Įkraunama...
Įkraunama...

Norvegijos BV

QUOTE(pagyvenus @ 2015 05 06, 13:08)
biggrin.gif Mano mergaitės atsakymas: "Ne, nenorėčiau, man ir taip gerai. Ar galiu dabar eiti žaisti su drauge, žiūrėti filmuką, nerti, verti karoliukus bigsmile.gif " Žodžiu, darys kas jai malonu ir sėdės bardake.

Ir kiek vaiką bekreiptum, jeigu nori daugiau, nei jam pačiam realiai reikia, tai veikia tik minėti bizūno ir meduolio metodai.


Na, bet vaikai, kaip ir suaugę, būna skirtingi, kas tinka vienam, kitam gali visiškai netikti. Aišku, išskyrus bizūną tiesiogine prasme 4u.gif

QUOTE(Limcamca @ 2015 05 06, 13:10)
Beje, iš to aš padariau išvadą, kad yra labai paprasta auklėti svetimus vaikus. Nes, dar tik tėvams pasakojant situaciją jau  matai ir pastebi tėvų klaidas. Tuo tarpu, kai aiškiniesi savo situaciją tų klaidų nematai ar tiesiog nepagalvoji, kad tai yra netinkamas elgesys ir pan.


Visiškai sutinku. Todėl man ir keista, kad šioje temoje kai kas deklaruoja, jog problemas šeimoje geriau supranta ir gali spręsti patys tėvai, nei jiems padėti bandantys speclistai.
Atsakyti
QUOTE(Kristi_na @ 2015 05 06, 12:30)
Kackac, įdomiai tu čia su pastebėjimu apie hedonizmą smile.gif  Aš save priskiriu būtent tai rūšiai žmoniųsmile.gif Ir čia galima svarstyt labai daug kodėl taip užaugama. Mane mama labai versdavo tvarkytis, tėtis tai šiaip buvo toks disciplinuotas ir tvarkingas ir jam buvo nesuvokiama kaip natūraliai nesitvarko vaikas ar kaip jis gali neparuošti pamokųsmile.gif O užaugusi supratau, kad mano mama pati visiškai nebuvo tvarkinga ir nemėgo tvarkytis, jai tik taip matyt irgi buvo kalama ir ji pati iš paskutiniųjų stengėsi ir mus su sese visaip vertė tą daryti. Sesers, beje, labai versti nereikėjo. Ji tiek tada, tiek dabar užaugusi yra tvarkingesnė nepalyginamai už mane. Šiandien aš manau, kad mano tiesiog tokia asmenybė ir norint pasiekti su manimi kiek geresnį rezultatą pareigos srityje tėvams reikėjo ohoho kokių pastangų..tas visas jų auklėjimas ir visoks rodymas ar matai kaip dabar daug gražiau ir švariau atrodo, man pro vieną ausį įeidavo, o pro kitą išeidavo. Taip, man ir dabar gražiau kai sutvarkyta, bet jei reikia rinktis ar knyga/kelionė ar tvarkymasis, geriau lieku su minimaliai sutvarkytais namais. Aš visiškai tokia pati kaip "pagyvenus" dukra..
Tiek aš, tiek daugybė kitų vaikų yra gyvas įrodymas, kad griežtas baksnojimas ir pareigos kalimas į galvą yra visiškai neveiksmingi dalykai. Kas veiksminga, lieka pasiekti ilgu ir sunkiu darbu. Bet gal kitų vaikai yra lengvesni smile.gif

Na, juk nesame visi vienodi. Vieni pedantai, kiti geriau jaučiasi apsikuitę. Iš esmės, kame problema? Jei dėl to niekas nekenčia ir nepatiria nepatogumų, valio. Gyvenkime, kaip patogu. Kita vertus, norime ar ne, gyvenime tenka atlikti tam tikras pareigas. Taip, kad tenka perlipti per tą malonumų ribą ir padaryti tai, kas reikia smile.gif O kada, jei ne vaikystėje, reiktų to išmokti?
Atsakyti
QUOTE(Lapkritinė aušra @ 2015 05 06, 13:28)
va tai tam ir reikia BV, kad pasakytų kaip jums tuos vaikus auklėti biggrin.gif
O jei rimtai, tai visada svetimas problemas lengviau spręsti negu savas. Ir kitua pamokyt yra labai lengva. Kaip sakydavo mano profesorius pasauly yr du lengviausi darbai - pirty nusišlapint ir kitą pamokyt. O kad visi tie pamokymai realiam gyvenime mažai pritaikomi, ai o kam tai įdomu. Va būtent- a, tai anksčiau reikėjo taikyt. Vakar buvom aikštelėj su vaiku. Kartu buvo sutrikusio elgesio mergaitė(vėliau įsikalbėjom). Oooo kiek "pastebėjusių problemą" buvo. Vaikas tiesiog irgi turi žaisti teisę viešoj aikštelėj. Mama tam tikrais atvejais naudojo specialistų rekomenduotus metodos. Tada dar daugiau "pastebėjusių". Ir vis tie "pastebėję" buvo tikrieji akademikai šito konkretaus vaiko auklėjimo klausimuose. Nieko neišmananti ir nežinanti buvo mama biggrin.gif


