Help - Search - Member List - Calendar
Full Version: Gyvenimas po steroidu...
Supermamų klubas > Motinystė ir tėvystė > Tėčio puslapis
renimania
Mielos super mamos, reikia jusu ismintingo patarimo.
Istorija tokia: mano vyras labai ilga laika vartojo steroidus (apie 7 metus) bet po ilgu
svarstymu nusprende visgi mesti. Labai sveikintinas sprendimas bet su nemaloniomis pasekmemis. Jo sexualumas isnyko, visai nebeliko potraukio, kaip suprantate as tuo visai nesidziaugiu.

Kaip kiekvienai moteriai man norisi jaustis geidziamai, ir patraukliai, taciau siuo metu mes esame daugiau draugai ir kambariokai...

Gal kas buvote panasioje situacijoje ir zinote budu kaip spresti tokias bedas, ar tiesiog laukti apsiginklavus kantrybe? Kiek laiko trunka tokia busena?

verysad.gif
*GAILĖ*
QUOTE(renimania @ 2010 05 11, 17:32)
Mielos super mamos, reikia jusu ismintingo patarimo.
Istorija tokia: mano vyras labai ilga laika vartojo steroidus (apie 7 metus) bet po ilgu
svarstymu nusprende visgi mesti. Labai sveikintinas sprendimas bet su nemaloniomis pasekmemis. Jo sexualumas isnyko, visai nebeliko potraukio, kaip suprantate as tuo visai nesidziaugiu.

Kaip kiekvienai moteriai man norisi jaustis geidziamai, ir patraukliai, taciau siuo metu mes esame daugiau draugai ir kambariokai...

Gal kas buvote panasioje situacijoje ir zinote budu kaip spresti tokias bedas, ar tiesiog laukti apsiginklavus kantrybe? Kiek laiko trunka tokia busena?

verysad.gif
*


kol neišsivalys tie hormonai iš organizmo, tai gerai nebus. laikui bėgant turėtų gerėt. mano vienas draugas irgi vartojo porą m, paskui kai nutraukė, tai ir erekcijos sutrikimai, ir potraukio nebuvo, bet viskas grįžo per kokius 2-3 metus į normalią būseną mirksiukas.gif
o šiaip nueikit pas kokį endokrinologą gal, pasikonsultuokit g.gif
renimania
ooooo tai regis reikes kaip reikalas kantrybe apsiginkluoti, bent jau zinosiu ko tiketis dabar cry.gif
*GAILĖ*
QUOTE(renimania @ 2010 05 11, 17:55)
ooooo tai regis reikes kaip reikalas kantrybe apsiginkluoti, bent jau zinosiu ko tiketis dabar cry.gif
*


nu gal jam bus greičiau, gi nežinom kokios dozės buvo vartotos, todėl neaišku kiek pakenkta. pagaliau gi yra šiais laikais viagra rolleyes.gif
***Žaltvykslė
Galima panaudoti preparatus, valančius organizmą, tada greičiau atsistatys jūsiškis..
gielux
Vienareikšmiškai daryt kraujo tyrimus ir konsultuotis su specais. O organizmo valymas daromas po kiekvieno kurso, t.y. nevartoja nieks ištisus metus steroidų.
Tribulus kelia tostesterono kiekį.
Sima_kaj
Pas mus panasi sitaucija. Vyras baigineja antra kursa. Kaskart jis daro pertraukas ir vartoja preparatus valancius organizma. Prasau jo, kad nepradetu naujo kurso, jis prizadejo, kad tai paskutinis kartas, bet as abejoju. Nors jis man ir pasakoja, kas po organizmo valymo viskas atsistatys i savo vietas, vistiek cia chemija ir palieka poveiki organizmui verysad.gif
renimania
jo, laaabai girdeta, zodis zodin.... va tik organizmo astsistatymo ne zenklo. Ach kokie jie savanaudziai kartais, isivaizduoja jaunystes eliksyra atrade... taciau visais imanomais budais ignoruoja neigiama poveiki, padidejes kraujospudis, nevaisingumas... doh.gif
Vlad3
Gal cia ir nuo steroidu...Nors as galvoju o gal temos autore tiesiog prarado seksualuma savo vyro akyse ir jam nerupi kaip moteris...Ir cia steroidai nieko deti, siaip sutapimas
Rytis12
bet tai visi zino, kad steroidai sukelia impotencija, ir vistiek vartoja. Ar moterys, zino, kad 40 metei ant veido pagal rauksliu kieki matosi ji ruoko ar ne, vistiek nemeta.
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2014 Invision Power Services, Inc.