JAV psichologų asociacija paskelbė tyrimo medžiagą, kurioje teigiama, jog moters, kaip seksualinio objekto, demonstravimas žiniasklaidos priemonėse neigiamai veikia psichinę ir fizinę mergaičių-paauglių sveikatą. Seksualizacija pasireiškia tuo, kad žmogaus vertybės matuojamos tik jo/jos seksualiniu elgesiu, o visos kitos charakteristikos atsiduria antrame plane. Žmogus - seksualinis objektas. Psichologai įsitikinę, kad aktyvus seksualaus įvaizdžio demonstravimas žiniasklaidoje neigiamai veikia mergaičių lytinį brendimą.

Tyrėjai išanalizavo TV laidų, videoklipų, populiariausių dainų tekstų, žurnalų, filmų, kompiuterinių žaidimų ir interneto svetainių, reklamos kampanijų, skirtų paauglių auditorijai, medžiagą.

Psichologai pastebėjo naują reiškinį – „seksualizaciją“. Merginos stengiasi tapti „mažytėmis moterimis“: jos kopijuoja aprangos stilių, ypač pop žvaigždučių, kurios scenoje yra labiau išsirengusios, nei apsirengusios. Veikiamos seksualizacijos, mergaitės labiau išgyvena dėl savo fizinių trūkumų ir netenka pasitikėjimo savimi. Dėl to kyla psichinių sutrikimų, susergama depresija, anoreksija, bulimija. Kad situacija kuo greičiau pasikeistų, būtina sukurti specialias mokymo programas ir apriboti seksualinio įvaizdžio demonstravimą žiniasklaidoje.

Šaltinis: Kleo.ru