QUOTE(Bekasė @ 2013 04 11, 11:27)
*jeigu tu nematai prasmes, kad vaikas ismoksta/supranta savo pareigas ir jas daro, tai as tau nepadesiu jos atrasti.
As matau tame prasme - pirmi zingsniai, kad vaikas supras, jog reikia atsiminti kad namu darbai yra uzduoti, atsiminti kas konkreciai yra uzduota, kad reikia namo grizus pasiruosti jiems ir t.t.
Bet ta pagalba nera tokia, kad mama grizusi is darbo eina pas vaika i kambari, susikambina su jo mokytoja ir suzino kas uzduota namu darbams. Tada susirenka tam reikalingas pratybas ir vadovelius ir kviecia vaika, kad jisai ateitu pamoku ruosti.
*Kitas dalykas - buvo klausiama ar ruosiate kartu namu darbus (i ji ir buvo atsakymas). Po vaiko namu darbu paruosimo yra kitas zingsnis - namu darbu tikrinimas ir klaidu (jeigu ju yra) taisymas ir aiskinimasis kodel taip ar ne anaip.
Pas mus buvo susitarimas, kad vaikai ruosia namu darbus grize is mokyklos iki mums griztant is darbo, o grize mes tikriname kaip jiems tai pasiseke.
*Gi atrodo aiskiai buvo parasyta, kad is siu dvieju dalyku pas vaika buvo PT lygis (patenkinamas - su zemesniu jau eina pataisos ir gali buti paliekamas kurso kartoti) ir niekas is to nedare problemos, nes
maciau kad vaikas stengiasi, bet nesugeba. Is kur istraukei, kad as galvoju, kad tai svarbu?
*Nebūna, kad nežinotų, kas užduota, kad nepasiruoštų ir pan. Be to, tokiems dalykams yra el.dienynas, kur viskas surašyta, sugeba savarankiškai prisijungti ir susirasti tai, dėl ko nėra tikras. Taip, kad mums tikrai nereikia lėkt ir viskuo rūpintis.
*Aišku ruošiame kartu. Jūs matote prasmę iš tokių padarytų namų darbų, kur ABSOLIUČIAI VISKAS NETEISINGA, NES VAIKAS NESUVOKIA UŽDUOTIES??? Kokia prasmė rašyti bet ką, o paskui viską nubraukti ir išsiaiškinus atlikti žingsnis po žingsnio teisingai? Tokiu atveju ir pratybas reikia turėti dvejas-juodraštį (kur vaikas sprendžia ar rašo bet ką) ir tikrąsias (kur vaikas atlieka užduotis jau iš dalies savarankiškai, nes po paaiškinimo, "užvedimo ant kelio beveik viskas padaroma savarankiškai ir teisingai, bet po vieną užduotį iš eilės pasiaiškinant?)
*
vaikas stengiasi, bet nesugeba, bet pažadėjot aukso kalnus ir..valio! vaikas staiga pradeda suprast
Tinginys gali suprast, bet ne vaikas su spec.poreikiais ir problemom. Jei vaikui yra mokymosi sutrikimai, jis tikrai už pažadus nepradės suprast, gali žadėt nors ir į mėnulį nuskraidinti
P.S. su Jumis daugiau nebesiginčysiu ir į diskusijas nesivelsiu. Sėkmės Jums.
QUOTE(materialistė @ 2013 04 11, 11:41)
Atrodo, kad rašot apie mano vaiką
Mes taip ir nesugebėjom išmokti daugybos lentelės nuo 6 (čia nuo rugsėjo mėn.) Tas mokymasis (kalimas) taip stipriai kirto mergaitei per nervus, kad rugsėjo viduryje prasidėjo šokinėjimai iš lovos ir kalbėjimai per miegus, kad aš ne juokais susirūpinus nuvežiau ją pas neurologę. Po tyrimų maratono, kai mokykloj ant stalo padėjau gyd. išvadas, leido naudotis pagalbinėmis priemonėmis (atspausdinta daugybos lentele).
Beje, namų darbų vaikui užduoda lygiai tiek pat, kaip ir kitiems, nors gauna palengvintą programą. Tik tiek, kad mintinai eilėraščių bei taisyklių nereikia mokytis, nes dėl hyperaktyvumo (yra nustatytas gydytojų) ji šito nesugeba.
Mums kol kas nėra palengvinta programa, bet kitais metais manau jau turėsim, nes kasmet vis sunkiau sekasi.. Bet vaikui gal bus lengviau, kai užduočių kiekis bus šiek tiek sumažintas. Bet iš kitos pusės, kitais metais- 4 klasė, o paskui dalykinė sistema, o ten mokytoja tikrai nesicackins su vaiku, ne taip kaip dabar klasės mokytoja.
QUOTE(Kriiste @ 2013 04 11, 12:20)
garso "r" tarima esu ismokius vaika, kol su jo mama kava isgerem, bet tai buvo labai motyvuotas vaikas, su juo buvo dirbta iki to laiko labai daug, logopediniame darzelyje (tik su kitais garsais), daug mankstu, pratimu daryta, vaikas laaabai norejo ismokti ta "r", jo logopede pareiske, kad pirma reikia s, k,g ismokti, o iki "r" jam kaip iki menulio, buvo vasara, tad tuo metu tikrai jokiu mokymu nevyko - parodziau kaip reikia praburgsti - ir ka, birbe vienas atsisedes kambaryje, kol atejo baisiai laimingas su tuo nelemtu "r"
Nesakau, kad cia mano nuopelnas - cia begalinis vaiko noras (penkiamecio) ir didelis, pries tai buvusios logopedes idirbis, kad ir ne su tuo garsu, bet artikuliacinis jo aparatas buvo tam paruostas
Tad naturalu, jog logopede nesuprato, jog su vaiku dirbama lygiagreciai
Jei klausia kaip sekas - pasakau kad gerai, kad vaikas dirba, ar nedirba
na gal aš klystu, bet mums didžiausią logopedinę pagalbą suteikė privati logopedė (beje dirbanti specializuotame neįgalių vaikų darželyje ir turinti didžiulę darbo patirtį). Tiek pagalbos negavom nei darželyje, nei mokykloje. Bet gal aš klystu, gal Jūs teisi, nesiginčiju, bet nuomonę šiuo klausimu turiu savo
O man nereikia, kad vyniotų tiesos į vatą
Noriu žinoti viską kas yra esamuoju laiku, kad paskui nebūtų-va mes dirbom, tėvai nesidomėjo, nieko nedarė, užtai vaikui tokios spragos, o galėjo būti geriau ir t.t., ir pan.