dekui uz kritika ,pati matau,kad dar toli plaukti ,visiskai teisingai,kaip visada atspejote tiksliai,piesiau is nuotraukos (neturiu sugyventines,kad papozuotu ),jo, ta susisukusi moteriskes kuna neislauziau,truksta patirties Butinai ateity dar imesiu daugiau
pumis, sveikas prisijunges
del tavo darbo, ir man kliuna keleta vietu, kurios netikroviskai atrodo (kruties forma, koja), uztat uzpakaliukas vykes
As tokia pat pradedancioji kaip ir tu, nors zmogu tapyti nesiryzciau dar. Kol kas treniruoju ranka piesdama indus, vazas, darzoves ir pan. Del to ir neturiu ka parodyti is tapytu darbu. Ir uz "netobula"paveiksla niekas cia neuzmus, atvirksciai issakys pastabas, paskatins.
Taip kad sekmes kuryboje =]
del tavo darbo, ir man kliuna keleta vietu, kurios netikroviskai atrodo (kruties forma, koja), uztat uzpakaliukas vykes
As tokia pat pradedancioji kaip ir tu, nors zmogu tapyti nesiryzciau dar. Kol kas treniruoju ranka piesdama indus, vazas, darzoves ir pan. Del to ir neturiu ka parodyti is tapytu darbu. Ir uz "netobula"paveiksla niekas cia neuzmus, atvirksciai issakys pastabas, paskatins.
Taip kad sekmes kuryboje =]
ringute
aciu
didute
aciu
Aciu labai O piltuveli dar pradedama piesti abejojau ar man jis pavyks taip, kaip as noreciau...Nuotraukos kokybe taipogi prastoka, kadangi nufotografavau tik po to, kai atidaviau ir iremino (nebuvo tam salygu, nukabinti apsviesti ir pan)
pumis
Aciu
aciu
didute
aciu
QUOTE(trr @ 2010 02 07, 17:30)
labai įdomu pablusinėti ieškant (detalių išraiškingumo) skirtumų . kai kur yra mažiulyčių netikslumų, tarkim po lelija yra toks gražus melsvais kraštais žiedelis piltuvėlio formos, pas jus ta piltuvėlio struktūra subyrėjo, suplokštėjo, nėra tokia aiški ir taisyklinga, kaip originale, bet tai smulkmenos. ir tikriausiai jūsų darbe kai kurios detalės prapuolė tamsoje (čia dėl nuotraukos kokybės) regis šviesa originale "saulėtesnė", (tai irgi greičiausiai kalta nuotraukos kokybė), tad tai visai nesvarbu, nes visumoj tai pati kopija super, paveikslo esmė liko ta pati. medalis jums už kantrybę ir kruopštumą, buvau apakus tikrai ne kiekvienam čia esančiam taip pavyktų.
Aciu labai O piltuveli dar pradedama piesti abejojau ar man jis pavyks taip, kaip as noreciau...Nuotraukos kokybe taipogi prastoka, kadangi nufotografavau tik po to, kai atidaviau ir iremino (nebuvo tam salygu, nukabinti apsviesti ir pan)
pumis
Aciu
Stai ir gime mano pirmasis tapytas kunas
http://public.fotki....etas-60x80.html
Kabinsiu turbut miegamajam .
Kazi, vyras neisprotes, kaip kad naminiai gyvuleliai nuo medzio, kuri pakabinau ant zidinio ?
http://public.fotki....etas-60x80.html
Kabinsiu turbut miegamajam .
Kazi, vyras neisprotes, kaip kad naminiai gyvuleliai nuo medzio, kuri pakabinau ant zidinio ?
tas paskutinis aksana-lap darbas, tiksliau jo originalas aiškiai olandų tapybos (kurią visą labai mėgstu) kūrinys. kadangi olandai (flamandai arba nyderlandai) protestantai, o jie savo bažnyčių religiniais atvaizdais nepuošia, tai neturėdami kur dėtis iš nuobodulio pirmieji "atrado" ir 16-18am. beproto išplėtojo natiurmorto ir peizažo žanrus, (turguose tonomis tokius paveikslus pardavinėdavo, kiekvienoj troboj galėjai rasti tikro meno ) taigi visai verta iš to meto jų tapybos pasimokyti tikroviškumo ir medžiagiškumo (ypač atkreipkit dėmesį į stiklo vaizdavimą ). tiesa, natiurmortai tiksliau jų atskiri motyvai daugiau mažiau kažką simbolizuodavo, dažniausiai gyvenimo laikinumą, žmogaus tuštybę ir t.t ir pan.
