
Keliavome po Madeirą visuomeniniu transportu.
Pasakojimą rašyti nusprendžiau, kad pasidalinčiau šia keliavimo patirtimi. Tiesa, jokio specialaus tyrimo ar žygdarbio renkantis informaciją apie keliones po Madeiros salą autobusu nepadariau. Viską padarė Sunflower kelionių gidas Madeira car tour and walks.. Labai rekomenduotinas kelionių gidas tiek vaikštantiems pėsčiomis, tiek keliaujantiems automobiliu.


Kitas kelionių gidas Baedeker Madeira kiek plačiau papasakojo apie salos ir miestelių istoriją, lankytinas vietas.
Savo pasakojime laukiu komentarų, pastebėjimų ir klausimų.

Lietuviai dažniausiai Madeiros salą pasiekia keliaudami su lenkų kelionių agentūra Itaka, kuri iš Varšuvos skraidina tiesiogiai. Kas nenori prisirišti prie agentūrų, paprastai renkasi skrydį iš Londono Gatwick oro uosto su oro bendrove Easy jet.
Nenorėjau agentūros kelionės. O Easy jet skrydžiai į Madeiros salą šįmet buvo kaip niekad brangūs. Kelionei galiu skirti nedaug finansų. Tad teko plušėti, ieškoti, kas dar skrenda į salą. Mintį kištelėjo skyscanner.com, užrodęs gana nebrangų variantą skristi iš Varšuvos su portugalų oro bendrove TAP.

Taigi, iki kelionės likus 8 mėnesiams iš flytap.com tinklapio perku discount kategorijos bilietus. Jungtinis skrydis Varšuva-Funšalis-Varšuva su persėdimu Lisabonoje įskaitant kiekvienam po registruotą bagažą, maitinimą lėktuve atsiėjo 1007 Lt žmogui. Simple autobuso bilietai Vilnius-Varšuva-Vilnius 20 Lt žmogui.
Buvo kiek nerimo nusipirkus bilietus su TAP. Juokais visas pasaulis šių oro linijų pavadinimą iššifruoja kaip TAKE ANOTHER PLANE.


Keliauju su savo nuolatine bendrakeleive.
Daugumai TAP oro linijų skrydžių galima užsiregistruoti internetu arba mobiliuoju telefonu likus 72 valandoms iki skrydžio.

Papildyta:
2014-06-06 - 07. Penktadienis- šeštadienis. Kelyje.
Penktadienį vakariniu Simple Express autobusu Vilnius-Berlynas pajudame iki Varšuvos. Jau nebe pirma mūsų kelionė pagavus 10 Lt žmogui tekainuojančius bilietais.

Viskas vyksta sklandžiai. Naktis neprailgsta. Ryte nustebina tankus rūkas, užklojęs Lenkijos laukus. Ir storžieviškas autobuso vairuotojo elgesys atiduodant bagažą.

Varšuvos Dw. Centralnyj autobusų stotis irgi nebe naujiena. Kylame į poilsio salę, kur papusryčiaujame iš namų įsidėtu maistu. Nusimaudome. Vienoje iš stoties kavinukių išgeriame kavos.
Nematuškė. Ta mergaitė taip gražiai derėjo kavinukės fone:

Stotyje puikiai veikia nemokamas wi-fi, tad išsiunčiu el. laiškus namiškiams.
Susirandame traukinį, nuvešiantį į oro uostą. Įsitikiname, kad Warszawa Centralna stotis būna atidaryta visą naktį. Bagažą paliekame automatinėje bagažinėje (didelės dėžės kaina 12 zl.) Ir turime visą pusdienį Varšuvoje.

Planuose senasis rajonas Praga, esantis kitoje Vyslos pusėje.
Kam įdomu, ką pamatėme Varšuvoje, galima pažiūrėti mano patrepsėjimų po Lenkiją temoje.

Atrodo, nieko nenuveikėme Varšuvoje, o pusdienis taip greit praėjo.
Susirenkame daiktus iš bagažo saugyklos ir judame link traukinuko, nuvešiančio į F. Chopin oro uostą. Žinau, kad iš Varšuvos Centrinės stoties oro uostas patogiausiai pasiekiamas S2, S3 ir KML traukiniais. Švieslentėje nurodomi traukinių išvykimo takai. Viskas labai paprasta.

Einame į nurodytą taką. Dega švieslentėle Lotnisko F. Chopina. Traukinys atvažiuoja. Viduje geltonas aparatas, valgantis tik monetas. Kartu su kitais užsieniečiais pavargstame, kol nuperkame bilietus.


Oro uostas. Traukinių stotis yra prie pat autobusų. Susigaudome lengvai. Tiesa, iki išvykimo salės reikia šiek tiek paėjėti. Išvykimas antrame aukšte (mums buvo reikalingas I oro uosto terminalas). Registracijos salė iš pirmo žvilgsnio man pasirodo labai chaotiška.


Galiausiai išvystame mūsų registracijos stalelių numerį. Prisiregistruojame. Lagaminus atsiimsime tik Funšalyje. Belieka apsauga. Pirmąkart kažkuo stipriai neįtinku nei aš, nei mano kuprinė. Tikrinanti moteris net kelnaites ištampo.



Paskui viskas kaip ir įprasta oro uoste. Susirandame vartus. Pasižvalgome po parduotuves.
TAPui tiesiama rankovė.
