Įkraunama...
Įkraunama...

Geoterminis šildymas - 12

[quote=cibulis,2015 11 06, 00:38]
Jų montuotojas prisipažino, kad dirba tik su kieto kuro katilais. Geoterminių bijo kaip velnias kryžiaus. Jį direktorius atvežė tik todėl, kad atsieit gražiai ir tiesiai virina. Tas taip gražiai suvirino, kad 4 vietose leido grindų skystį.

Na aš prieš kelis metus pajunginėjau veiną ŠS siurblį. Pirmą kartą gyvenime litavau varį (dalinis aprišimas buvo variu), tačiau niekur neleido. Keista, kad patyres lituotojas sulitavo ir kai kur leido. Gal leido kur susijungia varis su žalvariu? Ten, pageidautina naudoti kitokį lydmetalį. Pas tave kiek matosi iš nuotraukų tikrai neblogai apizoliuota, apie visus kranelius ir pan. sudėtinga gražiai ir gerai užizoliuoti. Samatoje turėjo būti atsira eilutė- izoliavimo darbai. Reliai izoliavimo darbus gali atlikti ir kita firma, kuri specializuojasi toje srityje (siekiant idealumo).

Paprastas. [url=http://www.alpha-innotec.de/endkunde/produkte/waermepumpen/produktkatalog/detailseite/wzs-42k3m.html]Šitas.[/url] Reikia į namą atvesti internetą ir matysime visus duomenis. Turiu Teo šviesolaidį name tik nenoriu jungti, nes name negyvenu (kam mokėti, kuo nesinaudoju). Bet kuriuo atveju turiu prijungti siurblį per metus prie interneto, tada gausiu net 5 metų garantiją absoliučiai viskam. Teks imti internetą.

Teo šviesolaidinį internetą (šviesolaidis jau name) ir pas mane turi iki metų galo "užkurti". Bus arba 100mb/s arba 300mb/s. Pagal norus ir kišenę smile.gif
Dėl šilumos siurblio nustatymų Tenko teisūs, kiekvienam namui individualūs nustatymai. Nieko ten sudėtingo nėra, kaip sakė Milao jei neapleisi šio reikalo priderinsi kreivę idealiai prie savo šeimos gyvenimo būdo.

P.S. nemoku dėti citatų.
Atsakyti
Šį pranešimą redagavo Pupcis: 05 lapkričio 2015 - 23:59
QUOTE(cibulis @ 2015 11 05, 23:56)
Turi galvoje, kad su raudona nusistatau norimus parodymus, o juoda rodo nuokrypį nuo normos. Ar taip? Jei taip, tai geras pasiūlymas.  4u.gif


Yra rodykle,reikia ja isnaudioti, Pastatai pvz ant vieno ir jei spaudimas nukrenta iki 0,9 tu jau matai kad spaudimas perzemas. O ta rodykle,demeęsiui atkreipti.


Cibuli,saules siluma tai kokkretus ... Primena man mano dazytoja.. Rodua kad angokrastis kreivas,o jis sako cia viskas gerai..
Ziuriu Lietuvoj nori nenori bet statybu eigoj ant bukagalviu uzsirauni.. doh.gif
Atsakyti
QUOTE(cibulis @ 2015 11 05, 22:12)
Po to kai sutvarkė slėgius grindyse ir aš specialiai įjungiau siurblį, jis ilsėjosi virš 27 val. Nespėjau visko užfiksuoti, bet temepratūros iš gręžinio/į gręžinį keitėsi taip:

po 12 min.veikimo - +6,6/+3,3;
po 30 min. veikimo - +4,7/+1,6.;
po 2 val. veikimo - +2,2/-0,9;
po 3 val. veikimo - +1,7/-1,2;
Prieš pat išsijungiant - +1,5/-1,2.
Per tas lyg ir 3,30 val. pagamino beveik 20 kWh šilumos. Name temperatūra apie 21 val. užkilo iki +20,2.

