Žaidimai smėlyje
Jūros žvaigždė
Žaidžia dvi komandos: A ir B, arba du žaidėjai. A komandos lyderis gulasi ant nugaros, išskečia kojas ir rankas, lyg jūros žvaigždė. B komandos žaidėjai išdėlioja 5 akmenukus tarp jūros žvaigždės spinduliukų. Tai yra tarp galvos ir dešinės rankos, tarp dešinės rankos ir dešinės kojos ir t.t. Akmenukai neturi liestis prie gulinčiojo ir sudaro maždaug lygų penkiakampį. Lyderio užduotis: apsisukti neatplėšiant nugaros nuo smėlio ir neužkliudant nė vieno akmenuko taip, kad galva atsidurtų toje vietoje, kur buvo viena iš kojų. Ir vėl gulėti kaip jūros žvaigždė, tarp kurios spindulių išdėlioti 5 akmenukai.
Likusieji A komandos nariai gali padėti lyderiui atlikti užduotį savo patarimais: kaip suktis, kaip neužkliudyti akmenų. B komandos nariai tuo metu paprasčiausiai linksminasi , žiūrėdami, kaip lyderis keberiojasi smėlyje. Žaidimą galima pasunkinti, išdėliojant akmenukus vis arčiau žmogaus kūno. Žaisti gali ir vienas asmuo, stengdamasis savarankiškai įveikti užduotį.
Rifai
Taip pat reikalingos dvi komandos. Vienos iš jų (šįkart gali būti B komandos) lyderis turi būti pasiruošęs voliotis smėlyje. Jis gulasi ant pilvo veidu į smėlį ir užsimerkia. Kojas ir rankas išdėlioja taip, kaip liepia A komandos žaidėjai. A komanda tyliai išdėlioja aplink jį 5 akmenukus (uolų rifus) taip, kad gulintis neišgirstų ir nežinotų, kur jie yra, ir pasitraukia atokiau.
Toliau B komandos žaidėjai patarimais padeda gulinčiajam atsistoti taip, kad neužkliudytų nė vieno akmenėlio (rifo). A komandos nariai stebi, kad rifai nebūtų paliesti. Žaidimą galima pasunkinti pridėjus daugiau ir skirtingų dydžių akmenų (rifų).
Šimtakojų estafetė
Smėlyje nubrėžkite starto ir finišo linijas. Priešais kiekvieną dalyvį (šimtakojį) starte guli po 2 akmenis. Užduotis: judėti į priekį pamėtėjant vieną iš akmenukų tolyn, bet tuo pačiu metu ranka liečiant antrąjį akmenuką, kuris turi gulėti savo vietoje nejudinamas. Taip judama link finišo linijos vis liečiant kuo nors vieną nejudantį akmenį. Laimi tas, kuris padarė mažiausiai žingsnių. Jei 2 šimtakojai pasiekė finišą padarę tiek pat žingsnių, laimi tas, kuris tai padarė greičiau. Patirtis rodo, kad pats patogiausias būdas pasiekti finišą šliaužti kojomis į priekį. Jei žaidėjas netyčia pastumia akmenuką, kuris turėjo būti nejudinamas, jam įskaitomas padarytas žingsnis. O jei akmenuką pamėtėja taip toli, kad jam neužtenka ūgio pasiekti jį, neatsiplėšiant nuo nejudinamo akmenuko, jis iškrenta iš žaidimo. Jei žaidime dalyvauja labai skirtingo ūgio žaidėjai, reikėtų atitinkamai pakoreguoti atstumus nuo starto iki finišo.
Žaidimai vandenyje
Žaiskite įprastus aikštelės žaidimus (pvz. šuniuką, kvadratą) vandenyje, žaisti žymiai linksmiau, jei visiems žaidėjams vandens iki juosmens. Linksmiausia ne tiek pagauti ar išmušti žaidėją, kiek pašokti vandenyje gaudant kamuolį ir po to gražiai pūkštelti atgal ištaškant kuo daugiau purslų į šalis. Skraidanti lėkštė taip pat tinka žaisti vandenyje, smagu pamušinėti ir badmintoną!
Titanikas
Dėmesio! Šis žaidimas tinka tik tiems, kas moka gerai plaukti.
Visi žaidėjai sėda į guminę valtį, čiužinį ir išplaukia į gilumą (ežero ar upės). Po to išmeta irklus kuo toliau nuo valties ištraukia kamštukus, kad oras pamažu išsileistų. Užduotis: pagauti irklus ir nusigauti iki kranto išsaugojus kuo daugiau ekipažo narių. Nes orui iš valties vis labiau išsileidžiant, reikia paaukoti vieną iš valtyje sėdinčių savanorių, išmetant jį į vandenį. Jis gali padėti stumtis valtį link kranto. Smagios vasaros!
Šaltinis: detochka.ru