Londonas, sausio 13 d. (ELTA).
Didžiausia Jungtinėse Valstijose maisto produktų gamintoja "Kraft" ketina mažiau reklamuoti tokius gaminius kaip sausainiai "Oreo" ar saldūs gėrimai "Kool-Aid", nes stengiasi skatinti sveiką mitybą, remdamasi naujienų tarnyba BBC praneša ELTA.
"Kraft" taip pat ženklins maistingesnius ir mažai riebalų turinčius savo gaminius specialiomis etiketėmis. Praėjusiais metais panašios ženklinimo iniciatyvos ėmėsi konkurentė "PepsiCo".
Maisto pramonės įmonių veiksmus paskatino kritika, kurios įmonės sulaukė iš vartotojų teisių organizacijų, susirūpinusių vis didesniu amerikiečių vaikų nutukimu. Todėl pastaruoju metu stambiausi maisto produktų gamintojai netgi ėmė keisti kaloringiausių savo gaminių sudėtį.
Naujoji "Kraft" politika dėl reklamos televizijoje, radijuje ir spaudoje yra susijusi su 6-11 metų vaikais. Tai reiškia, kad dabar garsiausių užkandžių ir dribsnių reklamą, rodomą anksti ryte, pakeis maisto produktų ir gėrimų, kuriuos "Kraft" ženklina "protingo pasirinkimo" etikete, reklama. Tiesa, gamintoja nurodė ir toliau reklamuosianti visus savo produktus tuo metu, kai reklamą mato ir tėvai.
"Ieškome būdų skatinti suaugusiuosius ir vaikus valgyti protingai bei rinktis maistingumo požiūriu labiau subalansuotus produktus", - sakė "Kraft" viceprezidentas Lensas Fridmanas (Lance Friedmann).
ELTA