Kepures numetusios galime pasidžiaugti ir pasipuikuoti moteriška puošmena – plaukais. Deja, ji ne visoms duota. Negalinčios pasigirti vešliais ir puriais sukasi iš padėties, kaip išmano: viena griebiasi išganingųjų suktukų, kita velia, trečia džiovina nulenkusi galvą žemyn, ketvirta dairosi stebuklingos kaukės, penkta geria papildus, šešta – viską iškart ... Kepures numetusios galime pasidžiaugti ir pasipuikuoti moteriška puošmena – plaukais. Deja, ji ne visoms duota. Negalinčios pasigirti vešliais ir puriais sukasi iš padėties, kaip išmano: viena griebiasi išganingųjų suktukų, kita velia, trečia džiovina nulenkusi galvą žemyn, ketvirta dairosi stebuklingos kaukės, penkta geria papildus, šešta – viską iškart ... Bet priežiūra prasideda nuo šampūno ir jį plonaplaukėms reikėtų rinktis ypač apdairiai, nes netinkamas produktas gali tik dar labiau suprastinti plaukų išvaizdą. Lengviausia kelias – naudoti būtent jiems skirtas priemones.

Pasak ekspertės Sandrine Decaster, „Garnier“ plaukų laboratorijų vadovės, plonų plaukų skaidulų skersmuo – mažesnis nei kitų, be to, paprastai jie būna trapūs ir neatsparūs žalingiems aplinkos veiksniams. Tačiau ploni, silpni plaukai taps sveikesni ir dailesni, jei pagerės jų struktūra.

Kaip tik tokiu poveikiu pasižymintys šampūnai ir balzamas pasirodė šiuo metu. Tai – „Garnier Fructis Volume Restructure“, naujos kartos plonų plaukų priežiūros produktai, sukurti suderinus naująsias technologijas ir natūralius komponentus. „Garnier Fructis Volume Restructure“ priemonėse yra energizuojančių ženšenių ir imbierų ekstraktų, keramidų ir ypatingas biomedžiagų kompleksas. Visi kartu jie sutvirtina plaukų struktūrą, o rezultatas, kuri matote jūs ir aplinkiniai – puresni, sveikesni, taigi ir gražesni plaukai!

Šioje „Garnier Fructis“ linijoje yra skirtingos tekstūros – kreminės ir skaidrios – šampūnų (pastarasis skirtas riebaluotis linkusiems ploniems plaukams) ir labai veiksmingai gaivinančio bei apimtį didinančio balzamo. Jų indeliai – sodriai žali ir pastebimai skiriasi nuo kitų „Garnier Fructis“ gaminių, tad juos lengva pastebėti.

„Garnier Fructis“ tapo „žalesnis“ ir iš vidaus: „Volume Restructure“ priežiūros produktuose nėra silikono ir parabenų. Kurdama šiuos gaminius kompanija liko ištikima savo filosofijai, kurios laikosi jau daug metų: nuo tada, kai 1904 m. Alfredas Amouras Garnier‘as sukūrė plaukų losjoną, kurio pagrindą sudarė augalinės sudedamosios dalys, kompanija nuolat ieško ir kuria natūralias medžiagas, užtikrinančias reikiamą poveikį, bet neteršiančias gamtos, nedarančias žalos žmogui.

Ateinančiais mėnesiais „Garnier“ gaminius perkantiems žmonėms bus įteikiami medžiaginiai maišeliai, nes, kompanijos nuomone, naudodami plastikinius mes visi labai teršiame aplinką, kurioje gyvename. O ar girdėjote, kad viename iš didžiausių JAV miestų San Franciske jau uždrausta naudoti tokius maišelius? O nuo kitų metų gegužės jo pavyzdžiu paseks Los Andželas, tai padaryti ketina ir Londonas...

Akivaizdu, kad planetoje, kurioje gyvename, daugėja suvokiančių, jog dirbtines medžiagas, tegu ir darančias modernaus žmogaus gyvenimą patogesnį, būtina pakeisti draugiškomis gamtai – ir jos, ir savo pačių labui. Odos bei plaukų puoselėjimo priemones gaminanti „Garnier“ jau seniai tai suprato ir daug metų įvairiais būdais skatina mus mąstyti ir elgtis „žaliau“ rodydama pavyzdį.

„Žalios chemijos“ filosofija kompanija vadovaujasi visose srityse: nuo žaliavų bei gamybos technologijų parinkimo iki perdirbamų pakuočių naudojimo bei įsipareigojimo vykdyti ir remti švietėjišką veiklą, aplinkosauginį judėjimą... Tarkim, šampūno „Fructis“ buteliukai yra patys lengviausi plataus vartojimo gaminių rinkoje – sveria tik 18, 5 g. Sumažinus buteliukų svorį 5,5 proc., pavyksta sutaupyti 460 tonų naftos per metus! Kaip jau minėta, „Garnier“ pakuotes galima perdirbti, plastikinės žymimos tai patvirtinančiu „Eco-Emballages“ ženklu, kuriuo pasitikima visame pasaulyje.