QUOTE(pagyvenus @ 2015 05 07, 08:20)
Kokia ten kūryba gali būti sėdint po damoklo kardu. Štai su Jumis, mementoo, netgi su vaiko auklėtoja ar mokyklos administracija LT mokykloje aš galiu diskutuoti, kokius metodus taikyti, svarstyti, ar esu teisi vienaip ar kitaip taikydama rekomendaciją leisti vaikui dienos režimą rinktis pačiam ar būti atsakingam už savo mokslą, stebėti, kaip tai veikia mano vaiką ir ar yra pozityvūs pokyčiai. Bet jei klasės auklėtoja po tokio pasidalinimo apie pasirinktą būdą leisti pradinukui pačiam rinktis dienos režimą, informuoja BV, kad vaikas tris kartus atėjo neišsimiegojęs, buvo irzlus ir elgėsi neadekvačiai, BV darbuotojas maloniai išklausęs mano argumentus ir pasklaidęs parodytą knygą, paduoda brošiūrą su BV rekomendacijom guldyti vaiką 8 val. ir pasako taikyti šitas rekomendacijas, kūryba ir diskusijos baigtos, kaip suprantu. Ar visgi klystu, galiu su BV diskutuoti ir toliau vadovautis kitomis, prieštaraujančiomis BV brošiūrai, rekomendacijomis be grėsmės prarasti vaiką tuo pereinamuoju laikotarpiu, kol taikomas metodas pradės duoti pageidaujamą rezultatą?
Nes su dukros auklėtoja aš dukros savarankiško mokinimosi klausimą aptariau ir pagalbos konkrečios šiuo pereinamu laikotarpiu paprašiau. Auklėtoja nebuvo sužavėta tokiu sprendimu, bet prašytą pagalbą pažadėjo suteikti.
Nes su dukros auklėtoja aš dukros savarankiško mokinimosi klausimą aptariau ir pagalbos konkrečios šiuo pereinamu laikotarpiu paprašiau. Auklėtoja nebuvo sužavėta tokiu sprendimu, bet prašytą pagalbą pažadėjo suteikti.
Man kilo klausimas, o kodėl išvis iškilo poreikis imtis tokios priemonės? Kiek dukrai metų? Čia buvo jos iniciatyvia (kokie motyvai?) ar jūsų sprendimas (kokie motyvai?).