Aš ir šiuo metu jau įpusėjus vairavimo pamokas. Teoriją pabaigiau, bet dar neišlaikiau mokyklinio,o pačių vairavimo pamokų ir pusė praėjo jau. Su teorija viskas gerai,o su vairavimu,tai norėtųsi ir geriau. Instruktorius,kaip ir nieko tik va nepatinka požiūris,kad apie papildomas pamokas iškart kalba toks jausmas,kad iki galo ir nesistengia.
Man nepatiko toks dalykas: kai pasuku galva persirikiuodama- pagiria, kai nepasuku pamirsusi- nieko nesako.. pati save gaudziau ir bandziau prisiminti kad reikia ne tik i veidrodzius ziureti
Vel as su klausimu: kai mane moke vairuoti instruktorius liepe pries uzvedant varikli iminti sankaba. Taip ir darau.. Ar Jus irgi taip mokino? Ar regitroje nesikabineja prie tokio dalyko?
Skaitinejuosi kritines nekritines klaidas vertinamas per egzamina ir ten pati pirmoji kritine klaida- veda variklį, pasirinkęs netinkamą pavarą arba neišjungęs sankabos. Susimeciau visai...... gal ko nesuprantu
Skaitinejuosi kritines nekritines klaidas vertinamas per egzamina ir ten pati pirmoji kritine klaida- veda variklį, pasirinkęs netinkamą pavarą arba neišjungęs sankabos. Susimeciau visai...... gal ko nesuprantu
ir dar vienas: nekritine klaida- važiuoja įjungęs neutralią pavarą tris ir daugiau sekundes; ***** man sako- matai raudona, jungi laisva, dariedi, pasistabdai. Taip ir darau, bet riedu tikrai daugiau nei tris sekundes. Nesuprantu ar cia mane visai numokino ar as cia nesigaudau..
QUOTE(Kis Kis Kis @ 2016 07 25, 14:20)
Vel as su klausimu: kai mane moke vairuoti instruktorius liepe pries uzvedant varikli iminti sankaba. Taip ir darau.. Ar Jus irgi taip mokino? Ar regitroje nesikabineja prie tokio dalyko?
Skaitinejuosi kritines nekritines klaidas vertinamas per egzamina ir ten pati pirmoji kritine klaida- veda variklį, pasirinkęs netinkamą pavarą arba neišjungęs sankabos. Susimeciau visai...... gal ko nesuprantu
Skaitinejuosi kritines nekritines klaidas vertinamas per egzamina ir ten pati pirmoji kritine klaida- veda variklį, pasirinkęs netinkamą pavarą arba neišjungęs sankabos. Susimeciau visai...... gal ko nesuprantu
Dabartinių, naujesnių automobilių, kiek žinau, ir neužvesi neišmynus sankabos
Bent jau abi maniškės tik taip ir užsiveda Kitaip nė krust, nė cypt nedaro
Jei automobilis paliktas antroje pavaroje, o Jūs sėsite prie vairo ir vesite automobilį neišmynus sankabos-automobilis šoks iš vietos. Kaži ar spėsite sureaguoti ką daryti.....Tai ir yra kritinė klaida.
QUOTE(Kis Kis Kis @ 2016 07 25, 14:20)
Vel as su klausimu: kai mane moke vairuoti instruktorius liepe pries uzvedant varikli iminti sankaba. Taip ir darau.. Ar Jus irgi taip mokino? Ar regitroje nesikabineja prie tokio dalyko?
Skaitinejuosi kritines nekritines klaidas vertinamas per egzamina ir ten pati pirmoji kritine klaida- veda variklį, pasirinkęs netinkamą pavarą arba neišjungęs sankabos. Susimeciau visai...... gal ko nesuprantu
Skaitinejuosi kritines nekritines klaidas vertinamas per egzamina ir ten pati pirmoji kritine klaida- veda variklį, pasirinkęs netinkamą pavarą arba neišjungęs sankabos. Susimeciau visai...... gal ko nesuprantu
Tai sankabos išmynimas ir yra jos atjungimas. Kai įmini sankabos pedalą- atjungi sankabą nuo variklio. Todėl tada- atjungus sankabą- galima perjungti pavaras. Tuo pačiu, užvedant mašiną, pvz., žiemą, atjungus sankabos veleną nuo variklio(išmynus ją)- variklis gauna mažesnį krūvį ir jam yra lengviau užsivesti, nes suka tik save, nereikia sukti papildomai dar ir pagrindinio sankabos veleno. Anksčiau taip buvo daroma dėl to, dabar gal labiau dėl saugumo. Yotubėje yra filmukų apie tai, kaip dirba sankaba, patariu pasižiūrėti, labai padeda bendram supratimui, o tada lengviau ir mokytis- kai supranti, kas vyksta
Papildyta:
QUOTE(Kis Kis Kis @ 2016 07 25, 14:37)
ir dar vienas: nekritine klaida- važiuoja įjungęs neutralią pavarą tris ir daugiau sekundes; ***** man sako- matai raudona, jungi laisva, dariedi, pasistabdai. Taip ir darau, bet riedu tikrai daugiau nei tris sekundes. Nesuprantu ar cia mane visai numokino ar as cia nesigaudau..