Kaip pas kitus temperatūros iš gręžinių? Ar tai reiškia, kad mano gręžinys per seklus 4,7 kW siurbliui ar dar kažkokios problemos?

Na keista, kad per 3 val. SS nesugeba pasiekti riekiamos temperatūros. Tokia situacija mano manymu reiškia, kad kaip tik nustatyta per aukšta temperature. Jeigu gręžinys būtų siplnas tai SS dirbtų tik ant el. teno. (toks turėtų buti). O per 3 darbo valandas čia ir kiolmetro gręžinį galima nusodinti. Bet iš kitos pusės freonas garuoja prie -20, tai paduodama iš gręžinio +1 kaip ir pilnai pakanka. pas mane kol užkrauna boileri (250ltr) iki +55, tai dirba apie 1val. bet į grįžtama iš siurblio pliusine t. Manau optimalus darbo ciklas šildymui yra apie 30min. darbo. Tas posakis, kad namas dar šaltas, drėgnas ir pan. Tai to nepakanka.
Atsakyti
Kad darbo-nedarbo ciklai sutrumpėtų ir padažnėtų, reikia ne termostatų, ne temperatūrinę kreivę, o histerizės kilpą reguliuoti. Netikiu, kad tokiam žvėry kaip Alpha Innotec to neįmanoma būtų padaryti. Tik nežinau kaip jie tai pavadino. "Histerizės kilpa" yra terminas toks biškį ne useriams, gamintojai privengia jį vartoti. Kas tas yr: Tarkim nustatyta, kad į grindis tiekiama 30C. SS įsijungia, kai temperatūra nukrenta žemiau 27, išsijungia, kai užkyla aukščiau 33. 33-27=6C yra histerizės kilpos plotis. Sumažini kilpos plotį pvz iki 2C (29/31), siurblys dirbs trumpesniais intervalais dažniau. Bet teoriškai bendras darbo laiko tarpas liks tas pats.
Dar gręžinio nepakankamumo - kad grežinys nepakankamas, bus galima teigti tada, kai žemą temperatūrą turėsi siurblio darbo ciklo pradžioje, t.y. po "poilsio" gręžinys bus nespėjęs atsistatyti. Girdėjęs atvejų, kai +/- viskas tvarkoj pirmais metais, o vėliau rezultatai prastėja ir prastėja. Va čia tai akivaizus požymis, kad gręžinys nepakankamas. Išvadas po metų, ar net kelių reikia daryti, o ne po ~10val.
QUOTE(cibulis @ 2015 11 05, 23:05)
Noro tai tikrai yra. Kitas klausimas kaip sureguoliuoti? Gal aš ir klystu, bet greičiausiai yra tik vienas dalykas: keisti temperatūrinę kreivę. Kaip tai padaryti, aš dar visai nesupratau. Teisingiau suprantu, kad galima keist nustatymus. Dabar nustatyta, kad prie lauko -20 paduos +27. Galima padaryti, kad prie lauko -20 paduotų +30. Buvau vienu metu įjungęs, tai siurblys iš karto dažniau pradėjo įsijunginėti. Bet Tenko sakė, kad negerai, nes kol namas naujas, tai aukšta temperatūra į grindis gali suskaldyti betoną. Gal čia buvo tik pasakymas - neblogink  COP. Reikės pažaisti.

Kitas dalykas - montuoti termostatus. Gal dar kažkiek padės optimizuoti vidaus temperatūrą, nes kol nėra vėdinimo man name +20 daugiau nei reikia. Tikrai daugiau nenorėčiau. Gal įjungus vėdinimą ir  +22 atrodys vėsu. <{POST_SNAPBACK}>

Atsakyti
QUOTE(biesas66 @ 2015 11 06, 09:00)
Yra rodykle,reikia ja isnaudioti, Pastatai pvz ant vieno ir  jei spaudimas nukrenta iki 0,9  tu jau matai kad spaudimas perzemas. O ta rodykle,demeęsiui atkreipti.

