45 metų veiklos sukaktį mininti Švedijos kosmetikos bendrovė „Oriflame“ Baltijos šalyse rengia didžiulę grožio šventę. „Oriflame“ sumanymu, Lietuvoje moterims kvapą gniaužianti šventė vyks viešosiose miestų erdvėse Panevėžyje, Vilniuje, Kaune, Palangoje ir Šiauliuose. Miestų aikštės ir gatvės pavirs į grožio miestelius, kuriuose susirinks ir svečių lauks grožio, makiažo, šukuosenų ir kosmetikos ekspertai.

„Oriflame“ grožio miesteliuose svečiai ir viešnios galės konsultuotis su grožio ekspertais, sužinoti naujausiais makiažo, plaukų madų tendencijas, išmokti savarankiškai pasidaryti makiažą ar, patikėjus save ekspertų rankoms, patirti įspūdingų savo išvaizdos pokyčių. 45 metų veiklos sukaktį mininti Švedijos kosmetikos bendrovė „Oriflame“ Baltijos šalyse rengia didžiulę grožio šventę. „Oriflame“ sumanymu, Lietuvoje moterims kvapą gniaužianti šventė vyks viešosiose miestų erdvėse Panevėžyje, Vilniuje, Kaune, Palangoje ir Šiauliuose. Miestų aikštės ir gatvės pavirs į grožio miestelius, kuriuose susirinks ir svečių lauks grožio, makiažo, šukuosenų ir kosmetikos ekspertai.

„Oriflame“ grožio miesteliuose svečiai ir viešnios galės konsultuotis su grožio ekspertais, sužinoti naujausiais makiažo, plaukų madų tendencijas, išmokti savarankiškai pasidaryti makiažą ar, patikėjus save ekspertų rankoms, patirti įspūdingų savo išvaizdos pokyčių.

„Oriflame“ grožio miesteliai nuo 14 val. įsikurs:
birželio 12 d. - Panevėžio Laisvės aikštėje
birželio 13d. – Vilniuje, prie Baltojo tilto
birželio 15d. - Kauno Vienybės aikštėje
birželio 16d. – Palangoje, Vytauto g. 96A (centrinė aikštė greta stoties)
birželio 17d. – Šiauliuose, Vilniaus g. 200 (pėsčiųjų alėja)

Kiekviename šventės miestelyje svečiai galės aplankyti daug teminių stendų, išbandyti produktus ir naujoves, sužinoti paskutines makiažo, dekoratyvinės kosmetikos ir šukuosenų mados tendencijas. Profesionalai patars ir čia pat vietoje parodys, kaip pasidaryti makiažą, naudojant įprastas makiažo priemones. Renginiuose galima bus atlikti veido odos testus ir gauti vertingų odos priežiūros specialistų patarimų.

„Oriflame“ puoselėja ekologijos idėją, taigi renginiuose galima bus daugiau sužinoti ir apie „žaliąją“ kosmetikos liniją, ir čia pat atiduoti perdirbti jau panaudotos kosmetikos pakuotes.

Makiažo ir šukuosenų meistrai kiekviename mieste demonstruos dieninį makiažą ir šukuosenas, vakarinį makiažą ir šukuosenas bei ultramadingą makiažą ir šukuosenas.

Renginius „Oriflame“ miesteliuose ves ir koncertuos dainininkas Egidijus Sipavičius. Palangoje jį pakeis grupė „Kastaneda“ - abu „Kastanedos“ nariai vienai dienai taps grožio miestelio šeimininkais.

Tiesioginė prekyba populiarėja

Švedijoje įkurta bendrovė „Oriflame“ per 45 veiklos metus įsitvirtino daugiau nei 60 pasaulio šalių. Bendrovės produkciją platina 3,6 mln. konsultantų visame pasaulyje.

„Oriflame“ buvo viena pirmųjų Baltijos šalyse verslo įmonių, kurios nepriklausomybę atgavusiose valstybėse ėmėsi diegti tiesioginio pardavimo kultūrą, siūlant įsigyti gamintojo kosmetiką pagal katalogus. Naujausi Baltijos tiesioginės prekybos asociacijos atlikto tyrimo duomenys rodo, kad net 80 proc. Lietuvos gyventojų iš esmės teigiamai žiūri į tiesioginę prekybą.

„Tiesioginė prekyba visuomet buvo populiari, tačiau šiuo metu, atsiradus naujiems moderniems pardavimo būdams ir plečiant pardavimo tinklą, pastebima nauja tiesioginio pardavimo populiarumo banga“, - sako „Oriflame“ marketingo koordinatorė Lietuvoje Edita Čivilytė – Ragaišienė.

Kaip teigia „Oriflame“ grožio konsultantai, jiems patinka papildyti savo gyvenimą veikla, kuri kitiems žmonėms atneša džiaugsmo ir suteikia grožio. Lankstus ir neribotas darbo laikas užtikrina papildomas pajamas, leidžiančias įgyvendinti savo svajones, nenukenčiant šeimos biudžetui. Lietuvoje „Oriflame“ konsultantais yra tapę 11 000 žmonių, o „Oriflame“ dalis grožio prekių rinkoje nuolat auga.

„Oriflame“ rūpinasi aplinkosauga

„Oriflame“ veikla grindžiama atsakomybe ir ilgalaike partneryste. Per visus 45 veiklos metus bendrovei svarbiausiais kriterijais buvo ir išliko aukšti klientų aptarnavimo reikalavimai ir kosmetikos kokybė. Dėmesys žmonėms ir gamtai laikomos svarbiausiomis vertybėmis, kurios atsispindi ir bendrovės socialiniame elgesyje.

„Įmonė atsižvelgia į naujausias technologines galimybes ir laikosi ekologiško požiūrio, kurdama ir leisdama katalogus bei formuodama produktų užsakymų sistemą. Patogus interaktyvus interneto tinklalapis, elektroniniai užsakymai ir iPhone telefonams skirtos programos – tai naujausi elektroniniai sprendimai, užtikrinantys greitą ir patogų bendravimą su klientais“, - teigia „Oriflame“ marketingo koordinatorė Lietuvoje Edita Čivilytė – Ragaišienė.

Rygoje duris atvėrė pirmasis Baltijos šalyse „Oriflame“ ekologinis biuras, kur aptarnaujami klientai. Naujasis biuras atitinka naujausius ekodizaino reikalavimus, energijos taupymo tendencijas, čia įdiegta atliekų rūšiavimo sistema ir sukurtas draugiškas požiūris į gamtos išteklius kasdieniame darbe.

Daugiau informacijos apie „Oriflame“ ir renginius: www.oriflame.lt.


Daugiau informacijos:
Edita Čivilytė – Ragaišienė
„Oriflame“ marketingo koordinatorė Lietuvoje
Tel. 8 620 67274
el.paštas: edita.ragaisiene@oriflame.lt