Įkraunama...
Įkraunama...

Besimokinančioms vairuoti (II tema)

QUOTE(Kisulita @ 2015 11 05, 16:31)
Man irgi tas pats su veidrodėliais unsure.gif Jeigu juosta visisškai laisva, tai tada lengva, imu ir persirikiuoju, bet jeigu matau atvarančių automobilių, negaliu įvertinti ar spėsiu doh.gif Instruktorius sako - matau tarpą, važiuojam - o aš nematau jokio tarpo tik kalną kitų automobilių verysad.gif



Svarbiausia - neskubėti mirksiukas.gif
Geriau praleisti tuos lekiančius automobilius ir tik įsitikinus, kad spėsi, važiuoti.
Patirtis taip greit neateina ..
Atsakyti
Šį pranešimą redagavo jomre: 05 lapkričio 2015 - 23:41
QUOTE(Kisulita @ 2015 11 05, 15:31)
Man irgi tas pats su veidrodėliais unsure.gif Jeigu juosta visisškai laisva, tai tada lengva, imu ir persirikiuoju, bet jeigu matau atvarančių automobilių, negaliu įvertinti ar spėsiu doh.gif Instruktorius sako - matau tarpą, važiuojam - o aš nematau jokio tarpo tik kalną kitų automobilių verysad.gif


Butent!!! Bliamba, nu tiksliai tas pats ir man! O tada visai pradedu stresuot, kad nematau jokio tarpo, ir isvis tada nebezinau, kuri eile yra kuri, atrodo pilna tu masinu gale...

Atrodo taip stengiuosi sukaupti jegas, bet rankos svyra, nebesinori uz to prakeikto vairo... Siandien dar su vyru vazinejau, tai visai katastrofa... Po instruktoriaus opelio sita tayota tokia nepatogi atrodo... Tik atleidi sankaba kad pajudet is vietos, o ji bac! ir uzgeso! Po to reikia pasukti, suletini, kad praleisti priespriesais atvaziuojancius, tada vel atleidi sankaba o ji vel uzgeso... Nu vyrui stresas, man stresas. Galiausiai susinervinau, islipau, pasakiau kad neiseina ir kad daugiau nebevaziuosiu gyvenime. Nu vyras dar mane ramino, taigi sako vaziavai dvi valandas.
Papildyta:
Isvis, man vyras masinoj daugiau trukde. Tai aiskina atsipalaiduot, tai atsilost... Ir paaiskink asilui, kad sedi taip, kad butu patogu butu, ir kad viska gerai matytum...
Atsakyti
QUOTE(MadlenaX @ 2015 11 06, 22:59)
Tik atleidi sankaba kad pajudet is vietos, o ji bac! ir uzgeso! Po to reikia pasukti, suletini, kad praleisti priespriesais atvaziuojancius, tada vel atleidi sankaba o ji vel uzgeso...


Užgęsta, nes varikliui dar ir kuro reikia kad važiuotų, ne tik sankabos atleidimo. Kurą į variklį paduoda gazo pedalas, taigi atleidžiant sankabą reikia spausti gazą, sankaba pamažu atleidžiama, gazas minamas toliau- niekada neužgesi.

Dėl to, kad per veidrodėlius nesuvokiat matomo vaizdo- nepanikuokit, merginos, čia normalu, taip yra visiems, kai daugiau važinėsit- tas suvokimas ateis savaime vieną gražią diena, viskas čia su jumis tvarkoj 4u.gif
Atsakyti
Šį pranešimą redagavo denaxa: 07 lapkričio 2015 - 14:21
QUOTE(denaxa @ 2015 11 07, 14:20)
Užgęsta, nes varikliui dar ir kuro reikia kad važiuotų, ne tik sankabos atleidimo. Kurą į variklį paduoda gazo pedalas, taigi atleidžiant sankabą reikia spausti gazą, sankaba pamažu atleidžiama, gazas minamas toliau- niekada neužgesi.

Dėl to, kad per veidrodėlius nesuvokiat matomo vaizdo- nepanikuokit, merginos, čia normalu, taip yra visiems, kai daugiau važinėsit- tas suvokimas ateis savaime vieną gražią diena, viskas čia su jumis tvarkoj 4u.gif



Oj, ačiū už padrasinimą. smile.gif Nu tiesiog instruktoriaus mašinoj kažkaip ne toks jautrus sankabos ir gazo santykis... Šiandien dar pavažinėjom, tai jau neužgesau... Ir prie mašinos jau pripratau, tai kiek geriau sekėsi. Bet vis tiek dar visokių tokių niuansų. Tarkim sustoti įkalnėje, ir vėl pradėti važiuoti nepariedėjus atgal. Tai man išeina, bet vis tiek dar nepasitikiu savim, žinau, kad jei supanikuosiu (tarkim kas nors stovės už manęs) tai nuriedėsiu atgal.
Ir su posūkiais man problemos...
Atsakyti
QUOTE(MadlenaX @ 2015 11 07, 19:46)
Tarkim sustoti įkalnėje, ir vėl pradėti važiuoti nepariedėjus atgal. Tai man išeina, bet vis tiek dar nepasitikiu savim, žinau, kad jei supanikuosiu (tarkim kas nors stovės už manęs) tai nuriedėsiu atgal.
Ir su posūkiais man problemos...