Gerą mintį pametei. O tai vis nuotraukose lyginu ar nukrito, ar pakilo. Labai sunku sužiūrėti ir kartais nesuprantu krenta ar kyla slėgis. Aš dar santechniko klausiau kam ta raudona rodyklė? Sakau, gal iki tiek maksimaliai buvote sukėlę slėgį. Gerai nepamenu, ką jis man aiškino, bet tikrai ne taip kaip tu. Kažką apie slėgio pokytį, bet tikrai nesakė, kad ją reikia nustatyti ties pageidaujama padala. Tarkime nustatau, kad grindyse būtų 1,7, o gręžinyje 1,4 ir galiu stebėti kaip keičiasi slėgis.

Beje, gal kas žinote, kokius slėgius reikia nustatyti grindyse ir gręžinyje? Man "Tenko" grindyse rekomendavo 1,7-1,8, o gręžinyje 1,4-1,5 baro. Kokie slėgiai pas jus?
Atsakyti
Bet nusistovejes slegis neturetu šokineti (jei niekur neleidzia). Jo islyginimui stovi sistemoje issiplėtimo indas.
Grindyse - apie 1,5-1,6.

QUOTE(cibulis @ 2015 11 06, 10:00)
Gerą mintį pametei. O tai vis nuotraukose lyginu ar nukrito, ar pakilo. Labai sunku sužiūrėti ir kartais nesuprantu krenta ar kyla slėgis. Aš dar santechniko klausiau kam ta raudona rodyklė? Sakau, gal iki tiek maksimaliai buvote sukėlę slėgį. Gerai nepamenu, ką jis man aiškino, bet tikrai ne taip kaip tu. Kažką apie slėgio pokytį, bet tikrai nesakė, kad ją reikia nustatyti ties pageidaujama padala. Tarkime nustatau, kad grindyse būtų 1,7, o gręžinyje 1,4 ir galiu stebėti kaip keičiasi slėgis.

Beje, gal kas žinote, kokius slėgius reikia nustatyti grindyse ir gręžinyje? Man "Tenko" grindyse rekomendavo 1,7-1,8, o gręžinyje 1,4-1,5 baro. Kokie slėgiai pas jus?

Atsakyti
QUOTE(Pupcis @ 2015 11 05, 23:52)
Na aš prieš kelis metus pajunginėjau veiną ŠS siurblį. Pirmą kartą gyvenime litavau varį (dalinis aprišimas buvo variu), tačiau niekur neleido. Keista, kad patyres lituotojas sulitavo ir kai kur leido. Gal leido kur susijungia varis su žalvariu? Ten, pageidautina naudoti kitokį lydmetalį.

Čia kelios vietos, kuriuose leido. Pirma lyg ir vien varis su variu, o antra gal jau ir žalvaris su variu. Kažkaip nesigilinau.
Papildyta:
QUOTE(Pupcis @ 2015 11 05, 23:52)
Pas tave kiek matosi iš nuotraukų tikrai neblogai apizoliuota, apie visus kranelius ir pan. sudėtinga gražiai ir gerai užizoliuoti. Samatoje turėjo būti atsira eilutė- izoliavimo darbai. Reliai izoliavimo darbus gali atlikti ir kita firma, kuri specializuojasi toje srityje (siekiant idealumo).

Čia geras izoliavimas: pirma, antra, trečia nuotraukos? Man tai čia grynų gryniausias brokas. Jei telefonas telpa ir galima nufotografuoti, tai tikrai yra brokas, nes pirštai kuo puikiausiai telpa. Dėl tokios vietos dar galime diskutuoti ar čia kruopštus, geras izoliavimas ar ne, bet štai čia brokas.

