grįžtant prie internetinių pirkimų, ar yra kam tekę kovoti su ES parduotuvėm, kai negrąžina pinigų ilgą laiką? AŠ su viena Vokietijos parduotuve
https://www.maxis-babywelt.de/ kariauju. Negrąžina beveik 270 eurų, nes atsisakiau laukti dar nepagaimntų prekių. Užsakymą suformavau 2014-11-28, dalį pinigų grąžino iš karto, nes neturėjo prekių, kitos prekės dar net nepradėtos gaminti, tad tai ką turėjau sutikau pirkti, to ko neturi ir neaišku kada turės, atsisakiau. Turimas prekes atsiuntė su 2015-01-14 sąskaita, tačiau už prekes, kurių neturi, antro grąžžinimo niekaip nepavyksta atgauti. Keturis kartus prašiau, vis žada. Mokėta ne per PAYPAL.
ECC tinklapyje randu, kad 2011 m. spalio 25 d. buvo priimta Europos Parlamento ir Tarybos direktyva 2011/83/ES dėl vartotojų teisių. Šioje direktyvoje nurodyta, kad vartotojui įgyvendinus teisę atsisakyti sutarties, verslininkas ne vėliau kaip per 14 dienų nuo sutarties atsisakymo turi grąžinti vartotojui visas jo sumokėtas sumas. Nežinau, kaip čia elgtis, ar dar marinuot laiką, ar kreiptis į www.ecc.lt pagalbos. Kokia jūsų patirtis?