Švedijos madingų drabužių milžinė "Hennes and Mauritz" (H&M) atšaukė planuotą reklaminę kampaniją su britų supermanekene Keit Mos (Kate Moos). To priežastis - pranešimai, kad 31 metų modelis tariamai vartoja kokainą. "H&M" atsisako K. Mos, nes kompanija jau daug metų yra prieš narkotikus, antradienį paskelbė mados namai. K. Mos turėjo tapti Stelos Makartni (Stella McCartney) sukurtos "H&M" rudens ir žiemos kolekcijos, kuri parduotuvėse pasirodys lapkritį, veidu.

Dar praėjusį savaitgalį mados tinklas pareiškė, jog ir toliau ketina dirbti su K. Mos, nes manekenė apgailestauja dėl to, kas įvyko. Kiti mados namai, su kuriais bendradarbiavo manekenė, antradienį pranešimų nekomentavo.

Laikraštis "Daily Mirror" praėjusį ketvirtadienį paskelbė nuotraukas iš vaizdo juostos apie tariamą K. Mos potraukį kokainui. Atsakomybė už jos "nuosmukį" buvo suversta jos draugui Pitui Doherčiui (Pete Doherty). Savaitgalį spauda plyšavo, kad K. Mos jau išsiskyrė su draugu.

K. Mos pastaraisiais metais ne kartą buvo sulaukusi neigiamo žiniasklaidos dėmesio, be kita ko - dėl kvaišalų. Ši britė buvo atrasta, kai jai buvo 14 metų. K. Mos su savo išraiškingu, tačiau neproporcingu veidu ir palyginti menkomis kūno formomis buvo laikoma priešingybe tobulai atrodančioms devintojo dešimtmečio manekenėms.

Tarptautinio persilaužimo K. Mos sulaukė 1993-iaisiais, kai pristatė Kelvino Kleino (Calvin Klein) kvepalus "Obsession". Vėliau ji tapo mados pasaulio ikona ir uždirbo milijonus.

K. Mos yra prisipažinusi, jog beveik niekada blaivi nėra vaikščiojusi ant podiumo. Ji tikino niekada nevartojusi heroino, tačiau išbandžiusi visus kitus kvaišalus. 1998-aisiais ji gydėsi narkomanų reabilitacijos centre. Po sėkmingos terapijos K. Mos karjera toliau sėkmingai klostėsi.

ELTA