Jie iš pradžių virino jau iš karto izoliuotus vamzdžius, todėl buvo gražiau sudėję izoliaciją. Kai pradėjo leisti vandenį, teko izoliacija lupti, tvarkyti leidžiančias vietas ir tada jau izoliuoti. Priėjimas buvo sunkesnis, bet tikrai buvo galima geriau izoliuoti. Pats santechnika skundėsi: jis mėgsta pirmiausiai sulituoti visus vamzdžius, išbandyti sistemą slėgiu ir tik tada izoliuoti. Dabar jam direktorius liepė iš karto ir izoliuoti, ir virinti. Žodžiu, per skubėjimą prisidirbo kaip reikiant. O dar mano namą norėjo pasidaryti kaip pavyzdinį. Viskas išėjo atvirkščiai ir dar dabar vėjus kelia.
Papildyta:
QUOTE(arkava @ 2015 11 06, 11:06)
Bet nusistovejes slegis neturetu šokineti (jei niekur neleidzia). Jo islyginimui stovi sistemoje issiplėtimo indas.
Grindyse - apie 1,5-1,6.

Bet mano gręžinyje vis dar šokinėja slėgis: lygtai kai nedirba siurblys būna apie 1,4, o kai pradeda dirbti pakyla iki 1,6. Reikia nusireguliuoti tą raudoną rodyklę ir tada žinosiu tiksliai. Beje kokiu raktu sukama raudona rodyklė? Ten lyg kažkokios žvaigždutės reikia. Pabandžiau pirštais, tai pasukti neišėjo.

Grindyse slėgis lygtai laikosi idealiai, nesikeičia, bet vėlgi reikėtų nusistatyti raudonas rodykles.
Papildyta:
QUOTE(emda @ 2015 11 06, 09:14)
Na keista, kad per 3 val. SS nesugeba pasiekti riekiamos temperatūros. Tokia situacija mano manymu reiškia, kad kaip tik nustatyta per aukšta temperature.  Jeigu gręžinys būtų siplnas tai SS dirbtų  tik ant el. teno. (toks turėtų buti). O per 3 darbo valandas čia ir kiolmetro gręžinį galima nusodinti.  Bet iš kitos pusės freonas garuoja prie -20, tai paduodama iš gręžinio +1 kaip ir pilnai pakanka. pas mane kol užkrauna boileri (250ltr) iki +55, tai dirba apie 1val. bet į grįžtama iš siurblio pliusine t. Manau optimalus darbo ciklas šildymui yra apie 30min. darbo. Tas posakis, kad namas dar šaltas, drėgnas ir pan. Tai to nepakanka.

Kai siurblys buvo išsijungęs 48 val. tai temperatūrą užkelinėjo lygtai apie 4 val. Dabar po beveik 28 val. pertraukos reikėjo 3 val. Elektrinis tenas tikrai yra, bet jis nebuvo įsijungęs, nes būtų matyti, kad daug elektros prisuko. O kokia temperatūra nustatyta per aukšta? Paduodama į grindis? Name temperatūra laikosi tarp +19 ir +20. Man tokia tinkama. O jūsų siurblys šildymui visada dirba tik 30 min. ir išsijungia? Ar tik kartais?
Atsakyti
Šį pranešimą redagavo cibulis: 06 lapkričio 2015 - 11:24
QUOTE(Milao @ 2015 11 06, 09:39)
Kad darbo-nedarbo ciklai sutrumpėtų ir padažnėtų, reikia ne termostatų, ne temperatūrinę kreivę, o histerizės kilpą reguliuoti. Netikiu, kad tokiam žvėry kaip Alpha Innotec to neįmanoma būtų padaryti. Tik nežinau kaip jie tai pavadino. "Histerizės kilpa" yra terminas toks biškį ne useriams, gamintojai privengia jį vartoti. Kas tas yr: Tarkim nustatyta, kad į grindis tiekiama 30C. SS įsijungia, kai temperatūra nukrenta žemiau 27, išsijungia, kai užkyla aukščiau 33. 33-27=6C yra histerizės kilpos plotis. Sumažini kilpos plotį pvz iki 2C (29/31), siurblys dirbs trumpesniais intervalais dažniau. Bet teoriškai bendras darbo laiko tarpas liks tas pats.

