Įkraunama...
Įkraunama...

Besimokinančioms vairuoti (II tema)

QUOTE(takemyscars @ 2015 06 23, 13:51)
Oi, merginos, streso šiandien apturėjau. smile.gif pirmą kartą po egzamino laikymo sėdau prie vairo. O jau praėjo daugiau nei mėnesis. Ir VIENA turėjau važiuoti paimti kolegos. Atgal jau grįžom kartu. Nu tai kol išjudėjau iš aikštelės, tai užgesau kokius tris kartus, o paskui prasilaužiau, tai normaliai. Nu bet pampersas šlapias liko biggrin.gif sugriovė kolega mano ekovairavimo įsitikinimus, nusispjausiu turbūt į tai, ką mokė instruktorius biggrin.gif gyvenimas yra ne egzaminas vis dėlto smile.gif bet uf, greičiau sau mašiniuką rast ir konstruot įgūdžius toliau.

Eina sau kaip smagu skaityti, kad tu jau savarankiškai gali važinėti 4u.gif 4u.gif JUODAS pavydas, kad gali jau viena važinėti biggrin.gif O jei rimtai, tai labai sveikinu su pirma savarankiška kelione, važinėsi ir įprasi prie visų nuansų mirksiukas.gif Pirmą kartą kai viena vairuosiu tikiu, kad ir man bus karšta biggrin.gif biggrin.gif
Atsakyti
Šį pranešimą redagavo HFT: 23 birželio 2015 - 19:26
Merginos paprotinkit mane blush2.gif
Ar būtina sustoti prie STOP ženklo sankryžoj,kur matomumas nėra labai geras?Ta prasme aš važiuoju ir sustoju toliau,už ženklo,kad matyčiau kelią ir t.t.Instruktorė sako,kad reikia pirmiau sustoti prie STOP ženklo(linijos jokios nėra) ,o paskui pavažiuoti į sankryžą ir tada vėl sustoti.Jau primiršau taisyklę šią g.gif
Atsakyti
Instruktorė teisi 4u.gif
Atsakyti
QUOTE(Irce6 @ 2015 06 25, 13:57)
Merginos paprotinkit mane  blush2.gif
Ar būtina sustoti prie STOP ženklo sankryžoj,kur matomumas nėra labai geras?Ta prasme aš važiuoju ir sustoju toliau,už ženklo,kad matyčiau kelią ir t.t.Instruktorė sako,kad reikia pirmiau sustoti prie STOP ženklo(linijos jokios nėra) ,o paskui pavažiuoti į sankryžą ir tada vėl sustoti.Jau primiršau taisyklę šią  g.gif

Per egzamina padariau tokią klaidą - pažymėjo, kaip nekritinę.
Atsakyti
QUOTE(Irce6 @ 2015 06 25, 13:57)
Merginos paprotinkit mane  blush2.gif
Ar būtina sustoti prie STOP ženklo sankryžoj,kur matomumas nėra labai geras?Ta prasme aš važiuoju ir sustoju toliau,už ženklo,kad matyčiau kelią ir t.t.Instruktorė sako,kad reikia pirmiau sustoti prie STOP ženklo(linijos jokios nėra) ,o paskui pavažiuoti į sankryžą ir tada vėl sustoti.Jau primiršau taisyklę šią  g.gif


As kazkada is instruktoriaus gavau labai gera patarima- visada tureti su savim ket knygute, ir iskilus kazkokiam klausimui ar neaiskumui- pasiziureti, ka tuo klausimu sako ket 4u.gif Siuo konkreciu atveju pagal ket sustoti prie stop zenklo privaloma, instruktore teisi.
Papildyta:
QUOTE(takemyscars @ 2015 06 23, 13:51)
sugriovė kolega mano ekovairavimo įsitikinimus, nusispjausiu turbūt į tai, ką mokė instruktorius biggrin.gif