natiurmortas
natiurmortas
dar
dar
dar
tulpės
natiurmortas
žemuogės
šparagai
knygos
vynuogės
nors tai daugiau piešimo įgudžiams lavinti (nes čia dominuoja piešinys, ne spalva), o va tapybos įgūdžiams lavinti jau labiau tinka impresionistų, postimpresionistų, ekspresionistų, abstrakcionistų ir visų kitų, kurie bėgo nuo tikroviškumo ir gilinosi į paties tapymo esmę, į spalvos/šviesos suvokimo ypatumus, ieškojo tapyboje naujų galimybių ir metodų..
dar pamačiau tam aksana-lap darbe susivėlusią tulpę ir prisiminiau vieną laidą, kur pasakojo apie visuotiną europos pamišimą dėl tulpių, nežinau šešioliktam ar septynioliktam amžiui, kai pasirodyti paryžiaus gatvėj be gėlių puokštės buvo stačiai nepadoru, olandijoj buvo išvedinėjamos kuo įdomesnės ir retesnės ir gražesnės tulpių veislės, kurios vienas svogūnėlis kartais kainuodavo tiek kiek fabrikas ar trijų aukštų namas amsterdamo centre.. o juk tas svogūnėlis gali ir nesudygti na paskui tas kainų burbulas subliuško ir juos ištiko panaši krizė kaip šiandien (kai perdėtai išpūstos NT kainos irgi subliuško), taigi panašu, kad grožėtis tupėmis paveiksle buvo pigiau ir tai ne šiaip gėlė, o prabangi gėlė buvo..
truputį išsiplėčiau.. čia ta tulpė kalta.
natiurmortas
natiurmortas
dar
dar
dar
tulpės
natiurmortas
žemuogės
šparagai
knygos
vynuogės
nors tai daugiau piešimo įgudžiams lavinti (nes čia dominuoja piešinys, ne spalva), o va tapybos įgūdžiams lavinti jau labiau tinka impresionistų, postimpresionistų, ekspresionistų, abstrakcionistų ir visų kitų, kurie bėgo nuo tikroviškumo ir gilinosi į paties tapymo esmę, į spalvos/šviesos suvokimo ypatumus, ieškojo tapyboje naujų galimybių ir metodų..
dar pamačiau tam aksana-lap darbe susivėlusią tulpę ir prisiminiau vieną laidą, kur pasakojo apie visuotiną europos pamišimą dėl tulpių, nežinau šešioliktam ar septynioliktam amžiui, kai pasirodyti paryžiaus gatvėj be gėlių puokštės buvo stačiai nepadoru, olandijoj buvo išvedinėjamos kuo įdomesnės ir retesnės ir gražesnės tulpių veislės, kurios vienas svogūnėlis kartais kainuodavo tiek kiek fabrikas ar trijų aukštų namas amsterdamo centre.. o juk tas svogūnėlis gali ir nesudygti na paskui tas kainų burbulas subliuško ir juos ištiko panaši krizė kaip šiandien (kai perdėtai išpūstos NT kainos irgi subliuško), taigi panašu, kad grožėtis tupėmis paveiksle buvo pigiau ir tai ne šiaip gėlė, o prabangi gėlė buvo..
truputį išsiplėčiau.. čia ta tulpė kalta.
QUOTE(ringute @ 2010 02 08, 16:22)
Stai ir gime mano pirmasis tapytas kunas
http://public.fotki....etas-60x80.html
Kabinsiu turbut miegamajam .
Kazi, vyras neisprotes, kaip kad naminiai gyvuleliai nuo medzio, kuri pakabinau ant zidinio ?
http://public.fotki....etas-60x80.html
Kabinsiu turbut miegamajam .
