QUOTE(kristtule @ 2016 08 18, 15:45)
90° parkavimas
vaziuojant atbulom kuolikas turibut ties galinio langelio(trikampinio) viduriu tada susukti vaira irvaziuoti kol pasislepia linijos pradzia. pavaziuot i prieki tiesiu vairu kol islenda linijos pradzia ir siek tiek esfalto, tada atbulom susukt vairair vaziuot kol auto susilygins su linija, jei reikia pareguliuot kad atstumas butu neperdidelis ar nepermazas. istiesinus vaira vaziuoti kad kuoliukas susilygintu su numeriais.
istrizas parkavimas ir kaip 90°laipsniu. tik pastacius turi buti metras nuo ilgesniosios linijos ar kuoliuko
soninis parkavimas
pastatyti auto lygiagreciai kitam automobiliui ar kuoliukams, susukti vaira kai paskutinis kuoliukas pasislepia ties galinio lango pertvareles virsuje. vaziuoti kol vairuotojo puseje veidrodelyje pasirodo kampas (linijos su bordiuru) ji pamacius istiesinti vaira ir pro keleivio veidrodeli matyti kiek priarteji prie bordiuro. priartejus susukti vaira ir pastatyt lygiagreciai po to pavaziuot i prieki kad butu mazdaug 1.5 metro.
Mane irgi pirmasis instruktorius panašiai mokė, bet tokiu atveju, manau, jus išmokys tik išlaikyti egzaminą Regitroje, o parkuojantis realiame gyvenime, vargu, ar daug naudos bus. Vargau su aikštele: sustot taip, kad kuoliuką matyčiau būtent ten, vairą pasukti tik tiek ir t.t. Jeigu suklysti, kažkuriuo momentu pavėluoji ar paskubi, neturėjau supratimo, kaip pasitaisyti, neturėjau supratimo, kaip mašiną valdyti parkuojantis, tik išmokau veiksmų eiliškumą. O štai antrasis instruktorius išmokė mąstyti. Na ir kas, kad, ruošdamasi parkuotis, mašiną šiek tiek toliau ar arčiau pastačiau, ar kreivai, turėjau galvoti, kaip mašina važiuoja, kaip ją pastatyti. Juk realiame gyvenime nebus nei kuoliukų, nei tokių pačių atstumų tarp mašinų. Pvz., parkuojantis 90 laipsnių kampu kartais pavykdavo iš karto teisingai ir teisiai pastatyti mašiną, nebūtina pavažiuoti į priekį tiesiu vairu.