Teisingai šiaip mokina, čia yra eko vairavimas, į tai labai atsižvelgia regitroje- ar moki važiuoti pagal eko principus. Teisingai mokina. Galima kažkiek laiko riedėti ant pavaros, kol užtenka apsukų (tada- nulinės kuro sąnaudos), o paskui dariedėti ant laisvo. Patariu užklausti instruktorių apie regitros ir jo reikalavimų neatitikimą. Instruktoriaus reikia kuo daugiau klausinėti, kad išpurtyti iš jo visas žinias
Dekui merginos uz atsakymus
B kategorijos praktinį egzaminą Regitroje laikantiems vairuotojams laisva pavara važiuoti leidžiama ne ilgiau kaip tris sekundes. Kitu atveju fiksuojama nekritinė klaida.
Kai be reikalo važiuoja laikydamas koją ant STABDŽIŲ paminos tris sekundes ir daugiau - tai jau kritinė klaida.
Dėl ekonomiškumo riedant laisva pavara..tai taip pat labai skirtingos situacijos ir skirtingos nuomonės. Dabartiniai automobiliai skiriasi nuo tarybinių automobilių, ir sakyti, kad riedant laisva pavara automobilis nenaudoja degalų, t.y. 0 yra netiesa. Kuro sąnaudų skirtumas tarp važiavimo laisva pavara ir įjungta pavara tik neminant ekseleratoriaus pedalo yra minimalus, o štai saugumas... akivaizdus. Nes laisva pavara riedantis automobilis yra nestabilus ir netgi mažai valdomas, priešingai nei su įjungta pavara. Jei tiesiog atleidi akceleratoriaus pedalą, negazuoji, tai variklis sukasi. Lygiai taip pat, kaip laisva pavara, bet jam nereikia sukti ratų ir deginti papildomo kuro.
Be to, pradedantiesiems vairuotojams dar yra sunku atitaikyti kokią tada pavarą reikia įjungti, kai jau tokia būtinybė atsiranda, o ji atsiranda...... Jei nepataikai....jūsų sutaupytas kuras nueina per niek.
Efektyviausias būdas mažinti degalų sunaudojimą važiuojant mieste yra tolygus stabdymas varikliu, tai yra ECO vairavimas, o ne važiavimas laisva pavara.
Aš vis gi rinkčiausi saugumą nei miligraminį taupumą.
O riedant prie sankryžos, tai taip... galima ir įjungti ir laisvą, kai jau stoji prie raudono. Bet kokį kartą, kitą, vis tik reikėtų parodyti, kad moki sustoti ir pagal protokolą, 3;2; stop.
Kai be reikalo važiuoja laikydamas koją ant STABDŽIŲ paminos tris sekundes ir daugiau - tai jau kritinė klaida.
Dėl ekonomiškumo riedant laisva pavara..tai taip pat labai skirtingos situacijos ir skirtingos nuomonės. Dabartiniai automobiliai skiriasi nuo tarybinių automobilių, ir sakyti, kad riedant laisva pavara automobilis nenaudoja degalų, t.y. 0 yra netiesa. Kuro sąnaudų skirtumas tarp važiavimo laisva pavara ir įjungta pavara tik neminant ekseleratoriaus pedalo yra minimalus, o štai saugumas... akivaizdus. Nes laisva pavara riedantis automobilis yra nestabilus ir netgi mažai valdomas, priešingai nei su įjungta pavara. Jei tiesiog atleidi akceleratoriaus pedalą, negazuoji, tai variklis sukasi. Lygiai taip pat, kaip laisva pavara, bet jam nereikia sukti ratų ir deginti papildomo kuro.
Be to, pradedantiesiems vairuotojams dar yra sunku atitaikyti kokią tada pavarą reikia įjungti, kai jau tokia būtinybė atsiranda, o ji atsiranda...... Jei nepataikai....jūsų sutaupytas kuras nueina per niek.
