QUOTE(Gloria @ 2006 11 24, 02:20)
Pabandysiu tau šiek tiek padėti, nors pati Italijoje buvau tikrai vasarą
Visų pirma dėl sniego - sek kurorto puslapį. Ten visada duodama informacija apie trasų stovį. Na kad ir čia Livigno yra ir temperatūra, ir sniego dangos storis. Kol kas rašo, kad paskutinį kartą snigo 21 dieną ir kalnuose sniego storis siekia 18 cm, bet dvi trasos jau veikia. Toliau galima palyginti Dolomitus Val Gardena čia. Sniego 3 cm, nė viena trasa neveikia. Rinkitės aukštesnius kalnus ir manau, kad tikrai turėtumėte paslidinėti. Draugai Austrijoje buvo birželį ir tai slidinėjo, o dabar jau žiema ten
Šaunuoliai, kad susisukote taip greit su tais bilietais. Mes bandėm, bet deja nepavyko, nes norėjome gauti kovo pradžiai iki Miuncheno... Važiuosim savo auto.
Gerai, nenukrypastam nuo temos
Kiek žiūrėjau važiuojant iš Milano visgi geriausiai važiuoti per Šveicariją, bet man jokio tunelio nerodo. Šveicarijoje keliai nemokami, bet reikia pirkti lipduką, kuris galioja visus metus, o jo kaina apie 30 eurų. Gal šis lipdukas jau bus ant jūsų auto, nes sieną jūs turėsite kirsti, o šveicarai turi postus, nes jie ne ES. Jei nėra lipduko - iš kart į atskirą eilę ir privalai jį nusipirkti...
Man via michelin (jei ką gali pati pažiūrėt) meta, kad nuo Milano iki Livigno yra 219 km, iš kurių 94 km greitkeliai. Kelionės trukmė 3,37 val ir įspėjimas Šveicarijoje ties Col la Bernina - sniegas kelyje. Iš viso Šveicarija tektų važiuoti apie 80 km.
Draudimas turėtų galioti visose šalyse, nes ten yra Šengeno zona. Grandinių važiuojant į kalnus reikia būtinai. Neįsivaizduoju, kaip kalnuose važiuoti be žieminių padangų, o va slidžių laikikliai jau priklauso nuo automobilio. Jei universalas, tada galima ir be jų apsieiti. Arba mes dar be laikiklių slides vežiojam būdu paprastuoju - atlenkiam šalia vairuotoj sėdynę ir sudeam slides, o gale sėdam dviese Grandinių pasižiūrėkite Lietuvoje - jei automobilį užsakinėsite iš anksto, gal jums labiau apsimoka jas čia nusipirkti ar pasiskolinti ir nusiskraidinti. Suprantu, kad papildomas svoris, bet jos ne tiek daug ir sveria, o dedamos ant varomų ratų tik (vadinasi 2 vnt)... Pilnas draudimas? Francizė nemaža, bet primokėti irgi daug reikia. Oi, va su tais lėktuvais taip ir gaunasi. Skrendi nebrangiai, o iki vietos važiuoji vos ne už tą pačią kainą, kaip skrendi...
Na o italų vairavimo kultūra pietietiška, bet nemanau, kad žiemą jie ten laksto kaip išprotėję. Mes ik Vengrijos žiemos metu buvom nusibeldę su Peugeot 206 ir nieko. Dauguma italų vairuoja mažus automobilius tiek žiemą, tiek vasarą. Turi jie to sveiko proto daugiau negu lietuviai, važinėdami girti ir nenormaliais greičiais. Turėtų užtekti ir C3, na o kalnuose galingesni variklis visada gelbsti, bet per daug galingas (ypač žiemą) irgi minusas. Padangos sukasi vietoje nors tu ką. Jei C3 ir koks nors dyzeliukas su įpurškimu (a lia HDi), tai pilnai užtenka to 1.2 ar 1.4 talpos varikliuko. Benzo 1.4 irgi turėtų užtekti.
Na o dėl Venecijos tai nežinau. Manęs tas miestas nesužavėjo. Buvau ten 2 kartus, bet vasarą. Žiemą ten neturėtų būti tiek daug žmonių, bet... Aš rinkčiausi gamtą...
Tikiuosi, bet truputį padėjau. Sėkmės