Įkraunama...
Įkraunama...

StrawberryNET- VII

user posted imageuser posted imageuser posted imageuser posted image

Čia pagrindiniai klausimai ir žinoma atsakymai į juos, labai prašome prieš klausiant, perskaityti šią "instrukciją"

Kaip pirkti? Atsidarote Braškių puslapį ir pasirenkate sali OTHERS. Tuomet ieskote savo norimu prekiu. Prekes galima rasti pagal gamintojo pavadinima arba paieskos pagalba (Search Product). Kaina nurodyta zaliame fone. Savo norimas prekes susidedate i krepseli (Add to cart), tuomet sekate nurodymus, ivedate savo emaila, adresa, kreditines korteles duomenis.

Kaip skaiciuojamos nuolaidos? Informacija - čia

Ar kainuoja siuntimas? Visu prekiu, isskyrus kvepalu siuntimas yra nemokamas. Kvepalu siuntimas kainuoja 10 % nuo kvepalu kainos, taigi jei kvepalai kainuoja 60 USD, siuntimas kainuos 6 USD.

Kaip moketi? Moketi galima TIK kreditine arba internetinese parduotuvese atsiskaityti skirtomis kortelemis. Kreditines korteles yra Visa Classique bei Mastercard, internetinio atsiskaitymo - Virtuon. Jei kreipsites i banka, jums butinai patars kokia konkrecia kortele isigyti atsiskaitymams internete. Moketi galima irasant tiesiogiai savo korteles duomenis arba uzsiregistravus https://www.paypal.com/

Ar galima atsiskaityti kito zmogaus kortele? Taip galima, braskes sito nekontroliuoja ir nepraso atsiskaityti tik savo kortele.

Ar galima uzsakyti kitam zmogui? Taip galima, taip pat galite pazymeti uzsakymo metu gift, jeigu tai dovana. Tada braskes aprisa dezute graziu violetiniu kaspineliu

Kaip braskes patvirtina jusu pirkima?Kai uzsisakote, automatiskai savo el. pasto dezuteje randate braskiu rezervacijos patvirtinima. Ten yra nurodytas Order Number. Ji galite ivesti i braskiu puslapyje esanti langeli ir pasitiktinti Shipment Status, t.y. siuntimo busena, ar jusu preke jau issiusta, ar vis dar ne?

Kiek laiko keliauja prekes? Standartiskai prekes keliauja 2-3 savaites. Yra buve atveju, kai prekes keliavo iki mergaiciu 2 menesius, taigi nesulaukus prekiu po 2 savaiciu neverta panikuoti. Paprastai del musu pasto kaltes, prekiu siuntimas gali uztrukti ir ilgiau. Pacios braskes nurodo 14 darbo dienu termina, per kurias reiktu kantriai laukti ir del siuntinio kreiptis tik po to.

Ka daryti kai prekes atkeliauja? Savo pasto dezuteje randate lapeli, einate i savo pasta ir atsiimate su asmens dokumentu siuntini. Jeigu jusu siuntinys uzkliuna muitinei, ji gali sulaikyti siuntini patikrinimui. Tuomet savo pasto dezuteje randate lapeli, atvykti i muitine Gelezinkelio gatveje. Apie tvarka ne vilnietiems, galbut galetu pasakyti daugiau kazkas kitas. Jeigu Jusu siuntinys kainuoja daugiau nei 80 lt, muitine turi teise ji apmokestinti PVM, o kvepalams yra taikomi akcizai. Sumokejus mokescius, siuntini atsiimti galesite tame paciame paste, kuriame isikurusi muitine.

Ar braskes grazina sumoketus mokescius muitinei ir ka reikia daryti norint juos susigrazinti? Taip, grazina. Reikia jiems parasyti emaila, prasant grazinti sumoketus mokescius ir prikabinti nuskanuotus arba nufotografuotus muitines dokumentus - saskaita bei paskaiciavimu lapa.

