išaugs", todėl ji su juo nedirbs, nors aš prašiau tik susitikti su vaiku, kad realiai matytų kokia yra situacija ir galbūt parekomenduotų kaip pasielgti. Ji man pasiūlė kreiptis į ART ir "tegul ten su juo dirba logopedas". Kreipėmės į VRC, lankėmės Dienos stacionare. Tuomet vėl ėjau pas tą pačią logopedę, bet dar neturėdama rankose išvadų, bet tiksliai žinodama, jog nuolatiniai užsiėmimai su logopede mums labai reikalingi. Iš jos vėl išgirdau, jog išvadomis ji vis tiek nesivadovaus, ne bent būtų PPT rekomendacijos (visa tai vyko šių metų pavasarį).
Labai panašu, jog taip ir elgiamasi. blink.gif
Be to, pavasarį kalbėjau su buvusiomis auklėtojomis, tuomet man labai keistai nuskambėjo jų žodžiai " čia netas žmogus, didelių lūkesčių neturėkite", ką dar lyg per pusę lūpų prasitarė ir dabartinės auklėtojos.

tai jau tikrai
[quote=Kriiste,2015 10 24, 14:37]
Čia gal kaip kur, mes to negalim sau leist... Privalome imt max ir dar kelis viršaus...

Tai gal jau tie dokumentai priduoti ir krepšelis gautas...

Šis vaikas dar mažas, todėl ir vilkinamas reikalas pasiteisinant anketų negalėjimo užpildyti ir pan...

/quote]

Jeigu būtų galimybė pasirinkti logopedinę grupę ir kitą darželį, taip ir pasielgčiau, bet deja viskas ne taip greitai vyksta kaip norėtųsi.
[/quote]
Nu jei atvirai ir mes lopšio vaikų nežiūrim... Nukreipiam į Art... Ir trimačių stengiamės neimti, nes per akis vyresnių... O kokias išvadas jums PPT parašė? Ar ne sulėtėjusia raida? Ir rekomendacijas vertinti po metų?
Atsakyti
QUOTE(Kriiste @ 2015 10 24, 16:46)
*** O kokias išvadas jums PPT parašė? Ar ne sulėtėjusia raida? Ir rekomendacijas vertinti po metų?



VRC išvados - kalbos išraiškos sutrikimas, ir pagal DISC testą kliuvo tik kalba. PPT parašė sulėtėjusi raida (kalbos). Kitas vertinimas po dviejų metų.
Atsakyti
QUOTE(Zamba @ 2015 10 24, 17:25)
VRC išvados - kalbos išraiškos sutrikimas,  ir pagal DISC testą kliuvo tik kalba. PPT parašė sulėtėjusi raida (kalbos). Kitas vertinimas po dviejų metų.

O kada jūs tas išvadas nunešėt? Rugsėjo kelintą? Ir kodėl kreipiatės tik į logopede? Aš ko gero jūsų vietoje nueičiau pas direktorė ir paklausčiau, kas yra darželio vaiko gerovės komisijos pirmininkas ir kokiu būdu būtų galima sušaukti tos komisijos susirinkimą dėl jūsų vaiko gerovės, poreikių tenkinimo... Gal viskas čia vyksta be valdžios žinios? Nors jei dokumentus iš PPT pridavė po sąrašų derinimo (nzn kaip pas jus, bet pas mus jie derinami iki rugsėjo 20 kažkur), logopede galės sakyti, jog išvadų sudarant sąrašus neturėjo, tad vaiko nesitrauke, nes mažas labai, o dabar traukti negali, nes nebeturi užsiėmimams vietos ir būtinai įtrauks, kai kokį vaiką ištaisys ir išbrauks...

Tik va ar vaikui bus realios naudos iš užsiėmimų su žmogumi, kuris taip nusiteikęs prieš... Sunku net įsivaizduoti, nesu su tokiu abejingumu ar principais susidūrus... Aišku, pas mus darželiai dėl vaikų kovoja, nes jų trūksta, tad sužinotų valdžia, už tokius reikalus nzn kas grėstų... Mažiausiai nemalonumai...
Atsakyti
Šį pranešimą redagavo Kriiste: 24 spalio 2015 - 16:51
QUOTE(Kriiste @ 2015 10 24, 17:50)
O kada jūs tas išvadas nunešėt?

***Tik va ar vaikui bus realios naudos iš užsiėmimų su žmogumi, kuris taip nusiteikęs prieš...
*** Sunku net įsivaizduoti, nesu su tokiu abejingumu ar principais susidūrus...



