QUOTE(kackac @ 2015 05 06, 14:40)
Taigi jie veikia savo kompetencijos ribose. Kai kurie specialistai net yra reglamentuoti, pvz. LT. Juk ne tetutė iš gatvės ateina ir gyvenimo tiesas dėstyti ima. Manau yra veiklos algoritmai, planai. Plius, juk veikia ne vienas žmogus, o komanda specialistų. Čia kaip gydytojų konsiliumas, kuomet sprendžiamas paciento tolimesnio gydymo planas ar diagnozės patikslinimas. Ką reiškia nemokėjo išaiškinti? O gal nesugebėjo suprasti? Juk visokių keistuolių pasitaiko. Tu jam sakai, kad mėlyna, o jis sako, kad raudona (daltonizmu neserga). Ir ką su tokiu? Juk vertėju pasirūpinama, šnekama žmogiška kalba. Ko dar reikia, kad suprastų? Tik smegenų galvoj
Na, kad kompetetingi aš tikiu. Bet, auklėti tėvus, kaip jiems auklėti vaikus prasideda gan paprastais, kasdieniniais patarimais. Ne viskas gi fiksuojama protokolais ir dokumentais. Sakykim vaikas pradeda lankyti mokyklą, nenori joje pasilikti, ašaroja, mokykloje būna labai liūdnas. MOkytojai atkreipia dėmesį, mama sako, kad jis tiesiog labai prisirišęs prie mamos. Na, tai mokytojai ar psichologai patars vaiką daugiau leisti pas draugus, į kiemą, į parką, kad mažėtų tas prisirišimas. Tai, vat jums ir gali būti ne visai tinkamas patarimas, nes pirmiausiai reiktų išspręsti ir išanalizuoti situacijas, kodėl tas vaikas tiek prisirišęs prie mamos. Ir tikrai tam yra kažkokia priežastis, o, gal jis tiesiog toks vaikas?
KOkia yra atsakomybė tų mažų, paprastų patarimų, kai dar neįsikišę teismai
QUOTE(meletu @ 2015 05 06, 15:31)
1. Nesusikalba tada, kai tėvai niekaip nesprendžia problomos
2. tai puiku, to ir siekama, pasikalbėti, aptarti, tam, kad suprastumėte vieni kitus. Jūs laisvai su mokytoja galite APTARTI, PASIDALINTI savo mintimis dėl pamokėlių.
Jus kviečia pokalbiui, o ne iškart mokyti daryti kitaip nei darote, tai ir mokytojai tas pats galioja.
3. Vat tas dviejų dienų matpakas. Jūs pasirinkote tokią auklėjamą priemonę, siekiate, kad vaikas savo reikalais pasirūpintų pats.
4. Koks tikslas mokytojai siekti, kad visi vaikai būtų vienodi? Jos tikslas siekti, jog mokykloje vaikai nepatirtų problemų. O tėvai ar nesiekia to paties?
5. Taip, tai slidus reikalas, bet ar vaikas turi būti indikatoriumi, kuris gali parodyti teigiamą arba neigiamą rezultatą?
6. Ar gera praktika LT, kai mama, kurios kokie trys vaikai jau vaikų namuose, ir toliau neužkertamas kelias gimdyti nes na gal ji pasitaisys.
7. O ką daryti, jei tėvai įtariami smurtu? Ne prieš vaiką, ne fizinis smutas, psichologinis.
2. tai puiku, to ir siekama, pasikalbėti, aptarti, tam, kad suprastumėte vieni kitus. Jūs laisvai su mokytoja galite APTARTI, PASIDALINTI savo mintimis dėl pamokėlių.
Jus kviečia pokalbiui, o ne iškart mokyti daryti kitaip nei darote, tai ir mokytojai tas pats galioja.
3. Vat tas dviejų dienų matpakas. Jūs pasirinkote tokią auklėjamą priemonę, siekiate, kad vaikas savo reikalais pasirūpintų pats.
4. Koks tikslas mokytojai siekti, kad visi vaikai būtų vienodi? Jos tikslas siekti, jog mokykloje vaikai nepatirtų problemų. O tėvai ar nesiekia to paties?
5. Taip, tai slidus reikalas, bet ar vaikas turi būti indikatoriumi, kuris gali parodyti teigiamą arba neigiamą rezultatą?
6. Ar gera praktika LT, kai mama, kurios kokie trys vaikai jau vaikų namuose, ir toliau neužkertamas kelias gimdyti nes na gal ji pasitaisys.
7. O ką daryti, jei tėvai įtariami smurtu? Ne prieš vaiką, ne fizinis smutas, psichologinis.
1. Tradiciškai kalti tėvai, būtent jie nesusikalba, nekalba ir ne kitaip.
2. Na, pagal jus aš supratau, kad mane kviesis pokalbiui ir labai tikėsis, kad po pokalbio aš permąstysiu savo auklėjimo būdą ir jį pakeisiu. Nes, jei mano būdas tinkamas, manęs turbūt nereiktų kviestis pokalbiui. Tai, jeigu kviečiasi pokalbiui, akivaizdu, kad tikisi mano reakcijos, ir, kad kažkas keisis su vaiku. Ar ne taip? Ar aš galiu mokytojai lygiai taip pat išaiškinti savo tiesą ir tikėtis, kad vaikus ji pradės mokyti kitaip?