Mano atveju histerizės kilpą yra 4C, t.y. temperatūra turi kristi kristi 2 laipsniais žemiau už numatytą, o kai šildo pakilti 2 laipsniais aukščiau už esamą. Tik aš pastebėjau, kad grįžtamas numatytas labai dažnai keičiasi ir dažnai jo temperatūra žemėja, todėl ir realus grįžtamas iš grindų gali ilgiau cirkuliuoti. Gal namas per šiltas ir termofikatas neturi kur atiduoti šilumos, todėl tokie dideli intervalai tarp šildymo. Aišku siurbliui geriau, kai kuo mažiau jis įsijungia. O kaip dėl gręžinio? Gal nieko tokio, kad šildymo pabaigoje ateina apie +1,5 ir grįžta -1,2, bet per prastovas gręžinys atsigauna ir pačioje pradžioje iš jo ateina virš +7.
Atsakyti
QUOTE(cibulis @ 2015 11 06, 11:48)
Mano atveju histerizės kilpą yra 4C, t.y. temperatūra turi kristi kristi 2 laipsniais žemiau už numatytą, o kai šildo pakilti 2 laipsniais aukščiau už esamą. Tik aš pastebėjau, kad grįžtamas numatytas labai dažnai keičiasi ir dažnai jo temperatūra žemėja, todėl ir realus grįžtamas iš grindų gali ilgiau cirkuliuoti. Gal namas per šiltas ir termofikatas neturi kur atiduoti šilumos, todėl tokie dideli intervalai tarp šildymo. Aišku siurbliui geriau, kai kuo mažiau jis įsijungia. O kaip dėl gręžinio? Gal nieko tokio, kad šildymo pabaigoje ateina apie +1,5 ir grįžta -1,2, bet per prastovas gręžinys atsigauna ir pačioje pradžioje iš jo ateina virš +7.


Tai jei nustatyti ją į 3 ar 2C, ŠS atitinkamai įsijunginės dažniau, bet dirbs trumpiau, gręžinys darbo pabaigoje nebus nusėdęs iki minusinių temperatūrų, teoriškai COP bus didesnis. Ar praktiškai tai atsilieps galutinėms elektros sąnaudoms - turbūt jei ir atsilieps, tai ne itin daug. Žodžiu, kai jau namas bus apgyvendintas, tada ir galima bus sužiūrėti kaip patogiau.
Atsakyti
QUOTE(Verteris @ 2015 11 06, 15:18)
Tai jei nustatyti ją į 3 ar 2C, ŠS atitinkamai įsijunginės dažniau, bet dirbs trumpiau, gręžinys darbo pabaigoje nebus nusėdęs iki minusinių temperatūrų, teoriškai COP bus didesnis. Ar praktiškai tai atsilieps galutinėms elektros sąnaudoms - turbūt jei ir atsilieps, tai ne itin daug. Žodžiu, kai jau namas bus apgyvendintas, tada ir galima bus sužiūrėti kaip patogiau.


As tam daznam isijungime tik viena dalyka matau bloga.. Siurblys dazniau isijungines,vadinasi greiciau ges.. Kaip pavyzdys garazo vartu spiruokle. Paskaiciuota desimciai tukstanciu atsidarymu. Intensyviai darinejant galima ir per kelis menesius sudrozti,o galima ir kelis metus naudoti..

Nesuprantu ko cia parintis jei grezinys atsistato iki septyniu laipsniu.. Aplamai reiktu palaukti salciu normaliu ir tada ziureti kas bus o ne dabar bangas kelti stiklinej.. Nekantrumas,nekantrumas..
Atsakyti
Nuo paskutinio pasileidimo siurblys nedirbo apie 18 val. Būtų gal ir ilgiau nedirbęs, bet prieš jo startą atidariau visus langus ir apie 15 min. pravėdinau namą. Temperatūra nuo 19,5 ar 19,9 krito iki 16,5. Žodžiu, kaip reikalas atšaldžiau, bet ir drėgmę numušiau apie 10 proc.