drinks_cheers.gif

QUOTE(Ašaka @ 2015 05 06, 13:31)
Na, bet vaikai, kaip ir suaugę, būna skirtingi, kas tinka vienam, kitam gali visiškai netikti. Aišku, išskyrus bizūną tiesiogine prasme 4u.gif

Visiškai sutinku. Todėl man ir keista, kad šioje temoje kai kas deklaruoja, jog problemas šeimoje geriau supranta ir gali spręsti patys tėvai, nei jiems padėti bandantys speclistai.


Jūsų citatos antra dalis prieštarauja jūsų citatos pirmai daliai. Būtent, vaikai yra skirtingi, ir neužtenka teorijos, kad juos tinkamai išauklėtum ar, kad tinkamai patartum mirksiukas.gif 4u.gif
Atsakyti
Labai gražiai skamba, kad vaikystėje galima to išmokti:) Man nuoširdžiai įdomu kaip tokį vaiką kaip aš buvo galima išmokyti būti pareigingesniu ir tvarkingesniu...Tikrai. Manau, kad reikėjo sizifiško darbo. Šiuo metu dar nežinau atsakymo, todėl lieku ties mintimi, kad kartais ir negalima. Aišku, yra visokių išmintingų būdų, bet vis tiek didelė dalis yra vaiko kažkokios savybės, kurias ne taip ir lengva pakeisti.
Aš nesu visiška bohemos gyventoja be pareigų ir netgi tvarkausi lotuliukas.gif Ir bandau save disciplinuoti, bet suprantat kame esmė-tai, kas kitam žmogui yra savaime suprantama-kokia pareiga, taisyklė, tvarkymasis-man yra nuolatinis darbas su savimi ax.gif Ir tos savybės, kaip suprantu, buvo jau nuo mažens. Juk kiekviena turinti vaikų, kuriuos jau užauginot galit pastebėti kai kuriuos bruožus, keliaujančius jau nuo visiškai mažiuko...
Atsakyti
QUOTE(Kristi_na @ 2015 05 06, 12:44)
Labai gražiai skamba, kad vaikystėje galima to išmokti:) Man nuoširdžiai įdomu kaip tokį vaiką kaip aš buvo galima išmokyti būti pareigingesniu ir tvarkingesniu...Tikrai. Manau, kad reikėjo sizifiško darbo. Šiuo metu dar nežinau atsakymo, todėl lieku ties mintimi, kad kartais ir negalima. Aišku, yra visokių išmintingų būdų, bet vis tiek didelė dalis yra vaiko kažkokios savybės, kurias ne taip ir lengva pakeisti.
Aš nesu visiška bohemos gyventoja be pareigų ir netgi tvarkausi lotuliukas.gif    Ir bandau save disciplinuoti, bet suprantat kame esmė-tai, kas kitam žmogui yra savaime suprantama-kokia pareiga, taisyklė, tvarkymasis-man yra nuolatinis darbas su savimi ax.gif Ir tos savybės, kaip suprantu, buvo jau nuo mažens. Juk kiekviena turinti vaikų, kuriuos jau užauginot galit pastebėti kai kuriuos bruožus, keliaujančius jau nuo visiškai mažiuko...