Nunešiau pirmą rugsėjo savaitę. Todėl ir klausiau, kokia tvarka ir kaip turėtų viskas vykti?
Visuomet stengiuosi elgtis su žmonėmis taip, kaip norėčiau, kad ir su manimi elgtųsi, nenoriu lipti per galvas . Bet, matyt, nieko kito nelieka, tik tiesiu taikymu pas direktorę.

Aš ir galvoju kaip ji dirbs, ar tik pliusą užsidės, kad lyg ir dirbo verysad.gif


Atsakyti
QUOTE(Zamba @ 2015 10 24, 18:20)
Nunešiau pirmą rugsėjo savaitę. Todėl ir klausiau, kokia tvarka ir kaip turėtų viskas vykti?
Visuomet stengiuosi elgtis su žmonėmis taip, kaip norėčiau, kad ir su manimi elgtųsi, nenoriu lipti per galvas . Bet, matyt, nieko kito nelieka, tik tiesiu taikymu pas direktorę.

Aš ir galvoju kaip ji dirbs, ar tik pliusą užsidės, kad lyg ir dirbo verysad.gif

Nu teoriškai turėjo būti prioritetas PPT išvados vaiką traukti į sąrašus... Nebent šiemet ji ne vieno nutraukė, bet praktiškai taip nebūna...

Tik pas direktorę nesidraskykit, nevarykit ant logopedes, kad nepasirodytumet ne stabilios psichikos, priekabių ieškanti mamyte. Ramiai užklauskit apie tą komisija, nes Ale kito būdo, kaip gauti vaiko poreikius atitinkančią pagalba nežinote. Manau nieko daugiau neprireiks, viskas pajudės o ir su logopede nesukonfliktuosit, neuzsitrauksit jos pykčio ir neigiamo elgesio vaiko atžvilgiu...
Atsakyti
Zamba, nežinau, koks logopedo krūvis jūsų įstaigoje, su kiek vaikų dirba, bet įstatymai visiems vienodi. cool.gif
Eikit pas direktorę, pernelyg nesikarščiuodama išdėstykit savo reikalavimus. Jei argumentai bus neįtikinantys, rašykit registruotą laišką (jokiu būdu ne paprastą ar elektroninį) ir reikalaukit raštiško paaiškinimo, kodėl Jūsų vaikui neteikiama pagalba.
Kai bendraujama neformaliai, tai gaunasi "viena boba sakė..." Kai raštiškai - argumentai bus "ant delno". cool.gif
Bet ir Jūsų argumentai turi būti reikšmingi (Jūsų atveju - PPT rekomendacijos).

Aš šiais mokslo metais taip pat atsakiau vienai rėksmingai mamytei, kurios 4 m. vaikas "baisiai kalba, dar netaria r!.." lotuliukas.gif Bet apsiėmiau dirbti su 3 m. vaiku, kurio sąrašuose nėra, nes rugsėjo mėn. nelankė, o kai "apsireiškė", tai su PPT Pažyma. doh.gif
Ir koks čia galėtų būti piktumas, jei vaikui tikrai būtina pagalba?

Papildyta:
P.s.
Zamba, nežinau, kaip tai padaryti, bet reikėtų pasidomėti, ar Jūsų vaikui skirtas padidintas Mokinio krepšelis. (Manau, kad skirtas, jei rugsėjo pradžioje pažymą pristatėt.) Gal reikėtų kreiptis į švietimo skyrių?.. g.gif
Jei skirtas padidintas Mokinio krepšelis, pagalbą privalo suteikti. cool.gif
Atsakyti
QUOTE(klopedija @ 2015 10 24, 21:10)
Zamba, nežinau, koks logopedo krūvis jūsų įstaigoje, su kiek vaikų dirba, bet įstatymai visiems vienodi.  cool.gif
Eikit pas direktorę, pernelyg nesikarščiuodama išdėstykit savo reikalavimus. Jei argumentai bus neįtikinantys, rašykit registruotą laišką (jokiu būdu ne paprastą ar elektroninį) ir reikalaukit raštiško paaiškinimo, kodėl Jūsų vaikui neteikiama pagalba.
Kai bendraujama neformaliai, tai gaunasi "viena boba sakė..." Kai raštiškai - argumentai bus "ant delno".  cool.gif
Bet ir Jūsų argumentai turi būti reikšmingi (Jūsų atveju - PPT rekomendacijos).

