Daugelio Europos šalių gyventojų entuziastingai sutiktą naująjį „Durex“ sekso žaisliuką – vibruojantį varpos žiedą – išbandyti galės ir lietuviai. Poroms skirtas žaismingas produktas Lietuvoje pasirodys jau šios savaitės pabaigoje.

Naujojo produkto populiarumą Europoje liudija „Durex“ atliktas tyrimas, po kurio net pusė respondentų teigė, kad vibruojantis žiedas žymiai sustiprino jų seksualinius pojūčius. Ypač juo susidomėjo moterys, be to, kai kurie vyrai teigė, jog vibruojantis žiedas padėjo pratęsti seksualinį susijaudinimą ir patį aktą. Virš 70 proc. tyrimo dalyvių sakė, jog šį poduktą norėtų jį naudoti ir ateityje.

„Šis „Durex“ „Play“ linijos produktas skatina poras mėgautis intymiu gyvenimu, paįvairinti santykius išbandant ką nors naujo. Šis žaismingas, tačiau kartu paprastas produktas yra absoliučiai diskretiškas ir bus prieinamas bet kuriam vartotojui, norinčiam turėti sveiką ir įdomų intymų gyvenimą“, - sako „Durex“ produktų vadovas Robertas Verbickas.

Papildomą stimuliaciją abiems partneriams suteikiantis vibruojantis žiedas yra maunamas ant varpos, malonius pojūčius besimylintiems jis teikia net trečdalį valandos. Dalyvavusieji tyrime sakė, jog malonu tyrinėti, kokiu būdu dėvimas ir kuriose vietose jis teikia didžiausią pasitenkinimą.

Vibruojantis žiedas yra pagamintas iš skaidraus latekso ir gali būti naudojamas tiek su prezervatyvu, tiek ir be jo. Minėto „Durex“ tyrimo dalyvių tvirtinimu, seksualiniai pojūčiai abiem atvejais yra panašūs.  

Intymų gyvenimą paįvairinantį „Durex“ sekso žaisliuką Lietuvoje bus galima įsigyti ne sekso reikmenų parduotuvėse, kaip įprasta tokioms prekėms, o „Maxima“ prekybos centruose. Vibruojantis žiedas Lietuvoje kainuos pigiau nei Vakarų Europoje - apie 25 Lt. 

Pasak „Durex“ atstovų, gali būti, kad šis žiedas įneš naujų vėjų ir į vartotojų įpročius, mat  2005 m. „Durex“ atlikto pasaulinio sekso tyrimo duomenimis, daugiausia, t.y. net 41 proc. žmonių lytinio gyvenimo paįvairinimui naudojo pornografiją, masažiniam aliejui pirmenybę teikė 31 proc., lubrikantams - 30 proc. respondentų. Įvairias stimuliuojančias priemones daugiau nei pusė apklaustųjų pirko sekso reikmenų parduotuvėse.

Vienam žinomiausių pasaulyje prekinių ženklų ir prezervatyvų rinkos lyderiui „Durex“ priklauso daugelis šios srities inovacijų - pirmieji prezervatyvai su lubrikantais, pirmieji anatominės formos bei nelateksiniai prezervatyvai.