QUOTE(gintute.j @ 2014 09 11, 11:57)
Pries kelias savaites isirengem mitsubisio oras oras.matysim kaip tarnaus
Su mitsubishiais reikia atsargiai!
Pagal techninius parametrus, jie atrodo vos ne patys geriausi. Tačiau, ne duok dieve kas atsitiks - prakeiksite viską. Lietuvoje šį kompanija neturi aplamai jokio techninio serviso. Jei kas atsitinka, jokios techninės konsultacijos negausite. Jei kreipsitės dėl garantinio remonto - jūsų atvejis bus automatiškai pripažintas negarantiniu. (Suprantama - kitaip, reikėtų steigti garantinio aptarnavimo padalinį). Maksimum ką gali pasiūlyti (po ilgų ginčių, aišku) - parduoti tau naujas detalias, jei pažadėsi, kad pats jas pakeisi.
Per šios metus mūsų įmonė turėjo net 2 tokius atvejus. Pirmas - kai statybininkai ant mūsų sumontuoto išorinio bloko nuvertė pastolius ir šiek tiek sumindė jo korpusą. Visas vidus liko sveikas ir veikę, tačiau vaizdas buvo ne koks. Kai paklausėme kiek kainos gauti nauja korpusą pas EKO2ŠILUMA, tai pasirodė, kad beveik už tą pačią kainą galima nusipirkti visą išorinį bloką.
Antras - iš vis kelia nerimų. Kai klientas nesinaudojęs visą žiemą šildymų, pagaliau nutarė jį įjungti - abi kompresoriaus jėgos valdymo plokštės po poros minučių tiesiog išsilydė (o visa kita automatika ir ventiliatoriai kuo puikiausia veikia iki šiol, kita name esanti įranga - taip pat). Kai kreipėmės dėl garantinio, buvo iškart pareikšta, kad mitsubichi technika ne genda, jei sugedo - tai vadinasi kliento kaltė. Už šias 2 plokšteles EKO2ŠILUMA paprašė:
[attachmentid=233283]
Po to suradau, kad internete yra nemažai skundų dėl to, kad įvairioje mitsubichi technikoje (nuo buitinės technikos iki automobilių) pasitaiko, kad iš kondensatorių išbėga elektrolitas ir pasekmės yra panašios. Tačiau, kalbėtis su EKO2ŠILUMA darbuotojais techninę kalbą yra beviltišką. Po kelių mėnesių susirašinėjimo, klientas savarankiškai užsisakė atsargines plokštes gamykloje ir padavė į teismą. Reikia pasidomėti, gal jau laimėjo.
Aišku, pasaulis yra didelis. Nors skundžiasi tik vienetai, tik tie, kas turi problemą - jų susidaro nemažai. Įspūdis toks, kad visas pasaulis skundžiasi mitsubichi. Dauguma, tikriausia, naudojasi mitsubichi ir ne turi vargo. Tačiau, žinodamas, kad jei kas su to daiktų atsitiks, Lietuvoje tau niekas ne padės, man kažkodėl pradingo noras toliau turėti reikalus su šią firma.