QUOTE(valkata @ 2015 06 26, 07:47)
KET reikalauja sustoti prieš STOP ženklą/liniją. Tad sustoti reikia. O realybėje pas mus pilna STOP ženklų sustatytų tokiose vietose, kur sustoti yra beprasmiška, nes pas mus kairė nežino ką daro dešinė...
Kai aš laikiau teises šis punktas buvo pakeistas į atrodo teisingesnį (sustoti reikėjo kelių susikirtimo vietoje), bet turbūt esmė ta, kad STOP ženklas statomas tose vietose, kur prastas matomumas, labai intensyvus eismas, arba tiesiog dauguma vairuotojų ignoruoja kitus pirmumo ženklus, tad sustodamas toliau nuo sankryžos tu automatiškai nebegali nei nepraleisti, nei per greit įšokti į gatvę ir pan. Bėda ta, kad paskutiniu metu yra labai prastai prižiūrima kelių aplinka, t.y. dažnai ženklai stovi medžiuose ir jų nesimato.
QUOTE(takemyscars @ 2015 06 26, 09:24)
Na, čia gal ne tiek apie patį saugų vairavimą - taip, reikia laikytis atstumo, važiuot tolygiai, stabdyt iš anksto apgalvotai ir pan.; O bet tačiau kadangi mane mokė griežtai, kad kai apsukos 1800-2000 reik būtinai mušt kitą pavarą, tai kolega paprotino, kad visų pirma ne su visom mašinom taip. Instruktorius mokydavo, kad reik su laisva riedėt iki sustojimo - kolega sako, pariedėtum taip žiemą ant slidaus kelio, tai ragas būtų.
Na daugumai mašinų galioja ši taisyklė, bet ilgiau pavažinėjus pasijaučia kada reik jungt pavarą, nes kitaip pritrūksta galios. Bet jei greitėjama tolygiai, tai 1800-2000 yra optimalu.
Kas dėl laisvo, tai nei saugu, nei ekonomiška. Nebent važinėji su Žiguliu. Šiuolaikinėse mašinose tokiu atveju net gali užsiblokuoti vairas, nes kompas atjungia variklį nuo ratų, ir "galvoja" kad mašina nevažiuoja. O ir stebint momentines kuro sanaudas, važiuojant su pavara bet nespaudžiant gazo - kuro ima 0, o laisva pavara imamas kuras, ir dar sakyčiau nemažai. Žinoma jei pariedama vos kelis metrus prieš pat sankryžą, tai nelabai jausis, bet kai kurie mėgsta nuo kalno riedėt su laisva Esu skaičiusi, kad JAV yra draudžiama važiuoti laisva pavara ir netgi yra numatyta bauda. Tik įdomu kaip jie tai įrodo