QUOTE(Incense @ 2010 11 18, 12:03)
Juk braskes labai greitai grazina mokescius. As, pvz, atgavau per 5 d.d.
Hello,

I paid import duty XX,XX LTL (XX,XX EUR), please, return it, if possible.
My order number: 10017******

best regards
Vardenis Pavardenis 


Butinai prisekit nuskanuota ceki ir dokumenta is muitines.  4u.gif



Ka daryti jeigu gautos prekes kokybe esate nepatenkinti? Visu pirma jei esate patenkintos ar nepatenkintos, visada pasidalinkite temoje - visada smagu zinoti apie musu pinigeliu vertas prekes Taip pat visoms svarbu zinoti jeigu gavote prasta preke. Jeigu gavote brokuota, sugadinta ar nebegaliojancia preke, parasykite braskems, pageidautina su nuotraukomis, jie turetu grazinti i jusu saskaita pinigelius arba issiusti kita analogiska, bet gera preke.

Ka daryti jei prekes negaunate? Parasykite braskems emaila su skundu, jie tokiu atveju grazina pinigus arba issiuncia ta pacia preke dar syki.
Ka daryti jei neturite kreditines korteles, nemokate anglu kalbaos ir is vis nedristate pirkti internetu? Kreipkites i mergaites temoje, visuomet padesime be jokiu tarpininkavimo procentu.
Kaip susigrąžinti sumokėtus mokesčius?
viskas labai labai paprasta. Nuskanuoji ar nufotografuoji lapus, kuriuos gausi pašte, ten kur parašyta, kiek mokesčių sumokėjai. Tada rašai braškėms, mol sumokėjau mokesčius, norėčiau atgauti, jei įmanoma (aš rašiau adresu teresa@strawberrynet.com), prisegi tuos lapus ir viskas. Tada lauki atsakymo.

I tema
II tema
III tema
IV tema
V tema
VI tema
Atsakyti
Šį pranešimą redagavo Vitulka: 07 vasario 2013 - 17:25
Sveikos, mergaites. 4u.gif
Turiu klausima, per kiek laiko, pastoroju metu, gaunat is braskiu prekes? Jau 3 sav kaip nupirkau, siandien skambinau i muitine, pasake, kad dar net LT nera tos siuntos . g.gif
Atsakyti
Hihi, as noriu uzsisakyti. O galima uzsisakyti su Visa Zoom kortele? biggrin.gif 4u.gif
Atsakyti
QUOTE(MilGana @ 2010 03 29, 16:01)
Sveikos, mergaites.  4u.gif
Turiu klausima, per kiek laiko, pastoroju metu, gaunat is braskiu prekes? Jau 3 sav kaip nupirkau, siandien skambinau i muitine, pasake, kad dar net LT nera tos siuntos .  g.gif


daba kazkodel jie ilgiau siuncia, priespaskutines prekes keliavo daugiau nei menesi, ir va paskutines irgi panasiai..pradejau teirautis centriniam paste, tai pasake kur ji yra smile.gif
Papildyta:
QUOTE(Pampariskinas @ 2010 03 30, 20:02)
Hihi, as noriu uzsisakyti. O galima uzsisakyti su Visa Zoom kortele? biggrin.gif  4u.gif


turetu tikti, man atrodo ji yra kreditine smile.gif
Atsakyti
QUOTE(Sulima_ma @ 2010 03 31, 15:08)
daba kazkodel jie ilgiau siuncia, priespaskutines prekes keliavo daugiau nei menesi, ir va paskutines irgi panasiai..pradejau teirautis centriniam paste, tai pasake kur ji yra smile.gif