3. Dabar galvoju, kad vistik pavyzdys netikęs, nes bent jau mūsų pietų dėžutėse nesutalpinsi daugiau nei max dviejų dienų maisto. O, antra senas maistas bus sugedes, gal net pelys, tuo perduodamas bakterijas šviežiai įdėtam maistui. Tai, lyg ir logiška, kad mama nelaikys to maisto daugiau nei vieną dieną. Ar per tiek laiko vaikai sugebės pastebėti ir net pradės šalintis vaiko? Be to labai tikėtina, kad mama išleidusi vaiką su dviguba pusryčių dėžute vakare tikėsis aptarimo su vaiku ar bent jau vaiko reakcijos. Kažkaip nemanau, kad tokia situacija kartosis daugybę kartų. O, jei ir kartosis, tai esu tikra mama tiesiog suvoks, kad va šitoje vietoje reikia keisti auklėjimo būdą.
4. Mokytojams ir net mokykloms labai patogu patogūs vaikai. Ar pas jus mokyklos nera kvalifikuojamos pagal lygius? Ar visos mokylos be išimties yra geros?
5. Būtent, slidus reikalas.
6. Šiaip gimdyti yra moters teisė ir pasirinkimas. Niekas negali to uždrausti.
7. O kodėl laukti, kol mama išsiduos? Yra aibė variantų atpažinti skriaudžiamus vaikus. Akylai stebėti ir žiūrėti ir aiškintis. Paimti vaiką yra labai paprasta. Kaip dvi kapeikos. Čakšt ir paėmei. Bėdos nebėra. Gal ten ne visai teisingai, gal ten mama ta normali buvo, bet o vdrug kada nors būtų tas smurtas prasidėjęs. Tai dėl viso pikto ir paimam. Maždaug, kas rytą išgerkim citramono, nes gal vakare galvą skaudės.
QUOTE(pagyvenus @ 2015 05 06, 17:07)
I. Tai ne puiku, bet priimtina ir normalu, jeigu vaikas nesutrikusios raidos ir pagal subrendimą bei amžių yra pajėgus prisiminti ir susitvarkyti tą dėžutę iš vakaro, bet to nedaro savo laisva valia ir pasirinkimu. Kaip čia minėjo - hedonistas auga, verčiau tas penkias minutes skiria pažaidimui. Tai jis pats renkasi - penkias minutes žaisti ir po to apturėti nesmagumą, ar atsisakyti tų penkių minučių pramogų ir neturėti iš to kylančių problemų. Aišku, vaikas gal ir pritartų gauti abu dalykus - ir pažaisti penkias minutes, ir gauti sutvarkytą dėžutę, kurią sutvarko mama, paraginta BV darbuotojų. Tik toks pasirinkimas iš esmės žalingas pačiam vaikui - jis sprendžia bėdą dabar, bet kuria bėdą ateityje. Nes irgi dauguma čia diskutuojančių sutiko - mokėjimas priimti sprendimus ir atsakomybės ugdymas už savo pasiirnkimus yra būtinas sėkmingam adaptavimuisi šiuolaikinėje visuomenėje.
II. Labai teisingai pastebėta - mokytojos tikslas turėti problemų mokykloje nekeliantį. Bet tai ne visada ir ne 100 proc. sutampa su vaiko interesais ir su vaiko interesus ginančiais tėvų tikslais. Vaikui reikės gyventi ir po to, kai jis išeis iš šitos mokyklos, ir po to, kai sulauks 18 ir nebebus BV priežiūros zonoje. Ir tėvai siekia, kad vaikas rastų savo vietą, būtų laimingas ir sėkmingas visą savo gyvenimą, o ne "nekeltų problemų" kažkuriame savo gyvenimo etape.
Ir ar tik ne Jūsų minėtoje J. Juul knygoje ir buvo pastebėjimas, kad atskiros institucijos nors ir turėtų atstovauti vaiko interesus, neretai labiau atstovauja savuosius ir tėvų pareiga yra nepasiduoti jų spaudimui ir atstovėti būtent vaiko interesus.
II. Labai teisingai pastebėta - mokytojos tikslas turėti problemų mokykloje nekeliantį. Bet tai ne visada ir ne 100 proc. sutampa su vaiko interesais ir su vaiko interesus ginančiais tėvų tikslais. Vaikui reikės gyventi ir po to, kai jis išeis iš šitos mokyklos, ir po to, kai sulauks 18 ir nebebus BV priežiūros zonoje. Ir tėvai siekia, kad vaikas rastų savo vietą, būtų laimingas ir sėkmingas visą savo gyvenimą, o ne "nekeltų problemų" kažkuriame savo gyvenimo etape.
Ir ar tik ne Jūsų minėtoje J. Juul knygoje ir buvo pastebėjimas, kad atskiros institucijos nors ir turėtų atstovauti vaiko interesus, neretai labiau atstovauja savuosius ir tėvų pareiga yra nepasiduoti jų spaudimui ir atstovėti būtent vaiko interesus.
Labai taikliai
QUOTE(meletu @ 2015 05 06, 17:52)
Jūsų nuomonė apie mano poziciją?
Ką darytumėte, kad jūsų vaikas suprastų, jog tyčiotis negalima?
Kaip, jūsų galva, būtų galima išspręsti situaciją klasėje, kuo paprasčiau?
Ką darytumėte, kad jūsų vaikas suprastų, jog tyčiotis negalima?
Kaip, jūsų galva, būtų galima išspręsti situaciją klasėje, kuo paprasčiau?
Na, bendra klasės problema yra tik tokia, kad kiti vaikai nusprendžia tyčiotis iš kito vaiko, dėl jo pusryčių dėžutės ir turimo katino. Tikslas būtų, kaip ir minėjau, niekas niekada neturi teisės tyčiotis iš kito vaiko.
O, jūsų pusryčių dėžutė ir katinas, būtų asmeninė jūsų problema, kurią kaip suprantu, aptartumėte su mokytoja ir dar kt specialistais.