Dar nesugalvojote, kokią dovanėlę per Kalėdas išrinkti draugei, pusseserei? Dovanokite šokoladą tikrai pradžiuginsite ir pamaloninsite.
O šokoladą išsirinkti padės bendrovės Nielsen atliktas tyrimas. Jo dalyvių nuomone, geras šokoladas tai gaminys iš geros kokybės produktų, saldus, sodraus kakavos skonio. O šiuos reikalavimus geriausiai atitinka Karūnos šokoladas.
O šokoladą išsirinkti padės bendrovės Nielsen atliktas tyrimas. Jo dalyvių nuomone, geras šokoladas tai gaminys iš geros kokybės produktų, saldus, sodraus kakavos skonio. O šiuos reikalavimus geriausiai atitinka Karūnos šokoladas.
Dar nesugalvojote, kokią dovanėlę per Kalėdas išrinkti draugei, pusseserei? Dovanokite šokoladą – tikrai pradžiuginsite ir pamaloninsite.
O šokoladą išsirinkti padės bendrovės „Nielsen“ atliktas tyrimas. Jo dalyvių nuomone, geras šokoladas – tai gaminys iš geros kokybės produktų, saldus, sodraus kakavos skonio. O šiuos reikalavimus geriausiai atitinka „Karūnos“ šokoladas.
Prie tokių išvadų prieita taikant „aklojo testo“ metodiką. Apklausos dalyviams buvo duodama ragauti šokolado be prekės ženklo. Paskui jų buvo prašoma atsakyti į klausimus apie šokolado savybes – skonį, kvapą, spalvą, kietumą, tirpumą burnoje ir pan. Svarbiausi kriterijai, respondentų vertinimu, puiki šokolado kokybė, intensyvus kakavos skonis ir puikus lūžimas gabaliukais. Respondentai šias savybes dažniau priskyrė „Karūnos“ šokoladui. Jo skonį atpažino net 60 proc. apklausos dalyvių.
„Mes jau žinojome, kad lietuviai yra tikri gurmanai ir vertina kokybišką šokoladą. Tad siekėme ir pasiūlyti jiems tokį gaminį, naudojome tik aukščiausios kokybės produktus. Labai džiugu, kad šios mūsų pastangos pasiteisino ir buvo įvertintos“, – kalbėjo Živilė Miniotienė, prekinio ženklo „Karūna“ vadovė.
„Aklojo testo“ metodas labai populiarus siekiant išsiaiškinti vartotojų nuomonę apie įvairius maisto produktus, nes respondentai nemato, kokio gamintojo šokoladą ar kitą produktą ragauja, o vadovaujasi tik savo pojūčiais. Šis tyrimas objektyvus, nes atskleidžia vartotojų skonį ir lūkesčius.
Tyrime dalyvavo 250 asmenų iš Vilniaus ir Kauno, jų amžius – nuo 18 iki 49 metų. Tarp jų – 60 proc. moterų ir 40 proc. vyrų.
Jų buvo klausiama ir apie šokolado pirkimo bei vartojimo įpročius. Pasirodo, lietuviai šokoladą dažnai perka impulsyviai: du trečdaliai pirkėjų, eidami į parduotuvę, nė neplanuoja pirkti šokolado.
Šokolado mūsų tautiečiai paprastai užsinori jau senkant jėgoms – t.y. antroje dienos pusėje, tarp pietų ir vakarienės, per vakarienę arba po jos. Šokoladu dažniausiai mėgaujamasi leidžiant laiką su draugais, šeimos nariais (39 proc.), poilsio akimirkomis namie, žiūrint televizorių (39 proc.). Daug mažiau jo skanaujama darbe, mokykloje (17 proc.). Dažniausiai šokoladu dalijamasi su draugais (37 proc.), su sutuoktiniu (23 proc.), kolegomis (18 proc.), kitais giminaičiais (12 proc.).
O šokoladą išsirinkti padės bendrovės „Nielsen“ atliktas tyrimas. Jo dalyvių nuomone, geras šokoladas – tai gaminys iš geros kokybės produktų, saldus, sodraus kakavos skonio. O šiuos reikalavimus geriausiai atitinka „Karūnos“ šokoladas.
Prie tokių išvadų prieita taikant „aklojo testo“ metodiką. Apklausos dalyviams buvo duodama ragauti šokolado be prekės ženklo. Paskui jų buvo prašoma atsakyti į klausimus apie šokolado savybes – skonį, kvapą, spalvą, kietumą, tirpumą burnoje ir pan. Svarbiausi kriterijai, respondentų vertinimu, puiki šokolado kokybė, intensyvus kakavos skonis ir puikus lūžimas gabaliukais. Respondentai šias savybes dažniau priskyrė „Karūnos“ šokoladui. Jo skonį atpažino net 60 proc. apklausos dalyvių.
„Mes jau žinojome, kad lietuviai yra tikri gurmanai ir vertina kokybišką šokoladą. Tad siekėme ir pasiūlyti jiems tokį gaminį, naudojome tik aukščiausios kokybės produktus. Labai džiugu, kad šios mūsų pastangos pasiteisino ir buvo įvertintos“, – kalbėjo Živilė Miniotienė, prekinio ženklo „Karūna“ vadovė.
„Aklojo testo“ metodas labai populiarus siekiant išsiaiškinti vartotojų nuomonę apie įvairius maisto produktus, nes respondentai nemato, kokio gamintojo šokoladą ar kitą produktą ragauja, o vadovaujasi tik savo pojūčiais. Šis tyrimas objektyvus, nes atskleidžia vartotojų skonį ir lūkesčius.
Tyrime dalyvavo 250 asmenų iš Vilniaus ir Kauno, jų amžius – nuo 18 iki 49 metų. Tarp jų – 60 proc. moterų ir 40 proc. vyrų.
Jų buvo klausiama ir apie šokolado pirkimo bei vartojimo įpročius. Pasirodo, lietuviai šokoladą dažnai perka impulsyviai: du trečdaliai pirkėjų, eidami į parduotuvę, nė neplanuoja pirkti šokolado.
Šokolado mūsų tautiečiai paprastai užsinori jau senkant jėgoms – t.y. antroje dienos pusėje, tarp pietų ir vakarienės, per vakarienę arba po jos. Šokoladu dažniausiai mėgaujamasi leidžiant laiką su draugais, šeimos nariais (39 proc.), poilsio akimirkomis namie, žiūrint televizorių (39 proc.). Daug mažiau jo skanaujama darbe, mokykloje (17 proc.). Dažniausiai šokoladu dalijamasi su draugais (37 proc.), su sutuoktiniu (23 proc.), kolegomis (18 proc.), kitais giminaičiais (12 proc.).