Aciu uz atsakyma 4u.gif Na as kai skambinau i pasta, sake, kad LT dar nera. Ar galima kur nors pamatyti, kur uzstrigo siunta? g.gif
Atsakyti
QUOTE(MilGana @ 2010 03 31, 15:26)
Aciu uz atsakyma  4u.gif  Na as kai skambinau i pasta, sake, kad LT dar nera. Ar galima kur nors pamatyti, kur uzstrigo siunta?  g.gif


pabandyk paziet per russian post tracking, kaip ne keista kazkodel per maskva siuntos eina smile.gif o siaip kitur tai daugiau kitur tai matyt neimanoma smile.gif
Atsakyti
QUOTE(Sulima_ma @ 2010 03 31, 16:32)
pabandyk paziet per russian post tracking, kaip ne keista kazkodel per maskva siuntos eina smile.gif o siaip kitur tai daugiau kitur tai matyt neimanoma smile.gif


unsure.gif Nerandu, kur ziureti blush2.gif
Papildyta:
Gal cia?
Atsakyti
QUOTE(MilGana @ 2010 03 31, 15:50)
unsure.gif  Nerandu, kur ziureti  blush2.gif
Papildyta:
Gal cia?


aham, tenais smile.gif
Atsakyti
QUOTE(Sulima_ma @ 2010 03 31, 20:34)
aham, tenais smile.gif


Aciu. Bet ir ten neradau unsure.gif Nesuprantu nieko...
Atsakyti
Sveikos. Gal padesit isversti laiska. As uzsisakiau netycia tusa 2x, tai paprasiau ju kad anuliuotu, paliktu tik viena ir grazintu pinigus uz viena tusa. Vnz, nuo zioplumo vaistu ner doh.gif
Your order has been put on hold pending amendment as per your request. However, please note that we are unable to amend orders once they have been submitted, so in order to ensure you receive the items you intend to have shipped, we will have to cancel and refund you for the this order.
Once the previous order is cancelled and refunded, we will then place a new order on your behalf for the alternative items, rebilling your credit card in the process.
We therefore require you to re-send your credit card details either split into two e-mail messages or by fax to + 852 2811 5138.
Please also note there may also be some bank processing fees, but we regret that we will not be able to cover any of these should they be applied.
In view of the above, please kindly confirm if you wish to proceed with the order cancellation and provide your credit card details; or if you wish to continue with the order as originally placed.
We are sorry for any inconvenience and we look forward to your reply.
Atsakyti
QUOTE(artistė @ 2010 04 01, 20:16)
Sveikos. Gal padesit isversti laiska. As uzsisakiau netycia tusa 2x, tai paprasiau ju kad anuliuotu, paliktu tik viena ir grazintu pinigus uz viena tusa. Vnz, nuo zioplumo vaistu ner  doh.gif
Your order has been put on hold pending amendment as per your request. However, please note that we are unable to amend orders once they have been submitted, so in order to ensure you receive the items you intend to have shipped, we will have to cancel and refund you for the this order.
Once the previous order is cancelled and refunded, we will then place a new order on your behalf for the alternative items, rebilling your credit card in the process.
We therefore require you to re-send your credit card details either split into two e-mail messages or by fax to + 852 2811 5138.
Please also note there may also be some bank processing fees, but we regret that we will not be able to cover any of these should they be applied.
In view of the above, please kindly confirm if you wish to proceed with the order cancellation and provide your credit card details; or if you wish to continue with the order as originally placed.
We are sorry for any inconvenience and we look forward to your reply.

man atrodo kad jie anuliuos visa uzsakyma, ir paskiau tik galesi uzsakyti antra karta smile.gif
Atsakyti
QUOTE(MilGana @ 2010 03 31, 17:26)
Aciu uz atsakyma  4u.gif  Na as kai skambinau i pasta, sake, kad LT dar nera. Ar galima kur nors pamatyti, kur uzstrigo siunta?  g.gif


Temoj perkam ebay pacios, viena nare rase, kad tranzitines siuntos Rusijoj ( is Kinijos ir Hong kongo) yra sustabdytos tam tikra laika, ten vyksta derybos ir joks siuntimas tam tikra laika nevyksta. Paskaityk ten paskutinius postus, rasi daugiau blink.gif
Atsakyti