Pavyko nufilmuoti pasileidimą. Teisingiau pradėjau filmuoti apie 10 sekundžių prieš jam pasileidžiant (siurblys rodo, kad jis pradės veikti). Štai video medžiaga. Iš pradžių rodo, kad iš gręžinio ateina +9, o grįžta +11. Aišku, kad nesąmonė. Paduodama ir grįžtama labai greitai mažėja, bet mano supratimu tikros paduodamos ir grįžtamos temperatūros pradeda matytis nuo 2:10 min. vaizdo, kai paduodamas +7,4, o grįžtamas +4,4, t.y. kai skirtumas tarp grįžtamo ir paduodamo pradeda svyruoti ties 3. Iki tol jis buvo mažesnis. Iki tol šis video filmuotas nepertraukiamai. Prisiminiau, kad atstovai sakė, kad įsijungiant siurbliui iš gręžinio ateina virš +7. Dabar ir aš matau, kad ateina +7,4. O tai reiškia, kad per nepilna parą gręžinys atsistatė.

Vėliau nusprendžiau filmuoti su pertraukomis. Matyti, kad pirmas 5 minutes temperatūra svyruoja virš +7. Toliau filmavau, kiek laiko veikia siurblys ir kokios temperatūros ateina ir grįžta iš/į gręžinį. Pats įdomumas prasideda nuo 9:20 min. Siurblys rodo, kad iš gręžinio ateina +8,3/+8,4. Ir tokia temperatūra laikosi gana ilgai, nors dar prieš kelias minutes buvo matyti, kad ateina apie +7,4. Nuo 12 min. video matyti, kad temperatūra iš gręžinio jau kritusi iki +6,5 laipsnio. Ir toliau ji labai gražiai žemėjo. Gal tas temperatūros šuolis iš gręžinio parodo, kad turime dešra gręžinyje? Galbūt kažkuri medžiaga geriau surenka šilumą (vanduo ar propilengliukolis), o gal gręžinyje yra nesusimaišęs propilengliukolis. Skirtingos koncentracijos skystis surenka skirtingą kiekį šilumos, todėl ir buvo fiksuotas temperatūrų šuolis. Ar čia kažkokios kitos priežastys?

Po 36 min. iš gręžinio į gręžinį: +4,2/+0,9;
Po 2:11 val. iš gręžinio į gręžinį: +2,0/-1,0;
Po 3:03 val. iš gręžinio į gręžinį: +1,6/-1,3;
Po 3:30 val. iš gręžinio į gręžinį: +1,5/-1,4;
Po 4:00 val. iš gręžinio į gręžinį: +1,3/-1,5

Po kelių minučių virš 4 val. siurblys išsijungė. Temperatūros iš gręžinio į gręžinį buvo: +1,3/-1,5. Pagamintos šilumos kiekis - 42,2 kWh. Prieš tai buvo pagaminta19,6 kWh šilumos. Skirtumas: 22,6 kWh. Veikė apie 30 minučių ilgiau ir pagamino apie 3 kWh daugiau šilumos. Galbūt papildomą šilumos kiekį lėmė mano intensyvus vėdinimas, nes dienų temperatūros buvo panašios.

Papildyta:
QUOTE(Milao @ 2015 11 06, 09:39)
Kad darbo-nedarbo ciklai sutrumpėtų ir padažnėtų, reikia ne termostatų, ne temperatūrinę kreivę, o histerizės kilpą reguliuoti. Netikiu, kad tokiam žvėry kaip Alpha Innotec to neįmanoma būtų padaryti.

