Vyresniųjų klasių mokiniai ir jų matematikos mokytojai dažnai skundžiasi, jog nespėja per mokslo metus išeiti vienuoliktos (gimnazijose trečios) klasės kurso. Jį mokiniai baigia papildomai dirbdami per vasaros atostogas arba tik dvyliktos klasės pradžioje. "Mokiniai ir mokytojai patys mato, kad paskutinius dvejus mokymosi metus negali leisti sau gilintis į dėstomą temą, kai kurias temas išaiškina labai paviršutiniškai, nes tam nėra laiko, kurio pritrūksta ir kartojimui prieš brandos egzaminus" teigia LMP Švietimo ir mokslo komiteto pirmininkas Antonas Nikitinas.
Mokykloje mokant matematikos kai kurios temos dubliuojasi su temomis, kurios aiškinamos ir mokomos aukštosiose mokyklose. Šiuo metu vidurinio lavinimo mokyklų ir aukštųjų mokyklų programos nėra derinamos, todėl kai kurios temos aukštojoje mokykloje pradedamos aiškinti nuo pagrindų ir kitais metodais negu mokykloje, todėl iškyla papildomų keblumų. Todėl LMP siūlo subalansuoti šias programas, jog mokymo(si) laikas būtų išnaudojamas produktyviai.
Siekdamas kokybiškesnio matematikos mokymo vidurinio lavinimo mokyklose LMP siūlo Švietimo ir mokslo ministerijai sudaryti darbo grupę, kuri pakoreguotų bendrąsias programas ir išsilavinimo standartus, susiaurintų vidurinio ugdymo programos matematikos kursą, atsisakant temų, kurių yra dėstoma aukštosiose mokyklose.
Šaltinis: Lietuvos mokinių parlamentas