Efektyviausias būdas mažinti degalų sunaudojimą važiuojant mieste yra tolygus stabdymas varikliu, tai yra ECO vairavimas, o ne važiavimas laisva pavara.
Aš vis gi rinkčiausi saugumą nei miligraminį taupumą.
O riedant prie sankryžos, tai taip... galima ir įjungti ir laisvą, kai jau stoji prie raudono. Bet kokį kartą, kitą, vis tik reikėtų parodyti, kad moki sustoti ir pagal protokolą, 3;2; stop.
QUOTE(1juraciukas @ 2016 07 27, 15:25)
B kategorijos praktinį egzaminą Regitroje laikantiems vairuotojams laisva pavara važiuoti leidžiama ne ilgiau kaip tris sekundes. Kitu atveju fiksuojama nekritinė klaida.
Kai be reikalo važiuoja laikydamas koją ant STABDŽIŲ paminos tris sekundes ir daugiau - tai jau kritinė klaida.
Dėl ekonomiškumo riedant laisva pavara..tai taip pat labai skirtingos situacijos ir skirtingos nuomonės. Dabartiniai automobiliai skiriasi nuo tarybinių automobilių, ir sakyti, kad riedant laisva pavara automobilis nenaudoja degalų, t.y. 0 yra netiesa. Kuro sąnaudų skirtumas tarp važiavimo laisva pavara ir įjungta pavara tik neminant ekseleratoriaus pedalo yra minimalus, o štai saugumas... akivaizdus. Nes laisva pavara riedantis automobilis yra nestabilus ir netgi mažai valdomas, priešingai nei su įjungta pavara. Jei tiesiog atleidi akceleratoriaus pedalą, negazuoji, tai variklis sukasi. Lygiai taip pat, kaip laisva pavara, bet jam nereikia sukti ratų ir deginti papildomo kuro.
Be to, pradedantiesiems vairuotojams dar yra sunku atitaikyti kokią tada pavarą reikia įjungti, kai jau tokia būtinybė atsiranda, o ji atsiranda...... Jei nepataikai....jūsų sutaupytas kuras nueina per niek.
Efektyviausias būdas mažinti degalų sunaudojimą važiuojant mieste yra tolygus stabdymas varikliu, tai yra ECO vairavimas, o ne važiavimas laisva pavara.
Aš vis gi rinkčiausi saugumą nei miligraminį taupumą.
O riedant prie sankryžos, tai taip... galima ir įjungti ir laisvą, kai jau stoji prie raudono. Bet kokį kartą, kitą, vis tik reikėtų parodyti, kad moki sustoti ir pagal protokolą, 3;2; stop.
Kai be reikalo važiuoja laikydamas koją ant STABDŽIŲ paminos tris sekundes ir daugiau - tai jau kritinė klaida.
Dėl ekonomiškumo riedant laisva pavara..tai taip pat labai skirtingos situacijos ir skirtingos nuomonės. Dabartiniai automobiliai skiriasi nuo tarybinių automobilių, ir sakyti, kad riedant laisva pavara automobilis nenaudoja degalų, t.y. 0 yra netiesa. Kuro sąnaudų skirtumas tarp važiavimo laisva pavara ir įjungta pavara tik neminant ekseleratoriaus pedalo yra minimalus, o štai saugumas... akivaizdus. Nes laisva pavara riedantis automobilis yra nestabilus ir netgi mažai valdomas, priešingai nei su įjungta pavara. Jei tiesiog atleidi akceleratoriaus pedalą, negazuoji, tai variklis sukasi. Lygiai taip pat, kaip laisva pavara, bet jam nereikia sukti ratų ir deginti papildomo kuro.
Be to, pradedantiesiems vairuotojams dar yra sunku atitaikyti kokią tada pavarą reikia įjungti, kai jau tokia būtinybė atsiranda, o ji atsiranda...... Jei nepataikai....jūsų sutaupytas kuras nueina per niek.
Efektyviausias būdas mažinti degalų sunaudojimą važiuojant mieste yra tolygus stabdymas varikliu, tai yra ECO vairavimas, o ne važiavimas laisva pavara.
Aš vis gi rinkčiausi saugumą nei miligraminį taupumą.
O riedant prie sankryžos, tai taip... galima ir įjungti ir laisvą, kai jau stoji prie raudono. Bet kokį kartą, kitą, vis tik reikėtų parodyti, kad moki sustoti ir pagal protokolą, 3;2; stop.