Neverta... labiau verta nusispjauti i neteisingus kolegos isitikinimus... Eko vairavimo didziausias pliusas net ne ekonomija, o butent saugus vairavimas ir situacijos numatymas i prieki. Mano dukra vazineja pagal eko (ji taip buvo mokyta) ir visus kritikuojancius siuncia toliau, nes kol uz vairo sedi ji- ji ir muzika uzsakineja, taip sakant smile.gif As savo vaiko neperspjaunu, ji uz mane kuro sunaudoja 1,5- 2 l maziau smile.gif
Atsakyti
Ačiū visoms 4u.gif
KET knygutę vis perverčiu,tik kažkaip neužfiksavau šito... blush2.gif nors teoriją jau pernai spalį išsilaikiau...prisimiršo matyt,eisiu pasiskaityt per naują,nepamaišys 4u.gif
Atsakyti
Labai greit pasimirsta, ja reikia nuolat pasiskaitineti- kad zinios uzsitvirtintu, tai paskui uztenka tik sekti pakeitimus smile.gif
Atsakyti
QUOTE(Irce6 @ 2015 06 25, 18:21)
Ačiū visoms  4u.gif
KET knygutę vis perverčiu,tik kažkaip neužfiksavau šito... blush2.gif  nors teoriją jau pernai spalį išsilaikiau...prisimiršo matyt,eisiu pasiskaityt per naują,nepamaišys  4u.gif

KET reikalauja sustoti prieš STOP ženklą/liniją. Tad sustoti reikia. O realybėje pas mus pilna STOP ženklų sustatytų tokiose vietose, kur sustoti yra beprasmiška, nes pas mus kairė nežino ką daro dešinė...
Atsakyti
Aš KET knygelę visada vežiojuos su savim smile.gif O dėl tų sustojimų - tai daug kas atrodo beprasmiška, kaip iš pradžių buvo su tom žaliom rodyklėm į dešinę.... ir važiuodavo nesustoję, ir signalindavo dar iš už nugaros, jei sustoji.... o dabar žiūriu visi priprato ir sustoja, jokių pasipiktinimų nebeliko, nors kai kur tai tikrai visiškai beprasmiška....

Aš kažkada dar mokydamasi tik PRISTABDŽIAU prie STOP ženklo - iškart gerai gavau velnių nuo instruktoriaus, ir įsikaliau sau kad šitas dalykas šventas, jokių "arčiau" ar "toliau" - STOP yra STOP biggrin.gif Taip pat pradėjus važinėt buvo su pervaža - matomumas geras, tai privažiavus liniją tik pristabdžiau, ir pilnai nesustojus slenku toliau - tai MB iškart sako: jau viskas, nori vėl teises iš naujo laikytis????? Dabar net minčių nebekyla nesustot, kur privaloma...
Papildyta:
QUOTE(takemyscars @ 2015 06 23, 14:51)
sugriovė kolega mano ekovairavimo įsitikinimus, nusispjausiu turbūt į tai, ką mokė instruktorius biggrin.gif gyvenimas yra ne egzaminas vis dėlto smile.gif


o man tai įdomu, kokie argumentai kolegos prieš ekovairavimą? ir kurie būtent punktai jam atrodo prie gyvenimo nepritaikyti?
Aš mokiausi eko - tai kitaip važiuot nelabai ir išeina, nors atskirų situacijų būna visokių, žinoma, bet kad labai man trukdytų ir kirstųsi su praktika tai, ko mokiausi - nepasakyčiau g.gif Kuro, bent jau pagal mašinos parametrus, nepasakyčiau kad labai sutaupau tongue.gif bet man važiuot matant į priekį ir tolygiai atrodo kur kas saugiau, palyginus su besidraskančiais ir kitiems stresą varančiais kur spaudžia gazą iki dugno, paskui iškart ant stabdžių....
Atsakyti
QUOTE(zuikis5 @ 2015 06 26, 07:52)
o man tai įdomu, kokie argumentai kolegos prieš ekovairavimą? ir kurie būtent punktai jam atrodo prie gyvenimo nepritaikyti?
Aš mokiausi eko - tai kitaip važiuot nelabai ir išeina, nors atskirų situacijų būna visokių, žinoma, bet kad labai man trukdytų ir kirstųsi su praktika tai, ko mokiausi - nepasakyčiau  g.gif  Kuro, bent jau pagal mašinos parametrus, nepasakyčiau kad labai sutaupau  tongue.gif  bet man važiuot matant į priekį ir tolygiai atrodo kur kas saugiau, palyginus su besidraskančiais ir kitiems stresą varančiais kur spaudžia gazą iki dugno, paskui iškart ant stabdžių....