Bet, juk jūs išmokote. Vadinasi galima smile.gif Kai kada perlipat per save, bet padarote tai kas reikalinga, nors visai nesinori. Tokia asmenybė. Ir nematau reikalo tokio žmogaus "laužyti". O ir kokia prasmė? Jei esate laiminga, save realizuojate ir dėl tam tikrų asmenybės bruožų nepatiriate nepatogumų, gyvenkit sau ir nekvaršinkit galvos, kad pvz. mano miegamasis tvarkingesnis, nei jūsų 4u.gif
Atsakyti
Šį pranešimą redagavo kackac: 06 gegužės 2015 - 12:51
Aplamai galvoju, kokia yra pvz BV specialistų atsakomybė? Tų pačių psichologų, logopedų, specialistų? Jeigu jie moko, auklėja tėvus kaip auklėti vaikus tai lyg ir turėtų prisiimti atsakomybę už savo duodamus patarimus. Ir, jei tie patarimai pasirodo buvo netinkami tam vaikui, tai šeimai, tai aplinkai, tai motinai, turėtų būti jų atsakomybė. Jeigu mama nesugebėjo įsisavinti jų teikiamos medžiagos, kokia yra jų kaltė? Kokia yra jų atsakomybė? O, gal jie nemokėjo tinkamai išaiškinti?

Kaip ir globėjų. Jei vaikas iš jų pabėga, globėjų niekas nekaltina. Kaltina aplinką, iš kurios vaikas atėjo. Finale, kaip ten bebūtų atrodo nekaltas niekas, kad ir ką bedarytum, klausytum ar neklausytum patarimų, ne duok Dieve, kas negerai: kalta mama/tėvai.
Atsakyti
Šį pranešimą redagavo Limcamca: 06 gegužės 2015 - 13:15
QUOTE(Limcamca @ 2015 05 06, 13:13)
Aplamai galvoju, kokia yra pvz BV specialistų atsakomybė? Tų pačių psichologų, logopedų, specialistų? Jeigu jie moko, auklėja tėvus kaip auklėti vaikus tai lyg ir turėtų prisiimti atsakomybę už savo duodamus patarimus. Ir, jei tie patarimai pasirodo buvo netinkami tam vaikui, tai šeimai, tai aplinkai, tai motinai, turėtų būti jų atsakomybė. Jeigu  mama nesugebėjo įsisavinti jų teikiamos medžiagos, kokia yra jų kaltė? Kokia yra jų atsakomybė? O, gal jie nemokėjo tinkamai išaiškinti?

Kaip ir globėjų. Jei vaikas iš jų pabėga, globėjų niekas nekaltina. Kaltina aplinką, iš kurios vaikas atėjo. Finale, kaip ten bebūtų atrodo nekaltas niekas, kad ir ką bedarytum, klausytum ar neklausytum patarimų, ne duok Dieve, kas negerai: kalta mama/tėvai.

Taigi jie veikia savo kompetencijos ribose. Kai kurie specialistai net yra reglamentuoti, pvz. LT. Juk ne tetutė iš gatvės ateina ir gyvenimo tiesas dėstyti ima. Manau yra veiklos algoritmai, planai. Plius, juk veikia ne vienas žmogus, o komanda specialistų. Čia kaip gydytojų konsiliumas, kuomet sprendžiamas paciento tolimesnio gydymo planas ar diagnozės patikslinimas. Ką reiškia nemokėjo išaiškinti? O gal nesugebėjo suprasti? Juk visokių keistuolių pasitaiko. Tu jam sakai, kad mėlyna, o jis sako, kad raudona (daltonizmu neserga). Ir ką su tokiu? Juk vertėju pasirūpinama, šnekama žmogiška kalba. Ko dar reikia, kad suprastų? Tik smegenų galvoj g.gif
Atsakyti
Šį pranešimą redagavo kackac: 06 gegužės 2015 - 13:48
QUOTE(kackac @ 2015 05 05, 21:38)
Tuomet, jei BV vaikui nori tik gero. Mama to paties. Kodėl kai kuriais atvejais abi pusės nesusikalba ir viskas baigiasi vaiko paėmimu? Vat čia man mistika.  g.gif

Nesusikalba tada, kai tėvai niekaip nesprendžia problomos nes "žino geriau, tai mano šeimos asmeninis reikalas...." arba tiesiog nesupranta ko iš jų norima pvz. dėl kalbos, tada, kaip taisyklė, pradeda slėptis, neatsako į skambučius, neatidaro durų, nebeina į kontaktą, su viltimi, jog "na neras kelis kartus ir atstos". Tai ne tik kad nepasiteisina, niekas neatstoja, bet kaip tik atvirkščiai, problema ne sprendžiama, o tik gilinama.

