Įkraunama...
Įkraunama...

Besimokinančioms vairuoti (II tema)

QUOTE(valkata @ 2015 06 26, 07:47)
KET reikalauja sustoti prieš STOP ženklą/liniją. Tad sustoti reikia. O realybėje pas mus pilna STOP ženklų sustatytų tokiose vietose, kur sustoti yra beprasmiška, nes pas mus kairė nežino ką daro dešinė...

Kai aš laikiau teises šis punktas buvo pakeistas į atrodo teisingesnį (sustoti reikėjo kelių susikirtimo vietoje), bet turbūt esmė ta, kad STOP ženklas statomas tose vietose, kur prastas matomumas, labai intensyvus eismas, arba tiesiog dauguma vairuotojų ignoruoja kitus pirmumo ženklus, tad sustodamas toliau nuo sankryžos tu automatiškai nebegali nei nepraleisti, nei per greit įšokti į gatvę ir pan. Bėda ta, kad paskutiniu metu yra labai prastai prižiūrima kelių aplinka, t.y. dažnai ženklai stovi medžiuose ir jų nesimato.

QUOTE(takemyscars @ 2015 06 26, 09:24)
Na, čia gal ne tiek apie patį saugų vairavimą - taip, reikia laikytis atstumo, važiuot tolygiai, stabdyt iš anksto apgalvotai ir pan.; O bet tačiau kadangi mane mokė griežtai, kad kai apsukos 1800-2000 reik būtinai mušt kitą pavarą, tai kolega paprotino, kad visų pirma ne su visom mašinom taip. Instruktorius mokydavo, kad reik su laisva riedėt iki sustojimo - kolega sako, pariedėtum taip žiemą ant slidaus kelio, tai ragas būtų.

Na daugumai mašinų galioja ši taisyklė, bet ilgiau pavažinėjus pasijaučia kada reik jungt pavarą, nes kitaip pritrūksta galios. Bet jei greitėjama tolygiai, tai 1800-2000 yra optimalu.
Kas dėl laisvo, tai nei saugu, nei ekonomiška. Nebent važinėji su Žiguliu. Šiuolaikinėse mašinose tokiu atveju net gali užsiblokuoti vairas, nes kompas atjungia variklį nuo ratų, ir "galvoja" kad mašina nevažiuoja. O ir stebint momentines kuro sanaudas, važiuojant su pavara bet nespaudžiant gazo - kuro ima 0, o laisva pavara imamas kuras, ir dar sakyčiau nemažai. Žinoma jei pariedama vos kelis metrus prieš pat sankryžą, tai nelabai jausis, bet kai kurie mėgsta nuo kalno riedėt su laisva nono.gif Esu skaičiusi, kad JAV yra draudžiama važiuoti laisva pavara ir netgi yra numatyta bauda. Tik įdomu kaip jie tai įrodo g.gif
Atsakyti
QUOTE(zuikis5 @ 2015 06 26, 07:52)
Aš KET knygelę visada vežiojuos su savim  smile.gif  O dėl tų sustojimų - tai daug kas atrodo beprasmiška, kaip iš pradžių buvo su tom žaliom rodyklėm į dešinę.... ir važiuodavo nesustoję, ir signalindavo dar iš už nugaros, jei sustoji.... o dabar žiūriu visi priprato ir sustoja, jokių pasipiktinimų nebeliko, nors kai kur tai tikrai visiškai beprasmiška....
Turėjau mintyje tai, kad pas mus STOP ženklai dažnai būna sustatyti aklai vadovaujantis kažkokiais, visai neatsižvelgiant į esamą situaciją.

Pvz.:
https://www.google.lt/maps/@54.911312,24.00...3312!8i6656

Aš įsivaizduoju, kad pagal kažkokius reikalavimus STOP ženklas turi būti statomas kažkiek tai metrų nuo geležinkelio. Bet konkrečioje situacijoje sustojus prie STOP, visiškai nesimato ar atvažiuoja traukinys iš kairės ar ne. Tad reikia dar papildomai 2-3 metrus pavažiuoti ir tada jau žiūrėti atvažiuoja lokomotyvas ar ne.

Tai ar ne geriau būtų tą ženklą iškart pastatyti arčiau, kad prie jo sustojus galima būtų įsitikinti, kad lokomotyvo nėra? Ir tokių vietų yra daugybė.

Su žalia rodykle irgi ten daryta ir nedadaryta. Teoriškai reikėtų sustoti, tada garantuotai įsitikinti, kad saugu važiuoti, niekam netrukdai ir tada jau važiuoti nebestoviniuojant. Realybėje pilna sankryžų, kur sustoti tenka kokį 20 metrų iki sankryžos, o iš tokio atstumo visiškai neįmanoma įsitikinti ar saugu toliau važiuoti ar ne. Tad rezultate visi formaliai stabteli, o tada jau važiuoja "po senovei", sustoja praleisti pėsčiuosius automobilius prie pat sankryžos.

