QUOTE(zuzla @ 2018 08 08, 13:33)
bet praktiškai žmonių patirtis kitokia, nuo to, kad sumokėję už draudimą negauna jokio patvirtinimo ar poliso, reikia rašyti/prašyti, kad atsiųstų, iki to, kad nusiunčia dokumentus dėl kompensavimo, ir 2-4 mėnesius reikia išsimušinėti, o jie tai sąskaitos nr. patikslinkite, paskui tyla savaitėmis, tai dokumentus pametė, atsiųskite vėl, tai dar kas nors, nors žmonės viską gerai pateikia. ir čia ne tūkstantinių sumų žmonės prašo, o iki 200 eur.</p><p>labiausiai man "patiko", kai trečioji šalis grąžino pinigus nuskaičiavus PVM, ir kitas atvejis, kai žmonės grąžino mašiną, nuomos kompanija nuskaičiavo už neva įbrėžimą 500 eur, o trečioji šalis žmogui pasakė, kad kol nebus sąskaitos iš serviso tai sumai, nieko nemokės.</p><p>skaičiau atsiliepimus apie icarhireinsurance ir worldwideinsure.</p><p></p>
Mes polisą gavome iškart į el. paštą (jau kelintą kartą).
Šiaip, aišku, žiauru, jei vyksta tokie dalykai. Bet jei yra nurodyta, kad kompensacijai gaut reik atsiųst sąskaitą už auto serviso darbus, tiesioginė nuomos kompanija PRIVALO pateikt sąmatą, tas pats liečia ir kt. dokumentus, o tada jau persiųst III-ajai šaliai. Jokiu būdu neginu jokios suinteresuotos šalies, tiesiog sukčių yra ir tarp tų, ir tarp kitų...
Todėl, kaip ir minėjau, reik pasverti rizikas, kainas ir patiems apsispręst
.