QUOTE(Le Murka @ 2015 05 05, 22:17)
o kodel bv geriau zino, ko reikia tam konkreciam vaikui? kas cia per kvaili principai? kodel mama negali geriau zinot, kas jos vaikui geriausia? as manau, kad mama labiau nori vaikui geriausio, nei bet kokios svetimos tarnybos. velgi, nekalbu apie degrades.


Tikriausiai todėl, jog žmonės profesijos mokosi x metų, o tėvystės nei profeinės, nei aukštosios nėra. Užtai yra daug specialybių, kurių pagalba, žiniomis gali tėvai pasinaudoti iškulus vienokiam ar kitokiam sunkumui.

QUOTE(Limcamca @ 2015 05 06, 12:02)
* Taip, nematau nieko blogo aptarti su mokytoja ar psichologe ar dar su kokia tarnyba savo auklėjimo metodus. Sakykit, prašom, o galiu aš ateiti ir mokytojai paaiškinti, kad pvz skaitymo pamokėles aš norėčiau, kad vestum taip ir taip, nes manau, ar netgi turiu žinių, kad vaikams taip geriau ir įdomiau. O, jei mokytoja sugalvotų manęs nepaklausyti, ar galiu apskųsti ją, kad anot manęs naudoja netinkamus metodus  g.gif

** Įdomu. Pastebėjau, kad NO merginos labai dažnai kalba apie tai, kad vaikas išsiskirs iš kitų, iš jo bus tyčiojamasi, jeigu jis nebus kaip kiti ar nedalyvaus visoje bendroje veikloje ir pan. Ar NO tiek daug patyčių? Kame yra baimė būti kitokiam? Kodėl kitoks tai bus patyčių objektas, o ne visa klasė bus auklėjama, kad nesvarbu kokios kojinės ir kokia pusryčių dėžutė niekas niekada neturi teisės šaipytis iš kito vaiko  g.gif

*** Tikiu. Bet, ar norite pasakyti nusikaltimai nėra klasifikuojami pagal sunkumą. Ir bausmė nepriklauso nuo to? Pvz žmogus gatvėje užtrenkęs antausį kitam, bus teisiamas lygiai taip pat, kaip žmogus sumušęs kitą iki sąmonės netekimo? Arba net mirties? Bausmė bus tokia pat? Nes, mamoms tai matau, kad tokios pat bausmės.

**** Labai gaila, kad įdomią diskusiją užbaigiate savo tradiciniu: ar dokumentus matėte? Ne, nemačiau. Jūs taip pat. Bet, jūs besąlygiškai tikite tuo ką jie sako. Aš, tuo tarpu skaitau, nagrinėju, domiuosi ir savo nuomone susidarau, ne vien pagal nukentėjusiųjų pasakojimus, o apie bendrus straipsnius. Anksčiau buvau pakomentavusi iš NO forumo žinutę, visos praignoravo: nuteisti tėvą/motiną pvz įkalinimo ar panašia bausme įkalčių neužtenka, bet įtarimo nusikaltimu užtenka, kad vaikai būtų paimti. rolleyes.gif


* tai puiku, to ir siekama, pasikalbėti, aptarti, tam, kad suprastumėte vieni kitus. Jūs laisvai su mokytoja galite APTARTI, PASIDALINTI savo mintimis dėl pamokėlių.
Jus kviečia pokalbiui, o ne iškart mokyti daryti kitaip nei darote, tai ir mokytojai tas pats galioja.

**ne visai taip. Vaikas gali būti kokiu tik nori. Savo noru, ar tėvų, draugų įtakotas. Tačiau jei vaikas dėl to išskirtinumo patiria kožkokių nepatogumų, tarkim, klasėje, ar vertas išskirtinumas tų problemų?
Nekalbu apie kitoniškumą, kurio tiesiog niekas negali pasirinkti, jo pakeisti, pvz. liga, išvaizdos įpatumai, neįgalumas. Kalbu apie tokius, kurie visai nesunkiai gali būti pašalinami tam, kad vaikas nebepatirtų problemų.
Nežinau ar eina suprasti ką noriu pasakyti, tai rašau paklodę. biggrin.gif
Vat tas dviejų dienų matpakas. Jūs pasirinkote tokią auklėjamą priemonę, siekiate, kad vaikas savo reikalais pasirūpintų pats.
Puiku:
jei priemonė pasiekia tikslą, vaikas vis rečiau nešasi dvigubą matpaką.
jei mokykloje atidaręs dėžutę, pamato dvigubą, kažkas pasako fuuui, vaikas sako "velnias ir vėl pamiršau" na ar panašiai. Vaikas auklėjasi nepatirdamas jokio nepatogumo.
Ar tikrai puiku:
jei tas matpakas vis dvigubas ir dvigubas.
jei vaikas, išgirdęs fuuu, norėtų skrdžiai žemės prasmegti, pradeda teisintis "ai, ne tą dėžutę pasiėmiau", pasiėmęs dėžutę bijo ją atidaryti, ar nulenda kur į kampą, kad pasitikrinti kas ten viduje.