Papildyta:
QUOTE(pikkolo @ 2015 06 26, 13:33)
Šiuolaikinėse mašinose tokiu atveju net gali užsiblokuoti vairas, nes kompas atjungia variklį nuo ratų, ir "galvoja" kad mašina nevažiuoja.
Absoliuti netiesa.

Papildyta:
QUOTE(zuikis5 @ 2015 06 26, 07:52)
o man tai įdomu, kokie argumentai kolegos prieš ekovairavimą? ir kurie būtent punktai jam atrodo prie gyvenimo nepritaikyti?
O kur galima būtų pasiskaityti apie to ekovairavimo taisykles?

QUOTE(zuikis5 @ 2015 06 26, 07:52)
bet man važiuot matant į priekį ir tolygiai atrodo kur kas saugiau, palyginus su besidraskančiais ir kitiems stresą varančiais kur spaudžia gazą iki dugno, paskui iškart ant stabdžių....
Matote, yra dar toks dalykas kaip vairavimo malonumas... Ir jis niekaip nesiderina su ekovairavimu smile.gif
Atsakyti
QUOTE(pikkolo @ 2015 06 26, 14:33)
Šiuolaikinėse mašinose tokiu atveju net gali užsiblokuoti vairas, nes kompas atjungia variklį nuo ratų, ir "galvoja" kad mašina nevažiuoja.

Nera tokio dalyko, sis sakinys yra technine nesmone is serijos "kiek kibiru oro reikia pripusti pro duslintuva kad pagerinti kompresija". Be to, variklis nera jungiamas prie ratu tiesiogiai.
O del kitko tai beveik sutinku mirksiukas.gif
kas liecia ekonomiskuma vaziuojant laisvu- iki tam tikru apsuku ekonomiskiau vaziuoti "ant pavaros", del nuliniu sanaudu, bet krentant apsukom (si riba skirtingose masinose skiriasi), arba nuo tam tikro greicio (mano clio- nuo greicio), kuras pradedamas naudoti, ir tada yra ekonomiskiau isnaudoti laisva pavara. Laisva pavara suvalgo mazai, nes variklis dirba tuscia eiga, be apkrovos.
Atsakyti
QUOTE(valkata @ 2015 06 26, 14:49)
Matote, yra dar toks dalykas kaip vairavimo malonumas... Ir jis niekaip nesiderina su ekovairavimu smile.gif

va čia aš pritariu.
Atsakyti
QUOTE(džu @ 2015 06 26, 19:11)
va čia aš pritariu.

As irgi pritariu lotuliukas.gif Tai yra priezastis, del ko vaikas sunaudoja 2l maziau kuro uz mane- nesusilaikau kartais nespustelejus padoriai biggrin.gif
Atsakyti
QUOTE(valkata @ 2015 06 26, 16:49)
O kur galima būtų pasiskaityti apie to ekovairavimo taisykles?



tai kad daug straipsnių internete... praktiškai turbūt kiekviena mokykla parašo, kad ir čia va trumpai: ekovairavimas

o va šitą regitros video aš pažiūrėjau prieš pat egzaminą, tai taip užsifiksavo tas "penkta pavara prie 50", kad pamiršau ir ką po to sakė, stengiausi kuo aukštesnę kuo anksčiau įsijungt... tai vat paskui ir pažymėjo nekritinę klaidą, nors tik ketvirta važiavau prie 50, bet jau ir tai buvo per aukšta blush2.gif
video
Atsakyti
QUOTE(zuikis5 @ 2015 06 29, 10:23)
tai kad daug straipsnių internete... praktiškai turbūt kiekviena mokykla parašo, kad ir čia va trumpai: ekovairavimas

o va šitą regitros video aš pažiūrėjau prieš pat egzaminą, tai taip užsifiksavo tas "penkta pavara prie 50", kad pamiršau ir ką po to sakė, stengiausi kuo aukštesnę kuo anksčiau įsijungt... tai vat paskui ir pažymėjo nekritinę klaidą, nors tik ketvirta važiavau prie 50, bet jau ir tai buvo per aukšta  blush2.gif
video

Man šitos dvi taisyklės tarpusavyje kažkaip nedera:
2. Išlaikykite pastovų greitį prie žemų variklio sūkių
Važiuokite tolygiai, naudodami kiek įmanoma aukštesnę pavarą prie žemų variklio sūkių.
3. Anksti perjunkite pavaras
Perjunkite aukštesnę pavarą prie apytiksliai 2000 aps./min. Atsižvelkite į eismo sąlygas, saugumą ir automobilio technines charakteristikas.
Kaip ir tas kad 5 pavara prie 50, nes mano mašiniukas niekaip tų 2000 apsukų nepasiekęs būna.

