Didžiausios Lietuvoje viešosios nuomonės ir rinkos tyrimų bendrovės "TNS Gallup" atlikto tyrimo duomenimis, 2005 m. darbovietę pakeitė net 16 proc. nuolatinį darbą turinčių Lietuvos gyventojų.
Pasak Almos Tamošaitytės, "TNS Gallup" Žmogiškųjų resursų tyrimų skyriaus vadovės, tai - 4 procentiniais punktais daugiau nei 2004 metais. "Didėja ne tik darbo jėgos mobilumas šalies viduje - masiškai iš Lietuvos išvyksta jauni ir talentingi darbuotojai, todėl Lietuvos darbdaviams vis aktualesnis tampa darbuotojų lojalumo klausimas", - teigia ji.
Tyrimo duomenimis, praėjusiais metais darbuotojai reikliau vertino savo darbdavius bei pačią įmonę, kurioje dirbo. Itin didelę reikšmę turėjo moraliniai veiksniai - išryškėjo nepasitenkinimas savo įmonės reputacija ir nepasitikėjimas teikiamų prekių ar paslaugų kokybe, tačiau pagrindiniu lojalumą skatinančiu veiksniu ir toliau išliko pinigai. Tai buvo svarbu beveik pusei - net 46 proc. - apklaustųjų. Viso apklausoje dalyvavo 1500 respondentų.
"Atlikto tyrimo rezultatai paskatino mus 2006-aisiais pradėti įgyvendinti naują projektą, kurio tikslas yra nustatyti, kaip potencialūs darbuotojai renkasi būsimas darbovietes bei kurias Lietuvos bendroves vertina kaip patraukliausius darbdavius", - sako A.Tamošaitytė. Projektą "TNS Gallup" įgyvendins kasmet sausio - kovo mėnesiais. Jo metu bus apklausiama apie 2 tūkst. žmonių.
A.Tamošaitytės teigimu, tyrimas ne tik padės įmonėms įvertinti savo galimybes konkuruoti dėl geriausių darbuotojų, bet ir nurodys gaires, kaip formuoti patrauklaus darbdavio įvaizdį visuomenėje.
Šaltinis: "TNS Gallup"