Tėvai nori gero vaikui, nori jį kažko išmokyti, sugalvoja vienokias ar kitokias priemones. Tos priemonės gali visai gerai veikti namuose, bet už namų ribų, kada vaikas su tomis priemonėmis atsiduria tarp bendraamžių visokių situacijų gali būti. Gali veikti auklėjamai, o gali kelti problemas vaikui. To tėvai negali matyti, tas matoma mokytojai. Koks tikslas mokytojai siekti, kad visi vaikai būtų vienodi? Jos tikslas siekti, jog mokykloje vaikai nepatirtų problemų. O tėvai ar nesiekia to paties?

*** tai kad nevisai tokios pat. Vienos šeimos susigražina vaikus, vienos greičiau, kitos ne taip greitai, dar kitos turi bendravimo laiką, yra kas tas galimybes praranda. BV tikslas ne nubausti tėvus, o apsaugoti vaiką iki nutinkant kažkam labai negero, o ne jau po to. Taip, tai slidus reikalas, bet ar vaikas turi būti indikatoriumi, kuris gali parodyti teigiamą arba neigiamą rezultatą?
Ar gera praktika LT, kai mama, kurios kokie trys vaikai jau vaikų namuose, ir toliau neužkertamas kelias gimdyti nes na gal ji pasitaisys. Kada? Po kiek pagimdytų vaikų? Net tos ribos nėra, po tiek. Kiek pagimdys? Iki nebegalės pastoti? Čia gėris? Teisybė, galimybė? Kam? Mamai, na tebūnie, o vaikams?

****Basąlygiškai aš aplamai niekuo netikiu. biggrin.gif
Na taip, kad nuteisti žmogų reikia įrodyti jo kaltę. Gali gi pvz. vagis būti toks gudrus arba tiesiog aplinkybės taip sėkmingai susidėlioti ir jo kaltei įrodyti pritruks įkalčių, liks jis nenuteitas.
O ką daryti, jei tėvai įtariami smurtu? Ne prieš vaiką, ne fizinis smutas, psichologinis. g.gif
Laukti? Ko laukti? Kada psichologinis peraugs į fizinį? Kada pvz mama neapsikęs ir kažkam pasipasakos, arba kreipsis pagalbos? Kas turėtų prisiimti atsakomybę už to kažko laukimo pasekmes? Ar tą laiko tarpą iki bus surinkti arba paneigti įkalčiai vaiką reikia palikti šeimoje?
Bausti negalima pateisinti. Aš nežinau kur turi būti padėtas kablelis. Jūs žinote?
Čia aš tikrai klausiu, nes tikrai nežinau. 4u.gif

QUOTE(Limcamca @ 2015 05 06, 13:10)
Beje, iš to aš padariau išvadą, kad yra labai paprasta auklėti svetimus vaikus. Nes, dar tik tėvams pasakojant situaciją jau  matai ir pastebi tėvų klaidas. Tuo tarpu, kai aiškiniesi savo situaciją tų klaidų nematai ar tiesiog nepagalvoji, kad tai yra netinkamas elgesys ir pan.


drinks_cheers.gif
QUOTE(Ašaka @ 2015 05 06, 13:31)
Na, bet vaikai, kaip ir suaugę, būna skirtingi, kas tinka vienam, kitam gali visiškai netikti. Aišku, išskyrus bizūną tiesiogine prasme 4u.gif
Visiškai sutinku. Todėl man ir keista, kad šioje temoje kai kas deklaruoja, jog problemas šeimoje geriau supranta ir gali spręsti patys tėvai, nei jiems padėti bandantys speclistai.