Galiu tik patvirtinti, kad užmiestyje optimalus greitis yra 90 km/h, kuomet sunaudojama mažiausiai kuro. Praktiškai patikrinau, tą pačią atkarpą (Kaunas-Marijampolė) važiavau 100 km/h ir kitą kartą 90 km/h greičiu. Skirtumas ~0,3 l/100 km.
Atsakyti
Sveikos wink.gif susiduriau ir as su problemele sad.gif issilaikiau teises turiu masinuka smile.gif ir susiduriau su tai kad nemoku sustojus kalne pradeti vaziuoti sad.gif neiseina isijunkti antros pavaros. Ir lieku stoveti vietoj. Pasirodo mano instruktorius to net nemokino :/ ant estakados pirma pavara kuo puikiausiai sekesi o i antra neiseina. Gal kokiu patarimu turit? smile.gif
Atsakyti
Šį pranešimą redagavo jurgaud: 06 liepos 2015 - 13:35
Sveikutės 4u.gif
Kur visos prapuolę g.gif
Atėjau pasigirti,išsilaikiau mokyklinį praktikos egzaminą biggrin.gif o jau laimės kiek ax.gif kad tik regitroj taip pasisektų smile.gif mėnesio gale eisiu,baimės akys didelės,bet gal nugalėsiu jaudulį.
Profit,kaip tau sekasi,gal jau regitroj laikei?
Papildyta:
QUOTE(jurgaud @ 2015 07 06, 13:31)
Sveikos wink.gif susiduriau ir as su problemele  sad.gif issilaikiau teises turiu masinuka smile.gif ir susiduriau su tai kad nemoku sustojus kalne pradeti vaziuoti sad.gif neiseina isijunkti antros pavaros. Ir lieku stoveti vietoj. Pasirodo mano instruktorius to net nemokino :/ ant estakados pirma pavara kuo puikiausiai sekesi o i antra neiseina. Gal kokiu patarimu turit? smile.gif

Aš ne ką pagelbėsiu,bet kiek suprantu,tai sustojus įkalnėj ir turi pajudėti su pirma pavara g.gif su antra net nemokėčiau,mane tik pirma mokino.O paskui pradėjus važiuoti ir jungi antrą.Ar aš kažko nesuprantu g.gif kitoj temoj mačiau jau paaiškino merginos 4u.gif
Atsakyti
Šį pranešimą redagavo Irce6: 09 liepos 2015 - 08:21
QUOTE(Irce6 @ 2015 07 09, 09:19)
Sveikutės  4u.gif
Kur visos prapuolę  g.gif
Atėjau pasigirti,išsilaikiau mokyklinį praktikos egzaminą  biggrin.gif o jau laimės kiek  ax.gif kad tik regitroj taip pasisektų  smile.gif mėnesio gale eisiu,baimės akys didelės,bet gal nugalėsiu jaudulį.
Profit,kaip tau sekasi,gal jau regitroj laikei?

sveikinu ir linkiu taip su regitra 4u.gif
Aš irgi jau turiu mokyklinį, ruošiuosi regitrai. Ir nedrąsu, ir baisu. Tikiuosi geras egzaminuotojas paklius. rolleyes.gif
O kaip norisi viską pabaigti..... Ta įtampa jau vargina blink.gif
Atsakyti
QUOTE(Profit @ 2015 07 09, 18:10)
sveikinu ir linkiu taip su regitra  4u.gif
Aš irgi jau turiu mokyklinį, ruošiuosi regitrai. Ir nedrąsu, ir baisu. Tikiuosi geras egzaminuotojas paklius.  rolleyes.gif
O kaip norisi viską pabaigti..... Ta įtampa jau vargina  blink.gif

Kaip smagu 4u.gif sveikinu ir tave 4u.gif tau ir linkiu,kad pasisektų įveikt regitrą iš pirmo karto drinks_cheers.gif
Suprantu,ta įtampa ir mane vargina...o dar kai pagalvoju,kad reiks su nepažįstamu žmogum vairuoti regitroj,tai išvis stresuoju...kažkaip reikia nusiteikti,kad einu kaip į pamoką vairavimo biggrin.gif
Lauksiu žinių,pranešk kaip sekėsi,kai būsi po regitros smile.gif Linkiu sėkmės 4u.gif
Atsakyti
Irce6, Profit, kaip as jums pavydziu smile.gif saunuoles, kad turit mokyklinius, as dar tik ipusejau - o slapcia tikejaus jau ir baigus buti, instruktorius atostogaut isvaziavo, nevairavau 2.5 sav. O Kita savaite pati atostogausiu - tai velnias greibtu kaip viskas nusitesia...

Kokios eiles regitroj egzaminui?

Sekmes didziausios ir susikaupimo!!! Tik nepamirskit parasyt kaip sekes
Atsakyti