Kazi, vyras neisprotes, kaip kad naminiai gyvuleliai nuo medzio, kuri pakabinau ant zidinio ?
o ką gyvulėliai puldinėja medį?
na kūnas kietokas gavos, įsitempęs ir plastikinis. anatomiškai regis pečių linija kiek per siaura, lyginant su krūtim ir pilvu. ir ten kur ranka ant kojos gula, tai turi matytis riešas ant kojos, dabar ji tarsi įauga į koją. va plaukai (galvos vieta) neblogai nutapyti t.p. kryžkaulio vieta...
o draperijai (paklodei) formos aiškumo trūksta, matyt piešta iš galvos. jei šilkas tai jis blizga, minkštai slysta, klostės plonos, jei medvilnė tai guli kiečiau, plius gulintis audinys turi ne tik paslėpti, bet ir šiek tiek šešėliais ir klosčių kryptimis parodyti (atkartoti) po ja esančio kūno formą), čia mes tik iš konteksto spėjam, kad tai audinys , bet dabar jis atrodo kaip neaiškios kilmės tekanti masė.. tam visai verta pasitreniruoti ir iš natūros patapyti tiesiog numestą ar užmestą ar pakabintą ant kažko audinio gabalą... gal net du skirtingos rūšies..
QUOTE(trr @ 2010 02 08, 17:37)
tas paskutinis aksana-lap darbas, tiksliau jo originalas aiškiai olandų tapybos (kurią visą labai mėgstu) kūrinys. kadangi olandai (flamandai arba nyderlandai) protestantai, o jie savo bažnyčių religiniais atvaizdais nepuošia, tai neturėdami kur dėtis iš nuobodulio pirmieji "atrado" ir 16-18am. beproto išplėtojo natiurmorto ir peizažo žanrus, (turguose tonomis tokius paveikslus pardavinėdavo, kiekvienoj troboj galėjai rasti tikro meno ) taigi visai verta iš to meto jų tapybos pasimokyti tikroviškumo ir medžiagiškumo (ypač atkreipkit dėmesį į stiklo vaizdavimą ). tiesa, natiurmortai tiksliau jų atskiri motyvai daugiau mažiau kažką simbolizuodavo, dažniausiai gyvenimo laikinumą, žmogaus tuštybę ir t.t ir pan.
natiurmortas
natiurmortas
dar
dar
dar
tulpės
natiurmortas
žemuogės
šparagai
knygos
vynuogės
nors tai daugiau piešimo įgudžiams lavinti (nes čia dominuoja piešinys, ne spalva), o va tapybos įgūdžiams lavinti jau labiau tinka impresionistų, postimpresionistų, ekspresionistų, abstrakcionistų ir visų kitų, kurie bėgo nuo tikroviškumo ir gilinosi į paties tapymo esmę, į spalvos/šviesos suvokimo ypatumus, ieškojo tapyboje naujų galimybių ir metodų..
natiurmortas
natiurmortas
dar
dar
dar
tulpės
natiurmortas
žemuogės
šparagai
knygos
vynuogės
nors tai daugiau piešimo įgudžiams lavinti (nes čia dominuoja piešinys, ne spalva), o va tapybos įgūdžiams lavinti jau labiau tinka impresionistų, postimpresionistų, ekspresionistų, abstrakcionistų ir visų kitų, kurie bėgo nuo tikroviškumo ir gilinosi į paties tapymo esmę, į spalvos/šviesos suvokimo ypatumus, ieškojo tapyboje naujų galimybių ir metodų..
Wow, kokie tikroviski natiurmortai. Net zaktelejau...
QUOTE(trr @ 2010 02 08, 18:09)
o ką gyvulėliai puldinėja medį?
na kūnas kietokas gavos, įsitempęs ir plastikinis. anatomiškai regis pečių linija kiek per siaura, lyginant su krūtim ir pilvu. ir ten kur ranka ant kojos gula, tai turi matytis riešas ant kojos, dabar ji tarsi įauga į koją. va plaukai (galvos vieta) neblogai nutapyti t.p. kryžkaulio vieta...
o draperijai (paklodei) formos aiškumo trūksta, matyt piešta iš galvos. jei šilkas tai jis blizga, minkštai slysta, klostės plonos, jei medvilnė tai guli kiečiau, plius gulintis audinys turi ne tik paslėpti, bet ir šiek tiek šešėliais ir klosčių kryptimis parodyti (atkartoti) po ja esančio kūno formą), čia mes tik iš konteksto spėjam, kad tai audinys , bet dabar jis atrodo kaip neaiškios kilmės tekanti masė.. tam visai verta pasitreniruoti ir iš natūros patapyti tiesiog numestą ar užmestą ar pakabintą ant kažko audinio gabalą... gal net du skirtingos rūšies..