drinks_cheers.gif

Apie tvarką.. Aš nesuprantu kaip gali būti kažkoks tvarkos standartas namuose. g.gif Kas man yra tvarka, mano vyrui gali atrodyti betverkė. Ne tik gali, bet taip ir yra biggrin.gif
Mano vaikų tvarkos suvokimo amplitudė yra nuo pedanto iki "spintos durys užsidaro- vadinasi tvarka yra" Kodėl visi tai turi suvokti vienodai? Kam to reikia? Man tikrai nepatiktų jei vyras mane mygtų, kad aš tvarką suprasčiau taip, kaip jis. unsure.gif
Atsakyti
Tosk, jei nesunku, kas BV veikloje jums netinka?
Atsakyti
QUOTE(meletu @ 2015 05 06, 15:31)
**ne visai taip. Vaikas gali būti kokiu tik nori. Savo noru, ar tėvų, draugų įtakotas. I. Tačiau jei vaikas dėl to išskirtinumo patiria kožkokių nepatogumų, tarkim, klasėje, ar vertas išskirtinumas tų problemų?
Nekalbu apie kitoniškumą, kurio tiesiog niekas negali pasirinkti, jo pakeisti, pvz. liga, išvaizdos įpatumai, neįgalumas. Kalbu apie tokius, kurie visai nesunkiai gali būti pašalinami tam, kad vaikas nebepatirtų problemų.
Nežinau ar eina suprasti ką noriu pasakyti, tai rašau paklodę.  biggrin.gif
Vat tas dviejų dienų matpakas. Jūs pasirinkote tokią auklėjamą priemonę, siekiate, kad vaikas savo reikalais pasirūpintų pats.
Puiku:
jei priemonė pasiekia tikslą, vaikas vis rečiau nešasi dvigubą matpaką.
jei mokykloje atidaręs dėžutę, pamato dvigubą, kažkas pasako fuuui, vaikas sako "velnias ir vėl pamiršau" na ar panašiai. Vaikas auklėjasi nepatirdamas jokio nepatogumo.
I. Ar tikrai puiku:
jei tas matpakas vis dvigubas ir dvigubas.
jei vaikas, išgirdęs fuuu, norėtų skrdžiai žemės prasmegti, pradeda teisintis "ai, ne tą dėžutę pasiėmiau", pasiėmęs dėžutę bijo ją atidaryti, ar nulenda kur į kampą, kad pasitikrinti kas ten viduje.

Tėvai nori gero vaikui, nori jį kažko išmokyti, sugalvoja vienokias ar kitokias priemones. Tos priemonės gali visai gerai veikti namuose, bet už namų ribų, kada vaikas su tomis priemonėmis atsiduria tarp bendraamžių visokių situacijų gali būti. Gali veikti auklėjamai, o gali kelti problemas vaikui. To tėvai negali matyti, tas matoma mokytojai. Koks tikslas mokytojai siekti, kad visi vaikai būtų vienodi? II.  Jos tikslas siekti, jog mokykloje vaikai nepatirtų problemų. O tėvai ar nesiekia to paties?


I. Tai ne puiku, bet priimtina ir normalu, jeigu vaikas nesutrikusios raidos ir pagal subrendimą bei amžių yra pajėgus prisiminti ir susitvarkyti tą dėžutę iš vakaro, bet to nedaro savo laisva valia ir pasirinkimu. Kaip čia minėjo - hedonistas auga, verčiau tas penkias minutes skiria pažaidimui. Tai jis pats renkasi - penkias minutes žaisti ir po to apturėti nesmagumą, ar atsisakyti tų penkių minučių pramogų ir neturėti iš to kylančių problemų. Aišku, vaikas gal ir pritartų gauti abu dalykus - ir pažaisti penkias minutes, ir gauti sutvarkytą dėžutę, kurią sutvarko mama, paraginta BV darbuotojų. Tik toks pasirinkimas iš esmės žalingas pačiam vaikui - jis sprendžia bėdą dabar, bet kuria bėdą ateityje. Nes irgi dauguma čia diskutuojančių sutiko - mokėjimas priimti sprendimus ir atsakomybės ugdymas už savo pasiirnkimus yra būtinas sėkmingam adaptavimuisi šiuolaikinėje visuomenėje.

II. Labai teisingai pastebėta - mokytojos tikslas turėti problemų mokykloje nekeliantį. Bet tai ne visada ir ne 100 proc. sutampa su vaiko interesais ir su vaiko interesus ginančiais tėvų tikslais. Vaikui reikės gyventi ir po to, kai jis išeis iš šitos mokyklos, ir po to, kai sulauks 18 ir nebebus BV priežiūros zonoje. Ir tėvai siekia, kad vaikas rastų savo vietą, būtų laimingas ir sėkmingas visą savo gyvenimą, o ne "nekeltų problemų" kažkuriame savo gyvenimo etape.

