QUOTE(denaxa @ 2016 03 23, 13:41)
Jei rimtai- beviltiškų nėra, o žingsnelių dydis priklauso nuo instruktoriaus profesionalumo. Tai, ką reikia mokėti trūks plyš- irgi negalima nustatyti, kiekvienam reikalingas skirtingas pamokų skaičius, kuris, beje, irgi labai priklauso nuo instruktoriaus "gerumo"
Papildyta:
Klaidingas požiūris. Nuėjus su nuostata "mėginti", pasiliekamas kelias nešti muilą ištikus bent menkiausiai nesėkmei. Teisinga nuostata būtų- "einu ir padarau, kelio atgal nebėra, jei gali kitos- galiu ir aš"
Papildyta:
Klaidingas požiūris. Nuėjus su nuostata "mėginti", pasiliekamas kelias nešti muilą ištikus bent menkiausiai nesėkmei. Teisinga nuostata būtų- "einu ir padarau, kelio atgal nebėra, jei gali kitos- galiu ir aš"
Labas denaxa, paprieštarausiu truputį abiems nuomonėms
Pirma tai nebūtinai nuo instruktoriaus priklauso žingsneliai, priklauso ir nuo mokinio, kaip atsakingai žiūri į šitą reikalą, ar su meile mokosi, ar stengiasi, ar analizuoja klaidas, ar domisi papildoma informacija, ar pats kažko klausinėja instruktoriaus..... Juk čia kaip ir mokykloj, mokytojas visai klasei vienodai aiškina, vieni gauna dešimtukus, kiti penketus.
Dėl bandymo. Bandyti irgi galima, tik su ta mintim, kad jei nepasiseks iš pradžių, ne muilą nešiu, o bandysiu dar kartą.