Aš šiais mokslo metais taip pat atsakiau vienai rėksmingai mamytei, kurios 4 m. vaikas "baisiai kalba, dar netaria r!.."  lotuliukas.gif  Bet apsiėmiau dirbti su 3 m. vaiku, kurio sąrašuose nėra, nes rugsėjo mėn. nelankė, o kai "apsireiškė", tai su PPT Pažyma.  doh.gif
Ir koks čia galėtų būti piktumas, jei vaikui tikrai būtina pagalba?

Papildyta:
P.s.
Zamba, nežinau, kaip tai padaryti, bet reikėtų pasidomėti, ar Jūsų vaikui skirtas padidintas Mokinio krepšelis. (Manau, kad skirtas, jei rugsėjo pradžioje pažymą pristatėt.) Gal reikėtų kreiptis į švietimo skyrių?..  g.gif
Jei skirtas padidintas Mokinio krepšelis, pagalbą privalo suteikti.  cool.gif

Šiemet kažkas daros... 80% pas mus lopšyje atėjo su pažymom, kad reikia logopedo... Dalis su ART nors, vaikas tikrai mažas, ir sunku kažkokį sutrikimą pripaisyti, bet mamytės labai nori... Joms atrodo, kad darželyje vaikui veiklos mažai... Nesakau, kad čia šis atvejis, tik man labai keistas logopedes nusistatymas toks priešiškas...
Atsakyti
Ačiū už paaiškinimus, būtinais jais pasinaudosiu.
Atsakyti
QUOTE(Zamba @ 2015 10 24, 21:31)
Ačiū už paaiškinimus, būtinais jais pasinaudosiu.

Parašykit tęsinį wink.gif
Atsakyti
Yra toks 3 ministerijų įsakymas: http://www3.lrs.lt/p...s...mos&p_tr2=2
Nežinau, ar jis veikia ir kaip kurioje savivaldybėje veikia. Reiktų aiškintis švietimo skyriuose ar net pačiose savivaldybėse.
Supaprastintai: jei vaikas negauna spec. pagalbos įstaigoje ar gauna ne visą "kompleksą", t.y., tik logopedo pagalbą, tėvai gali reikalauti tos "mobilios" pagalbos.
Nesiplėsiu, nes neturiu patirties šiuo klausimu. Bet bus gera, jei kas pasinaudos tuo įsakymu ir pasidalins patirtimi. mirksiukas.gif
Atsakyti
Žinau, kad kai kurių vaikučiai šiais metais į 1 klasę iškeliavo. Gal pasidalinsite patirtimi kaip sekasi jiems?
Labiausiai domina, jei vaikas turėjo bėdų su dėmesio koncentracija, kaip sekasi pamokose tarp 20ir daugiau vaikų išgirsti ką mokytoja sako ir pan.
Atsakyti
Aš gaila, negaliu pasidalyt, kaip su tuo dėmesiu, nes dėmesio koncentraciją turi nuo pat mažumės gerą,

bet šiaip, buvo logopedė tikrint, kam reikia pagalbos, maniškės neatrinko;
sekasi gerai, kol kas dėl to, kad mes nerealiai daug dirbom prieš pirmą klasę būtent jai ruošdamosi, metus kasdien pratybas darėm, taip kad dar kol kas yra ta "netikroji" sėkmė, škes buvusių investicijų pasekmė labiau, viskas aiškės, kai bus daugiau dalykų, kurių nežino, nes pvz. nesimokėm rašytinių raidžių - tai ten ir yra visokių problemyčių, bet nedaug, neveju Dievo į medį, juoba kad nedarysiu eksperimento, kaip būtų palikus viską savieigai - dirbsim namie.
šiaip, kadangi perfekcionistė, per daug susikaupimo - tai kone lėčiausiai klasėje dirba, kai reikia kažką rašyti ar skaičiuoti.
viliuos, kad kai išlavins rankelę, tas perfekcionizmas jau taip stipriai nelėtins, bet kol kas kiša koją stipriai.

KOL KAS kad būtų kalbos problemų buvę - nematau, kad kaip nors įtakotų. Kartais jos paklausau, va dabar mokyklą žaidžia, tai tie keturi darbo metai atrodo kaip blogas sapnas...

dar prieš pusmetį beje jautėsi kalbėjime trūkumai, palyginus su bendraamžiais, na dabar jau nė su žiburiu nematau (kalbėjime - tai minčių reiškime, buvo trumpesni sakinukai, buvo sunkiau nupasakoti ką veikė ir pan.).

bet kaip sakė logopedė, viskas paaiškės nuo gruodžio, pvz. ar raides painioja rašydama, nes turėjo įtarimų, kad ne visai gerai girdi b-p ir d-t...

tai dar nervingai laukiu. dar neatsipalaiduoju.
Atsakyti