Ir ar tik ne Jūsų minėtoje J. Juul knygoje ir buvo pastebėjimas, kad atskiros institucijos nors ir turėtų atstovauti vaiko interesus, neretai labiau atstovauja savuosius ir tėvų pareiga yra nepasiduoti jų spaudimui ir atstovėti būtent vaiko interesus.
Atsakyti
Šį pranešimą redagavo pagyvenus: 06 gegužės 2015 - 16:08
QUOTE(pagyvenus @ 2015 05 06, 17:07)
II. Labai teisingai pastebėta - mokytojos tikslas turėti problemų mokykloje nekeliantį. Bet tai ne visada ir ne 100 proc. sutampa su vaiko interesais ir su vaiko interesus ginančiais tėvų tikslais. Vaikui reikės gyventi ir po to, kai jis išeis iš šitos mokyklos, ir po to, kai sulauks 18 ir nebebus BV priežiūros zonoje. Ir tėvai siekia, kad vaikas rastų savo vietą, būtų laimingas ir sėkmingas  visą savo gyvenimą, o ne "nekeltų problemų" kažkuriame savo gyvenimo etape.

Ir ar tik ne Jūsų minėtoje J. Juul knygoje ir buvo pastebėjimas, kad atskiros institucijos nors ir turėtų atstovauti vaiko interesus, neretai labiau atstovauja savuosius ir tėvų pareiga yra nepasiduoti jų spaudimui ir atstovėti būtent vaiko interesus.

Kažkaip gal neaiškiai išdėsčiau mintis. Bandau antru raundu.

Mano vaikas atsineša tą nelemtą dvigubą matpaką ir dar mes turim katiną.
Jūsų vaikas ir dar du klasiokai pasišaipo pamatę ką maniškis turi matpake. Mano vaikas pradeda šalintis klasiokų, bijo, kad vėl kas nepasišaipytų, o tie kaip tik ir laukia tos progos.
Mokytoja klasėje turi problemą, kurią reikia spręsti- patyčias? Ar neturi?

Mano galva, turi.
Kviečiasi pokalbiui mane dėl matpako turinio, jus ir tų kitų dviejų vaikų tėvus dėl to jog vaikai šaiposi iš kito.

Pokalbio metu, apie tai, jog šaipytis, tyčiotis negalima, jūsų vaikas aiškinasi "bet tai kaip tas jo matpakas šlykčiai atrodo, kaip jis gali šitai valgyti, o dar ta smarvė, kaip tas vaikas smirda, fuiii."
Panašiai pasakoja ir kiti du vaikai.

Man mokytoja pasako kokia situacija ir dėl ko vaikai šaiposi, o maniškis gūžiasi į kampą- matpako turinys ir katino kvapas.
Mano pozicija: matot, aš tokiu būdu aklėju vaiką, ruošiu jį gyvenimui, o dėl kvapo, na tai mes laikome veislinį katiną, mes jį labai mylime, o ir vaikas mokosi būti atsakingu, prižiūrėdamas katiną. Mokytoja, prašau atkreipti dėmesį, kad tie neišauklėti vaikai nedrystų iš mano vaiko tyčiotis, nes aš to netoleruosiu, skūsiuosi, patyčioms mokykloje turi būti užkirstas kelias.

Jūsų nuomonė apie mano poziciją?
Ką darytumėte, kad jūsų vaikas suprastų, jog tyčiotis negalima?
Kaip, jūsų galva, būtų galima išspręsti situaciją klasėje, kuo paprasčiau?

Ne, ne aš minėjau.
Atsakyti
QUOTE(kackac @ 2015 05 06, 13:40)
Taigi jie veikia savo kompetencijos ribose. Kai kurie specialistai net yra reglamentuoti, pvz. LT. Juk ne tetutė iš gatvės ateina ir gyvenimo tiesas dėstyti ima. Manau yra veiklos algoritmai, planai. Plius, juk veikia ne vienas žmogus, o komanda specialistų. Čia kaip gydytojų konsiliumas, kuomet sprendžiamas paciento tolimesnio gydymo planas ar diagnozės patikslinimas


gydytojai bei gydymo istaigos privalomai turi civilines atsakomybes draudima. todel ju klaidos nesunkiai paverciamos materialine israiska, ir nukentejusysis ar jo seima gali gaut bent pinigine kompensacija. o kaip su BV?