Posūkius įprask jungti tada kai pagalvoji apie manevrą, t.y.- iš anksto prieš jį, tada niekada neturėsi problemų dėl persirikiavimų ir pan. (nereiks verkti kad niekas neužleidžia, nes matydami posūkį iš anksto kiti vairuotojai prisiderina ir įleidžia, moterys tik ne lotuliukas.gif ), su laiku posūkiai pradės junginėtis automatiškai net nemąstant apie juos, tai irgi tik laiko klausimas (aš, pvz., juos jungiu net miške jei susimąsčiusi važiuoju lotuliukas.gif )
Su ta baime pariedėti atgal- nepariedėsi, turi juk stabdį, svarbu tik laiku žaibiškai jį numinti kai užgęsti. Mano dukra irgi turėjo tokią baimę, panišką, kol vieną gražią dieną sulaukiau skambučio- mama, aš atoviu kamštyje baisioje įkalnėje, man prie šiknos kita maina prisiklijavusi, ką daryyyt... doh.gif veiksmas vyko Senamiestyje, tamsoje, per šlapdribą, slidu, + dar sunku prasilenkti su priešpriešiniu eismu- ten siaura ir užstatyta...mano komentaras buvo- koks velnias tave ten nešė doh.gif Vnž., ką norėjau pasakyti- po to mano dukrai jokios įkalnės nebeegzistuoja, pffff... jai ant jų, dingo visos baimės lotuliukas.gif taigi- pakliūsi kažkada savarankiškai į gerą kamštį ir prasilauši labai nesunkiai 4u.gif Aš kažkada irgi prasilaužiau gerai kamštyje, ne dėl pariedėjimų- niekada atgal neriedėjau, bet kitų baimių buvo smile.gif
Vnž., visi dalykai susitvarko su laiku, vairavimas- toks dalykas, kad iš karto nesigauna ir neturi gautis, vieniems užtenka mažiau pamokų, kitiems reikia daugiau, nes visi mes skirtingi, bet viskas tikrai yra išmokstama 4u.gif
Atsakyti
QUOTE(jomre @ 2015 11 06, 00:38)
Svarbiausia - neskubėti  mirksiukas.gif
Geriau praleisti tuos lekiančius automobilius  ir tik įsitikinus, kad spėsi, važiuoti.
Patirtis taip greit neateina ..


Na greitėjimo juostoje reikia greitėti, tai negaliu neskubėti verysad.gif Tai kol kas su greitėjimo juostom ne kokie reikalai...

Kas dar man neaišku, tai kada man reikia galvą pasukti ir pasižiūrėti ar nėra automobilių? blink.gif Arba kada reikia pasukus galvą pro galinį langą pažiūrėti blink.gif
Atsakyti
QUOTE(Kisulita @ 2015 11 10, 15:49)

Kas dar man neaišku, tai kada man reikia galvą pasukti ir pasižiūrėti ar nėra automobilių? blink.gif Arba kada reikia pasukus galvą pro galinį langą pažiūrėti blink.gif


Tada, kada tau reikia žinoti ar ten jų nėra- kad nenutaranuotum netyčia bemanevruodama smile.gif
O dėl galinio lango- kam pro jį žiūrėti? Nelabai įsivaizduoju kaip tai įmanoma padaryti fiziškai, juk ne visi gimnastai yra... g.gif
Atsakyti
QUOTE(denaxa @ 2015 11 10, 19:30)
Tada, kada tau reikia žinoti ar ten jų nėra- kad nenutaranuotum netyčia bemanevruodama smile.gif
O dėl galinio lango- kam pro jį žiūrėti? Nelabai įsivaizduoju kaip tai įmanoma padaryti fiziškai, juk ne visi gimnastai yra... g.gif


Dėl galinio lango, tai reikia pasisukti kėdėje ir pasukus galvą žvilgtelėti pro galinį langą biggrin.gif Bet nesuprantu kam to reikia, tą pati galiu pamatyti ir pažiūrėjusi į veidrodėlį g.gif Bet instruktosius sako, kad klaida, jeigu pvz. apsisukdama riboto pločio kelyje nepasuku galvos ir nežvilgteliu pro galinį langą pries pavažiuodama atgal smile.gif

O dėl galvos pasukimo, tai taip, pasuku kai reikia žinoti smile.gif
Bet jeigu važiuoju šalutiniu keliuku, kuris beveik lygiagrečiai jungiasi prie pagrindinio kelio (tikiuosi aiškiai paaiškinau), tai aš ten beveik turiu galvą 180 laipsnių pasukti, kad matyčiau atvažiuojančius automobilius, plius dalį vaizdo uždengia ta dalis, kuri tarp langų yra, tai tokiu atveju man patogiau per veidrodėlius stebėti eismą, bet instruktorius sako, kad turiu galvą pasukti smile.gif

Atsakyti
Apleidau savo mokslus... dabar prisėdau, o arsleidiniai pasikeitę ar kas čia doh.gif
Atsakyti
QUOTE(MadlenaX @ 2015 11 07, 19:46)
Bet vis tiek dar visokių tokių niuansų. Tarkim sustoti įkalnėje, ir vėl pradėti važiuoti nepariedėjus atgal. Tai man išeina, bet vis tiek dar nepasitikiu savim, žinau, kad jei supanikuosiu (tarkim kas nors stovės už manęs) tai nuriedėsiu atgal.
Ir su posūkiais man problemos...