Viskas čia labai teisingai, išskyrus tai, kas mėlyna (stabilumui nekenkia, valdomumui kenkia tik tai, kad jei staiga prireiks pagazuot, o čia, ups- nėra pavaros, o dar jei nepataikysi įsijungti kuri reikalinga... tik tai, todėl pradedantiems nepatarčiau su šituo žaisti). Dėl kuro sąnaudų- taip, važiuojant su įjungta pavara ir neliečiant gazo pedalo, kuro sąnaudos visiškai nulinės, taip yra visose mašinose bent jau nuo 1990 m., net ir sunkiasvorėse, bet- nulinė sąnaudos "eina" tik esant tam tikroms apsukoms, senesnėms ta riba- 2000rpm, naujoms- gali būti 1500 ar dar kitaip, gali skaičiuotis ir nuo greičio. Būtent tada yra tikslinga jungti laisvą pavarą- kai greitis per mažas, kad būtų nulinės sąnaudos, nes laisvu vis tik ima mažiau, neispaudžiant gazą ar riedant ant pavaros, kai apsukų mažiau nei reikia. Bet- pradedantiems, kol nėra patirties, šito jokiais būdais nepatariu, nes esant reikalui per akimirksnį tikrai nesusigaudysit taip ant smūgio, kurią pavarą reikia kalti. Ir, kiek žinau, rimti instruktoriai pradedančių tokių dalykų nemoko, nes kol nėra vairavimo įgūdžių- tai paprasčiausiai nesaugu. Bet taip, tai yra vienas iš ekovairavimo elementų, tikrai padedantis sutaupyti- bet labai nereikšmingą kiekį, turint omeny santykį su saugumu.
Sveikos, merginos
Išskaitinėjau ne vieną vairuojančių supermamų temą ir taip gera "ant širdies", kai žinau, jog ne aš viena su tomis pačiomis problemomis susiduriu kaip pradedančioji vairuotoja Nemažai jau ir paaiškėjo skaitant jus, bet dar yra keletas kamuojančių bėdelių. Pradėsiu nuo VAIRO. Vis neaišku, KIEK kada jo sukti Pagal instruktorių, tai per mažai jo suku, tai per daug Turbūt čia pajautimo dalykas, bet jau reikėtų pradėti jausti, o dar nelabai išeina Gal eitų kažkaip "apskaičiuoti" šitą reikalą? Pavyzdžiui, kiek jo sukti: 1) Siekiant išvažiuoti iš stovėjimo vietos, kad nekabinčiau priekinės mašinos, kuri šalimais; 2) Staigiame posūkyje; 3) Stovėjimo aikštelėje darant pratimus (pvz., važiuojant aštuntuku-gyvatėle)? Gal žinote kokių nors "pratimų" vairo sukimo pajautimui?
Denaxa, jeigu galite, norėčiau ir aš telefono numerio to asmens, kurį rekomendavote papildomam mokymui manau Jūs kalbėjote apie Artūrą, ar ne? Jis man atrodo tikras profesionalas, labai aiškiai ir konkrečiai dėsto, su vaizdingais palyginimais, iš karto reikėjo pas jį registruotis, tačiau būtų tekę labai toli važiuoti teorijos pamokoms... Maniškis instruktorius labai neaiškiai moko, ieško žodžių lietuviškam sakiniui suregzti, bamba po nosim... Jau nusprendžiau keisti instruktorių, bet galvoju ir apie ateitį, jei prireiktų papildomų pamokų, tikrai rinkčiausi kitą mokyklą Vakar turėjau 5 pamoką. Lyg ir nedaug, bet jau trečdalis...
Išskaitinėjau ne vieną vairuojančių supermamų temą ir taip gera "ant širdies", kai žinau, jog ne aš viena su tomis pačiomis problemomis susiduriu kaip pradedančioji vairuotoja Nemažai jau ir paaiškėjo skaitant jus, bet dar yra keletas kamuojančių bėdelių. Pradėsiu nuo VAIRO. Vis neaišku, KIEK kada jo sukti Pagal instruktorių, tai per mažai jo suku, tai per daug Turbūt čia pajautimo dalykas, bet jau reikėtų pradėti jausti, o dar nelabai išeina Gal eitų kažkaip "apskaičiuoti" šitą reikalą? Pavyzdžiui, kiek jo sukti: 1) Siekiant išvažiuoti iš stovėjimo vietos, kad nekabinčiau priekinės mašinos, kuri šalimais; 2) Staigiame posūkyje; 3) Stovėjimo aikštelėje darant pratimus (pvz., važiuojant aštuntuku-gyvatėle)? Gal žinote kokių nors "pratimų" vairo sukimo pajautimui?