QUOTE(meletu @ 2015 05 06, 14:31)

Tikriausiai todėl, jog žmonės profesijos mokosi x metų, o tėvystės nei profeinės, nei aukštosios nėra.


Ar gera praktika LT, kai mama, kurios kokie trys vaikai jau vaikų namuose, ir toliau neužkertamas kelias gimdyti nes na gal ji pasitaisys. Kada? Po kiek pagimdytų vaikų? Net tos ribos nėra, po tiek. Kiek pagimdys? Iki nebegalės pastoti? Čia gėris? Teisybė, galimybė? Kam? Mamai, na tebūnie, o vaikams?



Apie tvarką.. Aš nesuprantu kaip gali būti kažkoks tvarkos standartas namuose.  g.gif  Kas  man yra tvarka, mano vyrui gali atrodyti betverkė. Ne tik gali, bet taip ir yra  biggrin.gif
Mano vaikų tvarkos suvokimo amplitudė yra nuo pedanto iki "spintos durys užsidaro- vadinasi tvarka yra"  Kodėl visi tai turi suvokti vienodai? Kam to reikia? Man tikrai nepatiktų jei vyras mane mygtų, kad aš tvarką suprasčiau taip, kaip jis.  unsure.gif

siaip jau tevystes zmones irgi mokosi bent 18 m. savo seimoje, is savo tevu mirksiukas.gif

o tai no ne tokia pati praktika? blink.gif ten kazkaip sterilizuyoja tas kuriu 3 vaikai paimti? ar visam civilizuotam pasauly ne tokia pati praktika? kur nors yra priverstine sterilizacija ar kontracepsija?

nu vat o man keista skaityt. taigi kuriam seima su vyru, kuri pacios issirenkam. tai kazkaip gal turetu bent kazkoks bazinis sutapimas but tvarkos ir svaros supratime. argi pedantas zenysis su nevala? nu kazkodel tai nemanau. jei tavo vyras apmyztu klozeta ir nueitu nenuvales, tai cia tau ok butu, nemtygtum jo, kad sios vietos tvarka jam deretu suprast kitaip nei jis supranta

QUOTE(meletu @ 2015 05 06, 16:52)
Kažkaip gal neaiškiai išdėsčiau mintis. Bandau antru raundu.

Mano vaikas atsineša tą nelemtą dvigubą matpaką ir dar mes turim katiną.
Jūsų vaikas ir dar du klasiokai pasišaipo pamatę ką maniškis turi matpake. Mano vaikas pradeda šalintis klasiokų, bijo, kad vėl kas nepasišaipytų, o tie kaip tik ir laukia tos progos.
Mokytoja klasėje turi problemą, kurią reikia spręsti- patyčias? Ar neturi?

Mano galva, turi.
Kviečiasi pokalbiui mane dėl matpako turinio, jus ir tų kitų dviejų vaikų tėvus dėl to jog vaikai šaiposi iš kito.

Pokalbio metu, apie tai, jog šaipytis, tyčiotis negalima, jūsų vaikas aiškinasi "bet tai kaip tas jo matpakas šlykčiai atrodo, kaip jis gali šitai valgyti, o dar ta smarvė, kaip tas vaikas smirda, fuiii."
Panašiai pasakoja ir kiti du vaikai.

Man mokytoja pasako kokia situacija ir dėl ko vaikai šaiposi, o maniškis gūžiasi į kampą- matpako turinys ir katino kvapas.
Mano pozicija: matot, aš tokiu būdu aklėju vaiką, ruošiu jį gyvenimui, o dėl kvapo, na tai mes laikome veislinį katiną, mes jį labai mylime, o ir vaikas mokosi būti atsakingu, prižiūrėdamas katiną. Mokytoja, prašau atkreipti dėmesį, kad tie neišauklėti vaikai nedrystų iš mano vaiko tyčiotis, nes aš to netoleruosiu, skūsiuosi, patyčioms mokykloje turi būti užkirstas kelias.

Jūsų nuomonė apie mano poziciją?
Ką darytumėte, kad jūsų vaikas suprastų, jog tyčiotis negalima?
Kaip, jūsų galva, būtų galima išspręsti situaciją klasėje, kuo paprasčiau?

Ne, ne aš minėjau.

ok, nu ir kaip tu mamos vietoj issprestum tokia situacija? g.gif
Atsakyti