Įmanoma ir tokią funkciją Alpha Innotec turi. Nustatymus galima keisti tik su slaptažodžiu. Man suteikė prieigą. Galėjau jau šiandieną pakeisti, bet kol kas palauksiu. Noriu, kad elektrikas pastatytų elektros apskaitos skaitliuką. Tada bus galima pažaisti savaitę su vienu nustatymu ir savaitę su kitu nustatymu. Bet man sakė, kad dabar nustatyti parametrai yra labai optimalūs. Tokius daro daugelyje Alpha Innotec siurblių Lietuvoje. Pabandysiu pažaisti.
Papildyta:
QUOTE(Verteris @ 2015 11 06, 14:18)
Tai jei nustatyti ją į 3 ar 2C, ŠS atitinkamai įsijunginės dažniau, bet dirbs trumpiau, gręžinys darbo pabaigoje nebus nusėdęs iki minusinių temperatūrų, teoriškai COP bus didesnis. Ar praktiškai tai atsilieps galutinėms elektros sąnaudoms - turbūt jei ir atsilieps, tai ne itin daug. Žodžiu, kai jau namas bus apgyvendintas, tada ir galima bus sužiūrėti kaip patogiau.

Man tai įdomiausia, kaip siurblio COP ir gręžinio galia keisis, kai pradėsiu šildyti ir karštą vandenį. Kol šildau tik grindis, tai siurblys veikia su 1-2 parų pertraukomis, lauke dar nešalta, todėl gręžinys puikiai atsistato. O kai įkalsiu ir karšto vandens ruošimą ir dar rytą, ir vakarą, tai siurblys ne 1, o bent 3 kartus turės veikti per parą. Be to karšto vandens ruošimui reikės temperatūrą užkelti aukščiau. Gali smarkiai nukentėti COP ir gręžinio galia/resursai.
Papildyta:
QUOTE(biesas66 @ 2015 11 06, 14:42)
Nesuprantu  ko cia parintis jei grezinys  atsistato  iki septyniu laipsniu.. Aplamai  reiktu palaukti salciu normaliu ir tada ziureti  kas bus o ne dabar bangas kelti stiklinej..  Nekantrumas,nekantrumas..

O tu žiūrėjai kaip keičiasi tavo gręžinio pajėgumai? Ar turi tokią galimybę? Būtų įdomu ir naudinga, kad paviešintum duomenis. Aš nesiparinu. Man tik nesinori, kad gręžinys užšaltų, t.y. aiškinuosi ar tikrai gręžinyje susimaišė skysčiai. Kad namui/siurbliui 90 m gylio gręžinio pakaks, aš neabejoju. Dar aišku reikia palaukti karšto vandens ruošimo. Be to mano siurblys turi pasyvią vėsinimo funkciją, t.y. gali dar padėti atsistatyti gręžiniui. Dalinuosi informacija, nes gal kam nors bus įdomu. Aš visai nesiparinu.
Atsakyti
Šį pranešimą redagavo cibulis: 06 lapkričio 2015 - 21:03
truputuka tu ir kiti parinates.. Blyn kauke pliusas,o jie jau skaiciuoja ar patemps grezinys ar ne.. doh.gif mano siurblys paprastas ir jei nori turi sedeti salia ir stebeti. Nera jokiu mandrysciu,o ir nereikia man ju. As neplanavau moketi papildomus pinigus uz varda ir papildomas nerteikalingas funkcijas. Rodo tik reikalingiausia info. Tiesa pasakius buvau pamirses kad turiu siurbli,tik prisiminiau kai supratau kad truputi elektros perdaug ima. O eme manau del to kad zaraza santechnikas kaip minejau buvo padares termofikato padavima i grindis 35 laipsbnius. Atvaziavo meistras pparinko sildymo kreive ir siurblys nustate kad reikia 29 laipsniu. Elektrossunaudojimas zymiai krito. Seku toliau..
O kai rodo pradine info is grezinio ir i grezini tai ,jo negalima iskart ziureti nes nesamones rodo,reikia truputi palaukti tada pradeda rodyti teisybe.

Man idomiausia kaip bus kai bus uz lango stiprus minusas ir temperatura name kokie 22 o ne devyniolika. tada ir bus tikrasis grezinio pajegumu isbandymas.

Cibuli. Neskaiciavai kiek tu siurblys per diena sudegina elektros?
Atsakyti
Šį pranešimą redagavo biesas66: 06 lapkričio 2015 - 21:25