Kai kuriose užsienio šalyse jau atsirado nauja vadybos kryptis ir nauja specialybė – „baby-branding“ ekspertai (kūdikio „prekės ženklo“ sklaidos ekspertas). Šie specialistai padeda sutuoktinių poroms išsirinkti labiausiai tinkantį jų naujajam šeimos nariui vardą. Šeimai pabendravus su ekspertu, jiems sudaromas vardų sąrašas, kuris kartais sudaro net dešimtis puslapių. Ši paslauga kainuoja apie pusšimtį dolerių.




Nuo tada, kai Holivudo žvaigždės ėmė duoti savo vaikams vienas už kitą įmantresnius ir egzotiškesnius vardus, „spaudimą“ pajuto ir eiliniai amerikiečiai, todėl jie nenori atsilikti.
Kai kurie tėvai kreipiasi į numerologus, kurie kruopščiai išanalizuoja vardų reikšmes ir už šią paslaugą gauna pusė tūkstančio dolerių. Besižavintys retais vardais  tėveliai studijuoja populiariausių vardų reitingus interneto svetainėse, nenorėdami suteikti savo atžaloms labai paplitusių vardų.