Aš vieną kartą buvau sustojusi įkalnėje prie sankryžos ir dar turėjau sukti į dešinę, už manęs stovėjo prabangus džipas biggrin.gif Tai trečią kartą prie vairo man čia buvo kaip kokį erdvėlaivį pilotuoti - laikyti stabdį, po to atleisti sankabą tiek, kiek reikia, tada koja nuo stabdžio iš kart ant gazo ir iš kart sukti vairą, kad įvažiuočiau į posūkį ir pataikyčiau į savo eismo juostą, kuri buvo labai plona, o šalia jos rikiavosi automobilių eilė, tai per mažai pasukus, tiesiai į juos įvažiuočiau biggrin.gif Ir negaliu pariedėti atgal, džipas iš kart už manęs sustojęs labai arti biggrin.gif
Tai du kartus užgęsau aš prie tos sankryžos, kol galiausiai valdymą perėmė instruktorius biggrin.gif Po tos sankryžos su saviškiu pasimėginom pajudėti stovint įkalnėje, tai kai jis man paaiškino neskubant ką ir kaip daryti, išmokau smile.gif Daugiau su tuo problemų neturiu smile.gif
Atsakyti
QUOTE(Kisulita @ 2015 11 11, 11:13)
Aš vieną kartą buvau sustojusi įkalnėje prie sankryžos ir dar turėjau sukti į dešinę, už manęs stovėjo prabangus džipas biggrin.gif Tai trečią kartą prie vairo man čia buvo kaip kokį erdvėlaivį pilotuoti - laikyti stabdį, po to atleisti sankabą tiek, kiek reikia, tada koja nuo stabdžio iš kart ant gazo ir iš kart sukti vairą, kad įvažiuočiau į posūkį ir pataikyčiau į savo eismo juostą, kuri buvo labai plona, o šalia jos rikiavosi automobilių eilė, tai per mažai pasukus, tiesiai į juos įvažiuočiau biggrin.gif Ir negaliu pariedėti atgal, džipas iš kart už manęs sustojęs labai arti biggrin.gif
Tai du kartus užgęsau aš prie tos sankryžos, kol galiausiai valdymą perėmė instruktorius biggrin.gif Po tos sankryžos su saviškiu pasimėginom pajudėti stovint įkalnėje, tai kai jis man paaiškino neskubant ką ir kaip daryti, išmokau smile.gif Daugiau su tuo problemų neturiu smile.gif

Nu bet koks asilas, kad prisiklijuot prie mokomojo automobilio įkalnėj doh.gif
Atsakyti
QUOTE(Kisulita @ 2015 11 11, 11:45)
Dėl galinio lango, tai reikia pasisukti kėdėje ir pasukus galvą žvilgtelėti pro galinį langą biggrin.gif Bet nesuprantu kam to reikia, tą pati galiu pamatyti ir pažiūrėjusi į veidrodėlį g.gif Bet instruktosius sako, kad klaida, jeigu pvz. apsisukdama riboto pločio kelyje nepasuku galvos ir nežvilgteliu pro galinį langą pries pavažiuodama atgal smile.gif

O dėl galvos pasukimo, tai taip, pasuku kai reikia žinoti smile.gif
Bet jeigu važiuoju šalutiniu keliuku, kuris beveik lygiagrečiai jungiasi prie pagrindinio kelio (tikiuosi aiškiai paaiškinau), tai aš ten beveik turiu galvą 180 laipsnių pasukti, kad matyčiau atvažiuojančius automobilius, plius dalį vaizdo uždengia ta dalis, kuri tarp langų yra, tai tokiu atveju man patogiau per veidrodėlius stebėti eismą, bet instruktorius sako, kad turiu galvą pasukti smile.gif


Pipec doh.gif lotuliukas.gif Aš kai mokiausi tai galvos išvis nereikėjo sukioti, tik prie geležinkelio pervažos, o visa kita tik per veidrodžius. kai ant furos laikiau regitrininkas iškart pasakė- pažiūrėsi pro langą- iškart viso gero biggrin.gif O čia dabar vėl kitaip doh.gif bet taigi logiškai galvojant- kai žiūri persikreipus kažkur, tai ir matai tik ten kur žiūri, o kai naudojiesi veidrodžiais- matai viską rolleyes.gif O jei žmogus jau nejaunas ir fiziškai negali persisukti? Aš pvz., turiu išvaržą kakle, tai toks sukiojimasis prastai baigtųsi doh.gif jaučiu po metų kitų dar kitaip jie ten sugalvos biggrin.gif
Atsakyti