na kūnas kietokas gavos, įsitempęs ir plastikinis. anatomiškai regis pečių linija kiek per siaura, lyginant su krūtim ir pilvu. ir ten kur ranka ant kojos gula, tai turi matytis riešas ant kojos, dabar ji tarsi įauga į koją. va plaukai (galvos vieta) neblogai nutapyti t.p. kryžkaulio vieta...
o draperijai (paklodei) formos aiškumo trūksta, matyt piešta iš galvos. jei šilkas tai jis blizga, minkštai slysta, klostės plonos, jei medvilnė tai guli kiečiau, plius gulintis audinys turi ne tik paslėpti, bet ir šiek tiek šešėliais ir klosčių kryptimis parodyti (atkartoti) po ja esančio kūno formą), čia mes tik iš konteksto spėjam, kad tai audinys , bet dabar jis atrodo kaip neaiškios kilmės tekanti masė.. tam visai verta pasitreniruoti ir iš natūros patapyti tiesiog numestą ar užmestą ar pakabintą ant kažko audinio gabalą... gal net du skirtingos rūšies..
Na taip, dabar ir as matau, kad ranka iaugusi.O kaip ja padeti ant kelio - seseli ilginti? Riesa reikes irgi pasitreniruoti ispiesti.
O del ko gaunasi toks plastikinis? Del netinkamu spalvu ar potepiu?
Su paklodem tai kantrybes begalines reikia. Matyt ir sugebejimu. Tos visos rauksles, ir dar kiekviena turi seseli . Matyt, man tiks ir si
QUOTE(ringute @ 2010 02 08, 17:22)
Stai ir gime mano pirmasis tapytas kunas
http://public.fotki....etas-60x80.html
Kabinsiu turbut miegamajam .
Kazi, vyras neisprotes, kaip kad naminiai gyvuleliai nuo medzio, kuri pakabinau ant zidinio ?
http://public.fotki....etas-60x80.html
Kabinsiu turbut miegamajam .
Kazi, vyras neisprotes, kaip kad naminiai gyvuleliai nuo medzio, kuri pakabinau ant zidinio ?
Ringute-grazu,spalvos gerai parinktos,man tik krutis uzkliuvo,kazkas ten ne taip,lyg atskirai nuo kuno ar forma pati ,bet tai musu moteriskes panasios kazkuo,gal plaukai panasus ,mano tik su dredais
QUOTE(pumis @ 2010 02 08, 18:53)
Ringute-grazu,spalvos gerai parinktos,man tik krutis uzkliuvo,kazkas ten ne taip,lyg atskirai nuo kuno ar forma pati ,bet tai musu moteriskes panasios kazkuo,gal plaukai panasus ,mano tik su dredais
kurgi moteriske nebus panasi, gi ta pati pozavo. As tik paprasiau, kad sedetu
Jo ji vargse motera tarp Austrijos ir Lietuvos blaskosi (kaip ir as)
Dar sakykit kiek jus uztrunkat prie vieno darbo,nes as per tris kokias valandas ir nuteplioju ,aisku mano didziausias darbas 30x30,bet paskui buna taisau,perpiesiu
Dar sakykit kiek jus uztrunkat prie vieno darbo,nes as per tris kokias valandas ir nuteplioju ,aisku mano didziausias darbas 30x30,bet paskui buna taisau,perpiesiu
QUOTE(ringute @ 2010 02 08, 18:52)
spalvos tam nelabai turi reikšmės, va potėpis tai turėtų būti minkštesnis (smulkesnis, įvairesnis, ne toks vienakryptis) ir kūno linijos plastiškesnės, dabar jos tokios pernelyg kietos ir tiesios.. kad ir tas šešėlis ant kojos (blauzdos), jis kietas kaip briauna ir tiesus, o turėtų būti aptakesnis ir atkartoti iškilusią raumens formą. na žinant visus raumenis tas linijos plastiškumas atsiranda savaime. nėra kūne tiesių linijų ir lygių plokštumų
apskritai tapant kūną tiesiog daugiau galvoti apie gyvo kūno šilumą, minkštumą ir virpesį..