Na, čia gal ne tiek apie patį saugų vairavimą - taip, reikia laikytis atstumo, važiuot tolygiai, stabdyt iš anksto apgalvotai ir pan.; O bet tačiau kadangi mane mokė griežtai, kad kai apsukos 1800-2000 reik būtinai mušt kitą pavarą, tai kolega paprotino, kad visų pirma ne su visom mašinom taip. Instruktorius mokydavo, kad reik su laisva riedėt iki sustojimo - kolega sako, pariedėtum taip žiemą ant slidaus kelio, tai ragas būtų. Tai čia gal ne tiek kad išmušė man įkaltas ekovairavimo apskritai tiesas, bet kai ką papasakojo plačiau iš gyvenimo, o ne iš egzamino. Turbūt iš tiesų nereik klausyt aklai vadovėlio, o kiekviena mašina yra skirtinga, vienai reikia daugiau apsukų pakelt ir vėliau pavaras mušt, kitai anksčiau. Ai, žodžiu, turėsiu savo kibirėlį, prisijaukinsiu ir tada matysiu. Dabar visi gudrūs mokyt, permokint ir savų tiesų pripasakot smile.gif ir patys instruktoriai dar kartais š mala - mano pirmasis mane mokė perjunginėt pavaras pagal greitį. Tai ačiū dievui, kad kitas instruktorius perprotino, kad į apsukas iš tikrųjų reikia žiūrėt. Pradėsiu normaliai važinėt, atrasiu, kaip reikės su savo mašiniuku elgtis ir susimiksuosiu savo įpročius iš to, ką mokė, ir iš to, kas atsiras iš kasdienio gyvenimo patirčių smile.gif
Atsakyti
QUOTE(takemyscars @ 2015 06 26, 10:24)
Pradėsiu normaliai važinėt, atrasiu, kaip reikės su savo mašiniuku elgtis ir susimiksuosiu savo įpročius iš to, ką mokė, ir iš to, kas atsiras iš kasdienio gyvenimo patirčių smile.gif


Tada taip, teisingai mąstot 4u.gif Dėl riedėjimo laisva - tai man rodos ir mokantis turėjo būti kalba apie žiemą g.gif nes aš tai mokiausi žiemą - savaime suprantama, kad kalbos negali būti apie riedėjimą išjungus pavarą slidžiu keliu drinks_cheers.gif
O dėl pavarų jungimo - tai man jau laikant egzaminą buvo pamoka. Irgi jungiau pagal greitį, maždaug kaip buvau įpratus besimokydama. O mašina ten kitokia, prie tokio pat greičio tiek apsukų nebuvo... Tai besistengdama ir persistengiau: perjungdavau į aukštesnę pavarą per anksti, net 2000 apsukų nebūdavo. po egzamino gavau pastabą, kad TAI NĖRA EKOLOGIŠKAS VAIRAVIMAS ir reikia atsižvelgti į mašiną, stebėti apsukas ir klausytis jos, nėra joks ekologiškumas jungti pavarą tiek per aukštom, tiek per žemom apsukom esant.
Gyvenime man pasitaiko visko dar - ir pergazavimų, ir važiavimo ne ta pavara blush2.gif bet iš esmės tai tikrai atsiras prisitaikymas prie mašinos ir situacijų su patirtim ir laiku 4u.gif O ko išmokot neverta atmesti - gyvenime viskas praverčia smile.gif Sėkmės kuo didžiausios ir atkaklumo 4u.gif
Atsakyti
QUOTE(takemyscars @ 2015 06 26, 09:24)
O bet tačiau kadangi mane mokė griežtai, kad kai apsukos 1800-2000 reik būtinai mušt kitą pavarą, tai kolega paprotino, kad visų pirma ne su visom mašinom taip. Instruktorius mokydavo, kad reik su laisva riedėt iki sustojimo - kolega sako, pariedėtum taip žiemą ant slidaus kelio, tai ragas būtų.


Su visom, ypac galingesnes gerai toleruoja zemas apsukas smile.gif Tik kiekvienai masinai greitis gali buti skirtingas, o kai kurioms galima jungti dar anksciau- pagal tai kaip vaziuoja reikia ziureti, jausti, kas varikliui gerai smile.gif jei ziema pririedetum 2-3 metrus iki sankryzos su laisva kai jau gerai primazintas greitis- nieko neatsitiktu ir jokio rago nebutu, sustotum ir tiek, bet cia jau turi sveikas protas suveikti- jei kelias sausas- kodel gi neriedeti ta laisva, o jei plikledis ir bet kada gali prireikti pavaros- tai juk savaime suprantama kad laisva nevaziuosi. Pradedantiems laisva geriau neriedeti kol nera geru igudziu eismo numatymo, veliau- kodel gi ne smile.gif
Atsakyti