Denaxa, jeigu galite, norėčiau ir aš telefono numerio to asmens, kurį rekomendavote papildomam mokymui manau Jūs kalbėjote apie Artūrą, ar ne? Jis man atrodo tikras profesionalas, labai aiškiai ir konkrečiai dėsto, su vaizdingais palyginimais, iš karto reikėjo pas jį registruotis, tačiau būtų tekę labai toli važiuoti teorijos pamokoms... Maniškis instruktorius labai neaiškiai moko, ieško žodžių lietuviškam sakiniui suregzti, bamba po nosim... Jau nusprendžiau keisti instruktorių, bet galvoju ir apie ateitį, jei prireiktų papildomų pamokų, tikrai rinkčiausi kitą mokyklą Vakar turėjau 5 pamoką. Lyg ir nedaug, bet jau trečdalis...
Sveiki
Jei kam aktualu, norėčiau tarti ir savo nuomonę: jei tik būčiau žinojusi, kas ir kaip, pas denaxos rekomenduotą instruktorių eičiau mokytis nuo pat pradžių, tai visai kito kalibro mokymas nei pas kitus instruktorius, su kuriais teko važinėtis, nors vienas jų išties neblogas.
Taip, gal kokiems temperamentingiems, pasitikintiems savimi jaunuoliams, kurie ateina jau prakutę, ir nėra didelio skirtumo, kas moko, tačiau nebe 18-kinei plius su tam tikrais kompleksais moteriškei reikia ypatingų metodų.
Taip, neįvyko stebuklas ir per dvi pamokas aš nepersilaužiau, tačiau nuosekliai dirbant pavyko atsikratyti mane slėgusių baimių, nepasitikėjimo, susikaustymo, tai paskatino ir mintis, kad nieko ypatingo su manimi nevyksta ir nesu kažkuo blogesnė, nes kažkas einasi lėčiau. Motyvavimas, naudingi praktiniai patarimai, psichologinės reikalo pusės sprendimai. Na, tik reikėjo susitaikyti su didelėmis investicijomis, nes pamokų prireikė daugiau nei tikėjausi... Užtrukau... Būta ir pertraukėlių, atostogos ir pan., bet kelio atgal nėra ir žinau, kad didžioji diena vis arčiau
Jei kam aktualu, norėčiau tarti ir savo nuomonę: jei tik būčiau žinojusi, kas ir kaip, pas denaxos rekomenduotą instruktorių eičiau mokytis nuo pat pradžių, tai visai kito kalibro mokymas nei pas kitus instruktorius, su kuriais teko važinėtis, nors vienas jų išties neblogas.
Taip, gal kokiems temperamentingiems, pasitikintiems savimi jaunuoliams, kurie ateina jau prakutę, ir nėra didelio skirtumo, kas moko, tačiau nebe 18-kinei plius su tam tikrais kompleksais moteriškei reikia ypatingų metodų.
Taip, neįvyko stebuklas ir per dvi pamokas aš nepersilaužiau, tačiau nuosekliai dirbant pavyko atsikratyti mane slėgusių baimių, nepasitikėjimo, susikaustymo, tai paskatino ir mintis, kad nieko ypatingo su manimi nevyksta ir nesu kažkuo blogesnė, nes kažkas einasi lėčiau. Motyvavimas, naudingi praktiniai patarimai, psichologinės reikalo pusės sprendimai. Na, tik reikėjo susitaikyti su didelėmis investicijomis, nes pamokų prireikė daugiau nei tikėjausi... Užtrukau... Būta ir pertraukėlių, atostogos ir pan., bet kelio atgal nėra ir žinau, kad didžioji diena vis arčiau
QUOTE(Raiderė @ 2016 07 29, 08:58)
Parašiau į až
Papildyta:
QUOTE(Bildukė @ 2016 07 29, 10:27)
tačiau nuosekliai dirbant pavyko atsikratyti mane slėgusių baimių, nepasitikėjimo, susikaustymo, tai paskatino ir mintis, kad nieko ypatingo su manimi nevyksta ir nesu kažkuo blogesnė, nes kažkas einasi lėčiau.
Va būtent, man reikėjo nemažai laiko kad šitai įsisąmoninti, nes pakliuvau pas jį visiškai morališkai sužlugdyta ir nurašyta kitų instruktorių kaip visiškai beviltiška. O tai yra labai svarbu, kad pajėgtum patikėti savimi